Biznes z Proxinem i na Jeżycach
Poznańskie Jeżyce to jedno z ulubionych miejsc Poznaniaków. Dzielnica już teraz urzeka swoim pięknem i różnorodnością, a ponadto dynamicznie się rozwija. Warto tutaj zajrzeć i cieszyć się klimatem jeżyckich uliczek, a nawet zamieszkać. To także pewna lokalizacja dla działalności firmy, a takie możliwości stwarza Proxin, proponując lokale usługowe w inwestycji Słowackiego 7.
Jeżyce nowym sercem Poznania
Z każdym miesiącem Poznań się zmienia, a wraz z nim poszczególne dzielnice. Poznaniacy bardzo lubią Jeżyce – za różnorodność, dobre położenie i wiele możliwości spędzania wolnego czasu. Zaglądają tutaj także ci, którzy na co dzień mieszkają w innych częściach miasta. Z pewnością przyciąga dobra gastronomia. Lokalne restauracje oferują klasyczny street food, kuchnię gruzińską, kirgijską, turecką, ale też wiele propozycji dla miłośników smaków wegańskich, czy wegetariańskich. Klasyczny przykład to Rynek Rozmaitości Jeżyckich – wydarzenie, podczas którego w czerwcu na Rynku Jeżyckim zaprezentowało się 80 wystawców, z czego aż 30 z branży gastronomicznej. Event cieszył się sporym zainteresowaniem, a kolejne edycje to tylko kwestia czasu.
Dzielnica Jeżyce trafia do serc swoich mieszkańców i gości nie tylko przez żołądek. W tym „fyrtlu” – bo tak określa się w Poznaniu dzielnicę lub miejsce – znajduje się ponad 50 różnych punktów usługowych, rzemieślniczych, sklepów. Skorzystamy z pomocy szewca, krawca, zegarmistrza, drzewiarza, możemy zajrzeć do kwiaciarni, elektroserwisu, pracowni naprawy mebli, księgarni, czy fryzjera. Wiele z tych zakładów działa z powodzeniem kilkanaście i więcej lat. Poznaniacy wiedzą, że „jak coś załatwić, to najlepiej na Jeżycach”. Powstała nawet „mapa jeżyckiego fyrtla”, promująca lokalne firmy i tradycyjne rzemiosło na stronie poznan.pl.
Jak firma, to na Jeżycach
W świetle tych informacji, nie może dziwić, że wiele osób chciałoby w tej części Poznania zamieszkać lub zainwestować i po prostu kupić mieszkanie. Powstają nowe osiedla i z pewnością Jeżyce nadal będą mocno się rozwijać w przyszłości, ponieważ radni miasta Poznania blisko trzy lata temu zaprezentowali nową koncepcję zagospodarowania terenu o łącznej powierzchni 12 tysięcy metrów kwadratowych, czyli Nowych Jeżyc. To także oznacza, że nie zabraknie klientów dziś i w przyszłości. Jeżyce, będące w zasadzie nowym centrum miasta, pozwalają na rozwinięcie firmy. Oprócz lokalizacji, równie ważna jest jakość lokalu, rozumiana jako dostosowanie do wymagań współczesnych biznesów. W nowoczesnych projektach mieszkaniowych, parterowe lokale usługowo – handlowe można aranżować według własnych potrzeb, a proponowane zróżnicowane powierzchnie dostosować do charakterystyki prowadzonej działalności.
Duże możliwości zapewnia Proxin, deweloper inwestycji Słowackiego 7. Pod tym adresem powstał kameralny budynek wielorodzinny z 61 mieszkaniami, a ich uzupełnieniem jest 10 lokali usługowych. Każdy znajduje się na parterze, posiada duże przeszklenia zapewniające doświetlenie wnętrz, a także odpowiednią ekspozycję dla gości. – Nasze lokale na sprzedaż prezentują się nowocześnie i stylowo. Idealnie pasują do charakteru otoczenia, a funkcjonalna forma, zgodnie z restrykcyjnymi wymogami, daje możliwość zaadoptowania tych pomieszczeń zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Z proponowanych 10 lokali usługowych w sprzedaży zostało 5 o powierzchni od 55 do 95 mkw. Każdy z nich będzie wizytówką firmy, a to przecież pierwszy element, z którym ma styczność klient, czy partner biznesowy - mówi Piotr Łopatka, członek zarządu firmy Proxin.
– Zarówno inwestycja Słowackiego 7, jaki i nasze osiedle Nowe Ogrody na Jeżycach gwarantują dostęp do położonych na parterze lokali handlowo – usługowych. Powstaje mała społeczność przedsiębiorców i mieszkańców, którzy wiele spraw chcą załatwić lokalnie, zwłaszcza, że zmienia się styl życia. Dziś, kiedy część z nas pracuje zdalnie, nie ma potrzeby bycia w samym centrum codziennie. To właśnie lokalnie, blisko domu tworzą się relacje, a właściciele biznesów zyskują grono stałych i zaufanych klientów, którzy z uśmiechem wracają do ulubionych miejsc. To trend znany na Jeżycach od lat – podsumowuje Piotr Łopatka z firmy Proxin.
Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.