Komunikaty PR

Ale Akryl! Akryle ATLAS już w ofercie

2024-06-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Grupa ATLAS, lider branży budowlanej w Polsce, wprowadziła na rynek nowe produkty. To Akryle ATLAS, które uzupełniają ofertę, umożliwiając kompleksowe rozwiązania w zakresie prac gipsowych i malarskich.

 

Akryle ATLAS dostępne są w dwóch wariantach: Akryl Lekki i Akryl Elastyczny. Dzięki swoim właściwościom sprawdzają się przy wypełnianiu szczelin, spoin, złączy, naroży, pęknięć oraz ubytków. Z powodzeniem wykorzystywane są także do uszczelniania połączeń w suchej zabudowie płyt g-k, listew wykończeniowych, szaf wnękowych, parapetów, futryn, rolet, cokołów, gzymsów, sztukaterii, kasetonów i rozet.  Co więcej, Akryle Atlas świetnie nadają się do dalszej obróbki, np. szlifowania czy malowania.

 

Akryle dzięki swojej elastyczności świetnie nadają się do uzupełniania ubytków i szczelin na wielu rodzajach podłoży. Ich własności chemiczne sprawiają, że jeśli zajdzie taka potrzeba, to doskonale nadają się także do pomalowania. Dążymy do tego, aby nasze produkty spełniały oczekiwania klientów, którzy cenią sobie jakość i efektywność pracy – mówi Maciej Janowicz z zespołu Komunikacji Branżowej.

 

Dobierz Akryl do swojego projektu

 

Akryl Lekki to dobry wybór do naprawy   większych ubytków. Charakteryzuje się niemal zerowym osiadaniem, co sprawia, że sprawdza się, gdy musimy wypełnić dużą dziurę po kołkach, gwoździach czy hakach. Zamaskuje także szczeliny i pęknięcia w ścianach i sufitach.  Możliwość malowania po 1 minucie znacznie przyspiesza ostateczne prace z akrylem.

Akryl Elastyczny to propozycja dla tych, którzy poszukują zwiększonej odporności na spękania. Dzięki elastycznej formule dobrze radzi sobie z wypełnieniami pomiędzy pracującymi względem siebie powierzchniami, zapewniając trwałe efekty. Łatwość wyciskania z kartusza sprawia, że jest to trafione rozwiązanie dla osób ceniących komfort pracy a możliwość malowania już po 30 minutach od aplikacji to dodatkowe atuty.  Akryl Elastyczny, jako najszerzej stosowany, zapewnia doskonałą trwałość oraz wysoką elastyczność, spełniając najwyższe standardy branżowe”

 

 

Jak skutecznie pracować z Akrylami ATLAS?

 

Optymalne warunki dla aplikacji produktów to temperatura otoczenia od +5 do +40 stopni Celsjusza. Po pełnym utwardzeniu, oba Akryle charakteryzują się dużą odpornością termiczną i mogą być stosowane od -25 °C do +80 °C

Zanim zaczniemy pracę z produktem, oczyśćmy miejsce, w którym chcemy go nałożyć. Usuńmy stary wypełniacz i kurz. Następnie przygotujmy kartusz w oparciu o instrukcję i preferencje (odcinamy końcówkę pod kątem 45 st. z dopasowaniem wielkości otworu do wielkości wypełnianej szczeliny). Akryl aplikujemy poprzez płynny ruch, zwracając uwagę, aby końcówka aplikatora cały czas przylegała do wypełnianego otworu.  Teraz pozostaje nam jedynie wygładzenie. Najefektywniejszą metodą jest stosowanie tzw. kostek, za ich pomocą zbieramy nadmiar nałożonego akrylu jednocześnie go profilując, co pozwoli uzyskać idealną, równą spoinę. Po odpowiednim czasie schnięcia, możemy przystąpić do malowania.

 

Szczegółowe informacje na temat produktów znajdują się w karcie technicznej na stronie www.atlas.com.pl

 

 

xxx

 

Więcej o Grupie ATLAS:

ATLAS to największy producent wyrobów chemii budowlanej w Polsce, będący liderem na polskim rynku. Oferta firmy obejmuje kompleksowy asortyment wyrobów budowlanych pozwalający na budowę lub remont budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu w projektowaniu, produkcji i zastosowaniu swoich wyrobów, ATLAS może dziś zaoferować materiały budowlane zapewniające najwyższą jakość, trwałość i bezpieczeństwo.
W ofercie firmy są zarówno wyroby przeznaczone dla amatorów drobnych remontów, jak i dla profesjonalistów szukających rozwiązania trudnych problemów budowlanych.

 

Kontakt dla mediów:

Joanna Blewąska-Kołodziejczak

joanna.blewaska@38pr.pl
+48 512 035 680

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją Biuro prasowe
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie
Dom I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie
2024-11-07 | 09:00

I etap osiedla Junique z pozwoleniem na użytkowanie

To będzie jedno z większych kompleksowo zaprojektowanych osiedli mieszkaniowych w Poznaniu. Budowa I etapu osiedla Junique już zakończona, a inwestor, spółka art.Locum uzyskała
Dom Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach
2024-10-24 | 09:00

Trust Investment rewolucjonizuje standard mieszkalnictwa w Kielcach

Sky Trust to flagowy projekt Trust Investment, który wprowadza kielecki sektor mieszkaniowy na zupełnie nowe tory. Oferowane w nim rozwiązania wykraczają daleko

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.