Bref debiutuje w łazience
Utrzymanie maksymalnej czystości w domu stało się sprawą priorytetową. Dlatego tak ważne jest korzystanie z produktów skutecznych i łatwych w użyciu. Taki jest nowy spray do czyszczenia łazienek Bref Bathroom.
Skuteczność działania i wygoda użycia – to największe zalety nowego produktu marki Bref. Bref Bathroom skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając łazienkę czystą i lśniącą. Ergonomiczna butelka została wyposażona w pompkę i umożliwia aplikację w formule sprayu lub piany.
Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – Bref Bathroom i Bref Bathroom Pro Nature.
Butelka Bref Bathroom wykonana została w 100% z recyclingu.
Bref Bathroom Pro Nature to zaawansowany technologicznie produkt przyjazny środowisku. 99,9% składników płynu to składniki pochodzenia naturalnego. Butelka wykonana została w 100% z plastiku z recyklingu, z czego w 25% to tzw. Social Plastic. To plastik zebrany z plaż i lądów w celu ograniczenia zanieczyszczenia oceanów. Produkt uzyskał prestiżowy certyfikat Eco Label, który jest głównym europejskim wyróżnieniem przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe.
Kilka rad od Bref – eksperta ds. nieskazitelnej czystości
-
Zadbaj o swoje dłonie – do sprzątania łazienki załóż gumowe rękawice.
-
Przed sprzątaniem wynieś wszystkie kosmetyki i inne rzeczy z łazienki – będzie ci się łatwiej poruszać.
-
Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii w łazience, opuszczaj deskę klozetową przed spłukaniem wody w toalecie.
-
Używaj Bref Bathroom Spray do mycia łazienki co najmniej raz w tygodniu, aby zapobiec nawarstwianiu się osadów i kamienia.
-
Po sprzątaniu przeznacz oszczędzony czas wyłącznie na przyjemności!
Bref Bathroom Spray to produkt, który skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając całą łazienkę czystą i lśniącą.
Maksymalna czystość dla Twojego domu!
Gdy Twój dom jest czysty, Ty możesz relaksować się ze swoją rodziną. Dla maksymalnej czystości zwiększ częstotliwość sprzątania.
Produkt jest wygodny w użyciu dzięki ergonomicznej butelce z nowoczesną pompką, która pozwala rozpylać produkt w formie piany lub sprayu.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
Bref Bathroom ProNature zawiera 99,9% składników naturalnych i zapewnia higieniczną czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Jest przyjazny dla środowiska, co potwierdza certyfikat EU Ecolabel. Butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic®, czyli plastiku pozyskanego z oceanów.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.