AXOR na Architect@Work prezentuje dwie nowe kolekcje pryszniców
Home Sweet Home PR
Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Ponieważ tematem tegorocznych wystaw, seminariów i dyskusji są „zewnętrza”, czyli towarzyszące wnętrzom zewnętrzne części budynków, prezentacja nowości z oferty AXOR ma szczególny charakter. Gości Architect@Work marka zapozna z dwiema nowymi seriami pryszniców: AXOR Conscious Showers projektu studia PHOENIX oraz AXOR Starck Nature, dziełem żywej legendy designu – Philippe’a Starcka.
Komfort świadomy ekologicznie
Wartość prysznica docenia się zwłaszcza wtedy, gdy korzysta się z niego po intensywnym dniu w pracy albo dużym wysiłku. Jego znaczenia nie sposób przecenić także o poranku, gdy energetyzujący strumień wody budzi nas do życia. Chciałoby się, aby ta miła chwila trwała jak najdłużej! Teraz to łatwiejsze do osiągnięcia niż dotąd, gdyż nowa kolekcja AXOR Conscious Showers godzi tę wyjątkową przyjemność ze świadomym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Zaawansowana technologia gwarantuje wyjątkowo oszczędne wykorzystanie wody (zaledwie 6 l na minutę) przy zapewnieniu najwyższego odczucia komfortu – na tym samym co zawsze, najwyższym poziomie.
Gama oferowanych modeli obejmuje prostokątną głowicę prysznicową AXOR 245/185 oraz dwie okrągłe – AXOR 220 i 245. W wariancie EcoSmart+ każda z nich redukuje przepływ do mniej niż 6 litrów wody na minutę przy niemal niezmienionym komforcie. Wszystkie trzy warianty charakteryzują się prostą, uniwersalną formą opracowaną przez renomowane studio projektowe PHOENIX. Warto zwrócić uwagę, że ich nowoczesne, minimalistyczne kształty wzbogaca delikatny grawerunek wzdłuż krawędzi. Wyrafinowana dekoracja wizualnie łączy się z migotliwym strumieniem wody, a jednocześnie tworzy refleksy widoczne w połyskliwych powierzchniach płytek, ceramiki czy luster.
Nowy obszar przyjemności
Już od kilku lat wyraźnie widzimy rosnącą potrzebę bezpośredniego kontaktu człowieka z naturą – nie tylko w weekendy. Coraz więcej osób na ile może, przenosi w plener codzienne aktywności. Szczególnie wyraźnie widać to teraz, gdy wyższe temperatury sprzyjają zarówno wypoczynkowi, jak i pracy na tarasie, w ogrodzie albo w domku letniskowym. W tego rodzaju „zewnętrzach” znakomicie sprawdzi się kolumna prysznicowa AXOR Starck Nature, opracowana we współpracy z Philippem Starckiem. Solidna i piękna, spełnia wymagania estetycznego, trwałego i niezawodnego produktu do użytku na zewnątrz.
Jej forma wydaje się bliska, dobrze znana? To nie przypadek. Ten model przenosi w plener kultowy design popularnej kolumny prysznicowej Axor Starck. W trosce o niezawodne działanie, nowa kolekcja dostosowuje rozwiązania techniczne do zmienionych warunków. Przykładem jest regulacja temperatury za pomocą mieszacza – w przeciwieństwie do termostatu stosowanego w wariancie wewnętrznym. Nie zmienia się natomiast przyjemność korzystania z prysznica, tym razem na powietrzu. Axor Starck Nature Shower jest dostępny w wersji standardowej lub z główką prysznicową 2jet. Warto zwrócić uwagę na tryb strumienia PowderRain, który sprawia, że woda nie tyle pieni się, co musuje.
Uroda koloru na długo
Obie designerskie serie armatury dostępne są w bogatej gamie wyjątkowo trwałych, błyszczących powierzchni AXOR FinishPlus PVD. Paleta kolorów podkreśla wyrafinowaną, geometryczną prostotę form. Dodatkowo kolumnę prysznicową AXOR Starck Nature można łatwo dostosować do indywidualnych preferencji. Dzięki możliwości zainstalowania rozwiązania prysznicowego „wszystko w jednym” na różnych indywidualnie wybieranych podstawach – od szkła po kamień i od metalu po drewno – prysznic Axor Starck Nature zapewnia swobodę w wyrażaniu swojego własnego stylu. A to przecież jeden z wyznaczników nowoczesnego luksusu.
Spotkajmy się na Architect@Work
O wzornictwie, technologii, zaletach dla użytkownika i możliwościach projektowych, jakie wiążą się z kolekcjami AXOR Conscious Showers oraz AXOR Starck Nature, warto porozmawiać na żywo. Dlatego marka AXOR zaprasza na wydarzenie Architect@Work. Z innymi nowościami od marki AXOR, a także szczegółowymi informacjami na temat pełnej oferty firmy hansgrohe, będzie czekać na stoisku 48. Do zobaczenia 30-31 maja 2023 w Centrum Wystawienniczo-Targowym EXPO XXI – Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14. Szczegóły programu na stronie https://www.architectatwork.pl

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.