Co decyduje o wyborze domu na Osiedlu Przy Jeziorach
Poznańskie Osiedle Przy Jeziorach, realizowane od początku przez firmę More Place na przestrzeni lat zyskało sporą renomę. W zakończonych etapach zrealizowano 44 lokale w ramach 22 domów w zabudowie bliźniaczej. Warto podkreślić, że aż 43 z nich zyskało nowych właścicieli. – O sukcesie sprzedażowym zdecydowała atrakcyjna lokalizacja, infrastruktura wpływająca na bezpieczeństwo osiedla oraz przestrzeń każdego domu, ponieważ mówimy o powierzchni ponad 100 mkw. – mówi Tomasz Pietrzyński, członek zarządu firmy More Place.
Wybierając dom nieco dalej od centrum miasta, nabywca liczy na cały szereg atutów, które podkreślą słuszność decyzji. Zwykle wśród klientów dominuje przekonanie, że czas postawić na większy metraż oraz kontakt z przyrodą, nawet kosztem mniej komfortowej lokalizacji nowego, dopiero co wybranego osiedla. O tym, co konkretnie motywuje nabywców większych nieruchomości, opowiada Tomasz Pietrzyński, reprezentujący spółkę More Place, odpowiedzialną za realizację oraz sprzedaż lokali na poznańskim Osiedlu Przy Jeziorach. – Klienci często myślą, że mogą postawić na większy metraż, ogród, czy kontakt z przyrodą w okolicy, ale kosztem innych ważnych cech nieruchomości. Najczęściej wówczas wspominają o lokalizacji. Dopiero jak mają okazję zapoznać się z naszą ofertą lokali bliźniaczych na Osiedlu Przy Jeziorach, zyskują świadomość, że nie muszą iść na kompromisy. Nasz projekt spełnia wszystkie najważniejsze kryteria z punktu widzenia klienta. O sukcesie sprzedażowym zdecydowała atrakcyjna lokalizacja, infrastruktura wpływająca na bezpieczeństwo osiedla oraz przestrzeń każdego domu, ponieważ mówimy o powierzchni ponad 100 mkw. – przekonuje Tomasz Pietrzyński z firmy More Place.
Osiedle Przy Jeziorach znajduje się przy ul. Golęczewskiej w Poznaniu, czyli w północno-zachodniej części metropolii. Lokalizacja wyróżnia się sąsiedztwem aż trzech jezior: Kierskiego, Kierskiego Małego oraz Strzeszyńskiego. Lokalizacja Osiedla Przy Jeziorach pozwala odpocząć od centrum miasta, ale w razie potrzeby szybko tam dotrzeć. Wystarczy przyjechać autem do pobliskich Złotnik, zostawić pojazd na wygodnym parkingu „Park & ride”, a następnie wsiąść do szynobusa, by podróżować na stację „Poznań-Główny”. Cała podróż powinna zająć mniej, niż 30 minut. Tę kwestię deweloper podkreśla jako kluczową, w porównaniu do innych propozycji inwestycji z przestronnymi domami. – Nadal jesteśmy w administracyjnych granicach miasta, co ma swoje atuty – mówi Tomasz Pietrzyński. Ponadto Osiedle Przy Jeziorach wyróżnia się solidną infrastrukturą, która zapewnia bezpieczeństwo oraz komfort na co dzień. Alejka wewnętrzna, miejsca postojowe i chodniki, brama wjazdowa z kontrolą dostępu oraz bogaty pakiet opcji dodatkowych do każdego lokalu sprawiają, że warto rozważyć zakup lokalu bliźniaczego na tym osiedlu. To wszystko finalnie wpływa na poczucie spokoju oraz stabilizacji każdego mieszkańca.
Trzecim, równie ważnym czynnikiem wpływającym na to, by wybrać dom, jest po prostu jego przestrzeń. W ostatnim czasie do sprzedaży trafiło 8 lokali, a ich powierzchnia to 110,44 lub 111,47 mkw. Na parterze każdego z nich znajduje się strefa dzienna, czyli salon, osobna kuchnia, toaleta oraz jeden lub dwa pokoje, w zależności od wariantu projektu. Na piętrze dostępne są po dwa przestronne pokoje, oddzielna garderoba, toaleta oraz dodatkowe pomieszczenie np. na pralnio-suszarnię. – Powierzchnia lokali bliźniaczych ma znaczenie, ale o sukcesie sprzedażowym decyduje cały projekt, począwszy od lokalizacji po kolejne atuty. Za nami udany rok 2023, podczas którego potwierdziliśmy siłę naszej marki. Docenili ją także klienci, podpisując umowy rezerwacyjne na kolejne domy. Dostrzegamy, że „wrócił” na rynek klient kredytowy, kupujący dla siebie. Tak jest w przypadku Osiedla Przy Jeziorach. Przed nami ciekawe perspektywy. Większa liczba klientów przekonuje się do tego, że teraz jest dobry czas na zakup nieruchomości, a kolejny program, tym razem „Mieszkanie na Start” jeszcze bardziej ku temu skłania – podsumowuje Tomasz Pietrzyński, członek zarządu spółki More Place.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.