Komunikaty PR

AXOR na Architect@Work prezentuje dwie nowe kolekcje pryszniców

2023-05-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Ponieważ tematem tegorocznych wystaw, seminariów i dyskusji są „zewnętrza”, czyli towarzyszące wnętrzom zewnętrzne części budynków, prezentacja nowości z oferty AXOR ma szczególny charakter. Gości Architect@Work marka zapozna z dwiema nowymi seriami pryszniców: AXOR Conscious Showers projektu studia PHOENIX oraz AXOR Starck Nature, dziełem żywej legendy designu – Philippe’a Starcka.

Komfort świadomy ekologicznie

Wartość prysznica docenia się zwłaszcza wtedy, gdy korzysta się z niego po intensywnym dniu w pracy albo dużym wysiłku. Jego znaczenia nie sposób przecenić także o poranku, gdy energetyzujący strumień wody budzi nas do życia. Chciałoby się, aby ta miła chwila trwała jak najdłużej! Teraz to łatwiejsze do osiągnięcia niż dotąd, gdyż nowa kolekcja AXOR Conscious Showers godzi tę wyjątkową przyjemność ze świadomym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Zaawansowana technologia gwarantuje wyjątkowo oszczędne wykorzystanie wody (zaledwie 6 l na minutę) przy zapewnieniu najwyższego odczucia komfortu – na tym samym co zawsze, najwyższym poziomie.                   

Gama oferowanych modeli obejmuje prostokątną głowicę prysznicową AXOR 245/185 oraz dwie okrągłe – AXOR 220 i 245. W wariancie EcoSmart+ każda z nich redukuje przepływ do mniej niż 6 litrów wody na minutę przy niemal niezmienionym komforcie. Wszystkie trzy warianty charakteryzują się prostą, uniwersalną formą opracowaną przez renomowane studio projektowe PHOENIX. Warto zwrócić uwagę, że ich nowoczesne, minimalistyczne kształty wzbogaca delikatny grawerunek wzdłuż krawędzi. Wyrafinowana dekoracja wizualnie łączy się z migotliwym strumieniem wody, a jednocześnie tworzy refleksy widoczne w połyskliwych powierzchniach płytek, ceramiki czy luster.

Nowy obszar przyjemności

Już od kilku lat wyraźnie widzimy rosnącą potrzebę bezpośredniego kontaktu człowieka z naturą – nie tylko w weekendy. Coraz więcej osób na ile może, przenosi w plener codzienne aktywności. Szczególnie wyraźnie widać to teraz, gdy wyższe temperatury sprzyjają zarówno wypoczynkowi, jak i pracy na tarasie, w ogrodzie albo w domku letniskowym. W tego rodzaju „zewnętrzach” znakomicie sprawdzi się kolumna prysznicowa  AXOR Starck Nature, opracowana we współpracy z Philippem Starckiem. Solidna i piękna, spełnia wymagania estetycznego, trwałego i niezawodnego produktu do użytku na zewnątrz.

Jej forma wydaje się bliska, dobrze znana? To nie przypadek. Ten model przenosi w plener kultowy design popularnej kolumny prysznicowej Axor Starck. W trosce o niezawodne działanie, nowa kolekcja dostosowuje rozwiązania techniczne do zmienionych warunków. Przykładem jest regulacja temperatury za pomocą mieszacza – w przeciwieństwie do termostatu stosowanego w wariancie wewnętrznym. Nie zmienia się natomiast przyjemność korzystania z prysznica, tym razem na powietrzu. Axor Starck Nature Shower jest dostępny w wersji standardowej lub z główką prysznicową 2jet. Warto zwrócić uwagę na tryb strumienia PowderRain, który sprawia, że woda nie tyle pieni się, co musuje.

Uroda koloru na długo

Obie designerskie serie armatury dostępne są w bogatej gamie wyjątkowo trwałych, błyszczących powierzchni AXOR FinishPlus PVD. Paleta kolorów podkreśla wyrafinowaną, geometryczną prostotę form. Dodatkowo kolumnę prysznicową AXOR Starck Nature można łatwo dostosować do indywidualnych preferencji. Dzięki możliwości zainstalowania rozwiązania prysznicowego „wszystko w jednym” na różnych indywidualnie wybieranych podstawach – od szkła po kamień i od metalu po drewno – prysznic Axor Starck Nature zapewnia swobodę w wyrażaniu swojego własnego stylu. A to przecież jeden z wyznaczników nowoczesnego luksusu.

Spotkajmy się na Architect@Work

O wzornictwie, technologii, zaletach dla użytkownika i możliwościach projektowych, jakie wiążą się z kolekcjami AXOR Conscious Showers oraz AXOR Starck Nature, warto porozmawiać na żywo. Dlatego marka AXOR zaprasza na wydarzenie Architect@Work. Z innymi nowościami od marki AXOR, a także szczegółowymi informacjami na temat pełnej oferty firmy hansgrohe, będzie czekać na stoisku 48. Do zobaczenia 30-31 maja 2023 w Centrum Wystawienniczo-Targowym EXPO XXI – Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14. Szczegóły programu na stronie https://www.architectatwork.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.