100% cocoa i 100% smaku w nowej tabliczce z Wawelu
Do portfolio marki Wawel dołączył wyjątkowy produkt - Extra Gorzka 100% cocoa 80g, oparta tylko na jednym surowcu: certyfikowanym ziarnie kakaowca odmiany Forastero z plantacji w Ghanie.
Extra Gorzka 100% cocoa Wawel została stworzona z myślą o koneserach intensywnie głębokich smaków i aromatów pochodzących z natury. Poza miazgą kakaową i tłuszczem kakaowym z ziaren kakaowca nie zawiera żadnych innych składników i dodatków.
Subtelna i cienka tabliczka z wytłoczonymi motywami ziaren kakaowca powstała w wyniku długiego, starannego procesu konszowania. Gładka struktura i charakterystyczny połysk podkreślają jej naturalny skład. Warto spróbować Extra Gorzkiej w towarzystwie mocnego espresso lub przełamując jej wytrawny smak dodatkiem miodu.
„Wawel jest liderem w segmencie gorzkich czekolad premium. Polscy konsumenci utożsamiają naszą markę z wysoką jakością, stale zatem podnosimy sobie poprzeczkę i zaskakujemy nowościami” – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel, odpowiedzialna za czekolady. “Przykładowo, w minionym roku zmieniliśmy opakowania naszych Czekolad Premium na kartonikowe oraz wprowadziliśmy kolekcję „Ziarna Świata”. Extra Gorzka z kolei to produkt o najwyższej zawartości ziarna kakaowego w naszym portfolio” - dodaje.
Wyjątkowość 100% cocoa Extra Gorzkiej podkreśla elegancki kartonik z atrakcyjnym designem i subtelnymi uszlachetnieniami, nawiązujący do tradycji marki Wawel - historycznego elementu grafiki z archiwalnych źródeł firmy. Co więcej, czarne opakowanie wyróżnia się na półce, kusi wzrok i podkreśla unikatowość i wysoką jakość produktu.
Extra Gorzka 100% cocoa powstała wyłącznie z jednego surowca - ziarna kakaowego z Ghany, certyfikowanego znakiem Rainforest Alliance™. Certyfikacja oznacza, iż surowiec ten pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a pozyskanie surowca nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Produkt nie zawiera żadnych innych dodatków, barwników, aromatów czy emulgatorów. Nie zawiera również cukru.
Nowa Extra Gorzka to jedyny w portfolio marki Wawel i jeden z niewielu na rynku produktów o 100% zawartości ziaren kakaowca. W gronie czekolad gorzkich producenta znajdziemy m.in. rodzinę Czekolad Premium o 70% i 90% zawartości cząstek ziarna kakaowego oraz limitowaną kolekcję “Ziarna Świata” z 74% cocoa z regionalnych plantacji Kamerunu, Wenezueli i Ghany.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.