Komunikaty PR

Deweloperska odpowiedzialność społeczna

2020-12-29  |  17:00

Przez ponad 30 lat działalności, spółka Agrobex zrealizowała prawie 30 inwestycji deweloperskich. Tym samym stała się wiodącym przedstawicielem branży mieszkaniowej nie tylko w Wielkopolsce, ale również w całym kraju. Pozycja lidera umożliwia, a także zobowiązuje do prowadzenia dialogu z otoczeniem. Agrobex od wielu lat angażuje się w wiele projektów niemających charakteru biznesowego, ale wynikających z zasad CSR. – Chcę, aby Agrobex nie tylko budował i sprzedawał mieszkania i domy, ale także dbał o lokalną społeczność, w której funkcjonuje, w której żyją klienci i pracownicy. – mówi Krzysztof Kruszona, prezes spółki Agrobex. Rzeczywiście, trudno nie zauważyć działalności firmy w tym obszarze.

Kilka razy w roku w poznańskich szpitalach, przy wsparciu Agrobexu odbywają się przedstawienia dla chorych dzieci. Akcje odbywają się pod nazwą Fundacja Funkomitywa i Teatru za Jeden Uśmiech. Dzieci stały się także beneficjentami cyklicznej akcji Deweloperzy Dzieciom, w której Agrobex uczestniczy od początku. W tym roku będzie to już IX edycja eventu, który nakierowany jest na pomoc dzieciom z publicznych i rodzinnych domów dziecka całej Wielkopolski. Wsparcie otrzymał również Polski Związek Niewidomych - Koło Szamotuły, gdzie już niedługo niewidome i niedowidzące dzieci otrzymają prezenty mikołajkowe. Wielkim wydarzeniem jest również Dzień Dziecka organizowany cyklicznie wraz z Przedszkolem Wesołe Skrzaty w Pobiedziskach.

Nie tylko dzieci mogą liczyć na wrażliwość i działania CSR-we ze strony Agrobexu. W mijającym roku Spólka była sponsorem plenerowej wystawy pokazującej historię i dokonania Szarych Szeregów. Wsparciem objęto również organizacje Misterium Męki Pańskiej, Nocy Muzeów oraz fundację Gajusz z Łodzi, dla której zbiórkę upominków zrobili m.in. pracownicy firmy. Ponadto, przedstawiciele dewelopera dwukrotnie już uczestniczyli w zbiórce krwi. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu spółka skierowała również na Poznańskie Zoo. Przez 2 lata pod opieką był nosorożec Diuna, a aktualnie żyrafa Vilma, która już niedługo zamieszka w budowanym przez Agrobex obiekcie na terenie poznańskiego ZOO. W tych trudnych czasach Spółka nie zwalnia tempa, rozpoczęły się prace związane z remontem pomieszczeń świetlicy Caritasu. 

Agrobex dba o rozwój fizyczny dzieci i młodzieży szkolnej. Kilka lat temu z inicjatywy firmy w Swarzędzu powstała Piłkarska Akademia Agrobexu. Deweloper wpiera także akcję „Od przedszkolaka do AZSiaka, sekcję koszykówki poznańskiego AZS oraz pomagała w organizacji turnieju piłkarskiego w Tarnowie Podgórnym. Miłośnicy sportu cenią udział firmy w organizacji imprez siatkarskich takich jak Amica Cup Szamotuły czy Memoriał Arkadiusza Gołasia. Agrobex został również sponsorem głównym Finałów Mistrzostw Wielkopolski Młodziczek (zawodniczki do lat 15) w siatkówce, które odbyły w podpoznańskich Szamotułach. Wcześniej firma zdecydowała o tym, by zostać sportowym mecenasem młodzieżowego klubu „UKS Szamotulanin Szamotuły”, przekazując między innymi sprzęt sportowy. Dużą popularność zdobył kolejny projekt firmy, czyli Szkółka Biegowa, którą prowadzi maratończyk – Przemysław Walewski. W następstwie tej inicjatywy odbywają się także cykliczne biegi pod nazwą „Agrobex Cykl Biegów 5/5”. Udział wzięło już w nich kilka tysięcy biegaczy. W sierpniu bieżącego roku firma wsparła Ogólnopolski Turniej Tenisa Klasyfikacyjny Młodzików do lat 14, który odbył się w Pobiedziskach. Natomiast w Zielonej Górze, na początku 2020 roku spółka włączyła się w organizację wydarzenia „Ultramaraton Nowe Granice”, a we wrześniu była głównym sponsorem V edycji Zielonogórskich Biegów Górskich – Rollercoaster.

Promowanie sportu, szczególnie wśród młodzieży, to jedna z idei, które przyświecają naszej firmie, w kontekście działań CSR. Kluczowe jest by pomóc i dać radość jak największej liczbie osób. Co za tym idzie jesteśmy otwarci na wszelkie działania charytatywne, które z powodzeniem kreujemy od wielu lat. Te zadania realizujemy z przyjemnością, bo umiemy i lubimy to robić. – mówi Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży spółki Agrobex. Deweloper zapowiada, że to nie koniec działań. W końcu, w jego rozumieniu odpowiedzialność społeczną należy traktować nie jako filantropię, lecz jako współczesną filozofię prowadzeniu biznesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.