Komunikaty PR

Display Chat Bot – autorski format reklamowy Open Mobi

2020-05-08  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP_OM ( 0.03 MB )

Obecna rzeczywistość przyspiesza sięganie po nowoczesne technologie w biznesie i skłania wiele marek do przeniesienia aktywności reklamowych do online’u. Marketerzy szukają narzędzi, które nie tylko pozwolą im dotrzeć z ofertą do konsumentów, ale zaktywizują także tych, którzy do tej pory mieli kontakt z marką wyłącznie offline. Odpowiedzią na potrzeby wielu z nich może być Display Chat Bot – autorski format reklamowy Open Mobi. Jego innowacyjność polega na połączeniu kampanii display z funkcjonalnością komunikatorów.

 

Display Chat Bot to format stanowiący połączenie możliwości, jakie oferuje kampania display, stosowana przez reklamodawców mających na celu odpowiednie dotarcie ze swoją ofertą do określonych grup konsumentów z szerokim wachlarzem funkcji, które posiadają współczesne komunikatory, np. reakcji i interakcji w czasie rzeczywistym, co oznacza, że użytkownik otrzymuje w trakcie rozmowy natychmiastową odpowiedź. To między innymi dzięki nim, a także dzięki sprawnie rozwijającym się social mediom, odbiorcy przyzwyczajeni są do bycia na bieżąco, otrzymywania informacji „tu i teraz”.

 

Display Chat Bot jest pierwszym na świecie produktem reklamowym, który łączy zalety reklamy online, takie jak możliwość targetowania, dostosowanie formatu do mobile i desktop, różnorodność kreacji czy przekierowanie na landing page z funkcjonalnością chatbota, czyli – szybkim udzielaniem informacji, minimalizacją dystansu między konsumentem, a marką oraz skróconą ścieżką zakupową. Działanie Display Chat Bot polega na tym, że użytkownik dostrzega kreację, a dostępny w niej komunikator wchodzi z nim w dialog i przedstawia dany produkt lub usługę. W przypadku, gdy odbiorca jest zainteresowany dokonaniem zakupu, komunikator udostępnia mu odpowiedni link – wyjaśnia Joanna Sakowska, Key Account Manager w Open Mobi.

 

Odpowiednio zaprojektowany bot, czyli wirtualny konsultant, realizuje scenariusze komunikacji, które zostały wcześniej precyzyjnie opracowane wspólnie z klientem – odpowiada na pytania użytkowników i sugeruje trafne rozwiązania. Co więcej, konsultant marki może również dodawać odpowiedzi na bieżąco, a nowe komunikaty stają się wtedy integralną częścią scenariuszy rozmów z botem.

 

Komunikacja poprzez chatbota umożliwia sprawny przepływ informacji pomiędzy komunikatorem dostępnym w aplikacji a użytkownikiem. Dzięki temu odbiorca otrzymuje odpowiedź w tym samym czasie, w którym zadał pytanie. Łatwa i szybka komunikacja pozytywnie wpływa na relację między konsumentem a marką. Do tej pory byliśmy przyzwyczajeni do kontaktu telefonicznego czy wysyłania e-maili z pytaniem o produkt. To wszystko zajmowało stosunkowo dużo czasu i wydłużało proces zakupu – mówi Marek Naruszewicz, Sales Director w Open Mobi.

 

Pionierska kampania z wykorzystaniem Display Chat Bot została zrealizowana z Atopik Polska. W ciągu 5 dni uzyskała ponad 500 000 wyświetleń, ponad 20 000 kliknięć i ponad 10 000 interakcji z botem. Została również doceniona przez jury Konkursu Innovation 2020, w którym nagradzane są najciekawsze projekty z zakresu technologii, marketingu i mediów. Dzięki kampanii, Open Mobi znalazło się wśród 6 firm nominowanych w kategorii Innowacyjne Media – formaty mediowe i reklamowe.

Krótka prezentacja wideo tego formatu dostępna jest tutaj: https://youtu.be/Wwmr47okz-U

 

***

Open Mobi to agencja digitalowa, która pomaga dotrzeć z przekazem do każdego segmentu konsumenckiego niezależnie czy to poprzez mobile czy desktop. Bazując na własnym know-how oraz nowoczesnych technologiach, realizuje kampanie, które swoim zasięgiem obejmują miliony unikalnych użytkowników.

 

Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, Social Audience, Mobile Ads Design Studio oraz autorskiej platformy DMP, która poprzez machine learning oraz AI zbiera i analizuje dane ze środowiska internetowego, mobile web, mobile apps oraz od dostawców usług internetowych. Współpracuje przy tym z ponad 30 zewnętrznymi platformami DMP. Więcej informacji na temat spółki oraz jej realizacji dostępnych jest na www.openmobi.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.