Komunikaty PR

AWILUX na targach IBS w Las Vegas - innowacyjne technologie

2024-02-29  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Leszczyński producent stolarki otworowej w klasie premium – firma AWILUX – będzie miała zaszczyt wziąć udział w prestiżowych targach International Builders Show (IBS). To wyjątkowe wydarzenie, będące ważnym punktem kalendarza branżowego, odbędzie się od 27 do 29 lutego 2024 roku w Las Vegas. Targi gromadzą co roku najważniejszych liderów i innowatorów z sektora budownictwa, oferując doskonałą platformę do prezentacji najnowszych rozwiązań i technologii.

NAHB International Builders' Show® (IBS) to najważniejsze coroczne wydarzenie, które łączy, edukuje i rozwija branżę budownictwa. Jest miejscem prezentacji nowych produktów, technologii, sesji liderów branży, warsztatów i paneli dyskusyjnych. Stowarzyszenie NAHB zrzesza ponad 140 tysięcy producentów i dostawców związanych z branżą budowlaną i ma wiodący głos w temacie polityki budowlanej.

- Targi IBS to nie tylko przegląd nowości produktowych, lecz także szansa na budowanie wyjątkowych relacji biznesowych. To miejsce, gdzie światowa branża budowlana nabiera nowego impetu, inspirując się wzajemnie, tworząc tym samym fundamenty do budowy lepszego, bardziej efektywnego i zrównoważonego budownictwa – mówi Agnieszka Pruchniewicz, Marketing Manager z firmy AWILUX.

AWILUX po raz kolejny podbija USA

W trakcie targów w Las Vegas na stoisku o numerze C7112, usytuowanym w hali głównej, goście targów będą mieli okazję do zapoznania się z najnowszymi osiągnięciami firmy AWILUX. Przestrzeń ta, o imponującej powierzchni ponad 90m2, stanie się centrum innowacji stolarki otworowej. Firmowi eksperci nie tylko zaprezentują flagowe produkty i nowoczesne rozwiązania AWILUX, ale także - nastawieni na interakcję i dzielenie się wiedzą - pozwolą klientom z całego świata lepiej zrozumieć, dlaczego produkty leszczyńskiego producenta stolarki otworowej są doskonałym wyborem dla nowoczesnych domów i budynków komercyjnych.

- Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować markę na tak znaczących targach, jakim są NAHB International Builders' Show w Las Vegas. Nasza reputacja opiera się na latach doświadczenia oraz nieustannego dążenia do perfekcji. Dostarczamy naszym klientom unikalne i trwałe rozwiązania stolarki okiennej do ich wymarzonych domów w całej Europie, ale także w USA. Te rozwiązania wyróżnia nie tylko design, ale również najlepsze rozwiązania technologiczne, które wpisują się w potrzeby współczesnego świata – mówi Marek Sprengel, prezes firmy AWILUX.

Prestiżowe spotkanie z ekspertami

NAHB International Builders' Show® (IBS) będzie stanowić dla firmy AWILUX wyjątkową okazję do aktywnego uczestnictwa w licznych rozmowach z ekspertami z różnych zakątków świata. To dynamiczne środowisko, w którym specjaliści i pasjonaci branży spotkają się, aby dzielić się swoim bogatym doświadczeniem oraz wymieniać innowacyjne pomysły.

- W trakcie wydarzenia uczestnicy będą mieli szansę nawiązać wartościowe relacje biznesowe, zdobywając wiedzę od światowej klasy ekspertów. Dzięki możliwości spotkania się twarzą w twarz z przedstawicielami branży, uczestnicy amerykańskich targów mogą poszerzyć swoją wiedzę i zainspirować się nowymi trendami. To także doskonała okazja do budowania rozległej sieci kontaktów – wyjaśnia Agnieszka Pruchniewicz, Marketing Manager z firmy AWILUX.

Udział firmy AWILUX w amerykańskich targach NAHB International Builders' Show® (IBS) to nie tylko możliwość prezentacji najnowszych osiągnięć, ale także wyjątkowa okazja do nawiązania cennych relacji biznesowych. W trakcie tego prestiżowego wydarzenia, leszczyński producent stolarki otworowej w klasie premium będzie mieć okazję nie tylko poszerzyć swoją wiedzę, ale także zdobyć nowe perspektywy i zainspirować się innowacyjnymi, światowymi trendami branżowymi.

Dodatkowe informacje o firmie AWILUX:

AWILUX Polska oferuje najnowocześniejsze rozwiązania okienno-drzwiowe do domów i budynków użyteczności publicznej. Firma działa na rynku od 2006 roku, opierając swoją produkcję o niemiecką technologię firmy Schüco. Oznacza to solidność, rygorystyczne przestrzeganie najwyższych standardów technicznych i dokładność wykonania. Dużą wagę przywiązuje do terminowości i sprawnego realizowania zleceń, co zapewniają nowoczesne i zautomatyzowane linie produkcyjne, a także wysoko wykwalifikowany zespół pracowników. Celem AWILUX Polska jest promocja rozwiązań mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa i energooszczędności oraz stosowanie systemów uwzględniających również specjalne potrzeby np.: dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych. AWILUX Polska działa z powodzeniem w Polsce i Niemczech. Na rynku polskim firma buduje sieć salonów firmowych. Wszyscy partnerzy biorą udział w regularnym procesie szkoleń z systemów Schüco  oraz nowoczesnych technik montażu. Dzięki temu AWILUX dąży do tego, by pozostać ważnym i rzetelnym partnerem w realizacjach planów i inwestycji przez wiele następnych lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami Biuro prasowe
2024-04-29 | 11:00

Wraz z wiosną rośnie zainteresowanie domami

Wiosną i latem zdecydowanie mocniej dostrzegamy zalety wyboru domu bądź mieszkania z ogrodem. Choć nie jest to na rynku duży trend, to taką prawidłowość zauważa przedstawiciel firmy More
Dom Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami
2024-04-29 | 09:00

Nowa Murowana i Nowe Szczytniki z kolejnymi postępami

Na rynku pierwotnym widać znaczne ożywienie. Klienci chętnie odwiedzają biura sprzedaży firm deweloperskich. Mamy wysyp rezerwacji, co potwierdza także spółka Nowa Murowana,
Dom NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom
2024-04-28 | 20:15

NOWOŚĆ! Rewolucja na polskim rynku - FLOLUCE - oświetlenie przyjazne roślinom

Współpraca dwóch marek, Nowodvorski Lighting oraz FLOLUCE, zaowocowała zupełnie nowym podejściem do projektowania zieleni we wnętrzach. Od teraz kwiaty doniczkowe mogą zdobić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.