Komunikaty PR

Ceramika Paradyż partnerem archiDAY 2020

2020-09-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Warsztaty, wywiady, prezentacje to tylko niektóre z wielu atrakcji tegorocznej edycji archiDAY – jednego z ważniejszych wydarzeń branżowych przeznaczonych dla architektów, projektantów, dekoratorów, stylistów wnętrz i designerów. Odbędzie się ono w dniach 12-16 października, w tym roku wyjątkowo w formule online. Partnerem wydarzenia została Ceramika Paradyż.

 

Ceramika Paradyż od lat wspiera w swoich działaniach profesjonalistów, między innymi poprzez różnego rodzaju szkolenia, webinary i udział w wydarzeniach branżowych. Jednym z nich jest archiDAY, na który organizator i partnerzy zaproszą ponad 10 000 architektów, projektantów, dekoratorów i stylistów wnętrz oraz osób odpowiedzialnych za home staging, którzy w tym roku będą mieli możliwość wzięcia udziału w wirtualnych spotkaniach, szkoleniach i prezentacjach. Jednym z partnerów tegorocznej edycji archiDAY 2020 jest Ceramika Paradyż – polska, rodzinna firma, która od 31 lat napędza wzornictwo oraz jest wizytówką polskiego przemysłu na świecie.

 

- Udział w archiDAY to dla nas doskonała możliwość, by szeroko zaprezentować nowe oblicze Ceramiki Paradyż i jej komplementarnej oferty produktowej, podzielić się ekspercką wiedzą oraz zwrócić uwagę na kluczowe zagadnienia związane z urządzaniem i wykańczaniem wnętrz. Z myślą o uczestnikach przygotujemy szereg materiałów i wystąpień, w których między innymi zgłębimy tematykę właściwego projektowania pomieszczeń, zarówno od strony projektantów, producentów jak i wykonawców, opowiemy o nietypowym zastosowaniu płytek ceramicznych, a także podzielimy się wachlarzem inspiracji bazujących na najnowszych światowych trendach. Zaoferujemy również możliwość konsultacji online przez cały czas trwania wydarzenia. Ceramika Paradyż od lat dba o rozwój i inspirowanie zarówno specjalistów, jak i osób, które stoją na początku swojej ścieżki zawodowej.  Dlatego też dołożymy wszelkich starań, aby wszyscy uczestnicy archiDAY otrzymali od nas dostosowaną do ich potrzeb, solidną dawkę wiedzy - mówi Grzegorz Kopeć, dyrektor działu współpracy z architektami w Ceramice Paradyż.

 

ArchiDAY 2020 w całości transmitowane będzie na platformie archiDESK - narzędziu wspierającym specjalistów z branży wyposażenia wnętrz. Pomimo że konferencja odbędzie się online, organizator zadbał o przygotowanie „wirtualnych stoisk”, na których producenci będą mogli wykorzystać interaktywne i angażujące formy prezentowania swoich najnowszych produktów. Goście konferencji z kolei będą mieli porozmawiania z reprezentantami firmy w specjalnych pokojach spotkań, w których będzie można zadawać pytania ekspertom. Nie zabraknie również gości specjalnych m.in. Mai Ganszyniec, która wspólnie z Ceramiką Paradyż stworzyła pokochaną przez profesjonalistów kolekcję Modernizm.

 

- Cieszymy się, że dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, w tym roku również będziemy mogli zorganizować tak ważne dla całego sektora wydarzenie i wspólnie z Ceramiką Paradyż oraz pozostałymi partnerami stworzyć przestrzeń do wymiany wiedzy na najwyższym poziomie. Wiedzy, która szczególnie teraz, w nowej rzeczywistości rynkowej, ma ogromne znaczenie dla rozwoju branży wnętrzarskiej - podkreśla Przemysław Szklarzewski, CEO PCAW, organizator archiDAY 2020 Online.

 

Więcej szczegółów na temat programu archiDAY 2020 Online oraz udziału Ceramiki Paradyż już wkrótce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.