Członkowie Zarządu Toyota Bank Polska S.A. wyróżnieni medalami Prezydenta RP

Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
W trakcie uroczystego wieczoru na zakończenie konferencji E-Leasing Day 6.0, organizowanej przez Związek Polskiego Leasingu (ZPL), zostały wręczone odznaczenia państwowe dla osób zasłużonych w branży leasingu i całego rynku finansowego. Medalami za Długoletnią Służbę, w uznaniu wkładu dla rozwoju branży leasingu w Polsce, zostali uhonorowani: Bogdan Grzybowski - Prezes Zarządu Toyota Bank Polska oraz Krzysztof Krakowiak, Członek Zarządu Toyota Bank Polska.
Medal za Długoletnią Służbę, ustanowiony w 1938 r., a przywrócony w 2007 r., jest nadawany za wzorowe, wyjątkowo sumienne wykonywanie obowiązków wynikających z pracy zawodowej w służbie Państwa. Medale te przyznawane są przez Prezydenta RP. 17 kwietnia 2024 roku podczas konferencji E-Leasing Day 6.0 medale wręczyli: Wicewojewoda Mazowiecki - Robert Sitnik oraz Prezes Zarządu ZPL.
Bogdan Grzybowski z branżą leasingu i polskim rynkiem finansów związany jest od prawie 30 lat. Karierę zawodową w finansach rozpoczął w latach 90-tych od pracy na stanowisku analityka w Biurze Maklerskim BRE Bank S.A., a następnie w Ford Bank Polska S.A. W latach 1998-2001 objął stanowisko Kierownika ds. Rozwoju w Fiat Bank Polska S.A., gdzie odpowiadał za kreowanie nowatorskich produktów finansowych. Po kilku latach objął stanowiska Dyrektora Sprzedaży oraz Członka Zarządu Toyota Leasing Polska, a następnie Członka Zarządu Toyota Bank Polska. Od 2017 roku, pełni funkcję Prezesa Zarządu Toyota Bank Polska.
- Otrzymanie tego odznaczenia to dla mnie zaszczyt i jednocześnie potwierdzenie wartościowej pracy, którą podejmujemy codziennie w Toyota Financial Services. Jestem dumny z wkładu, jaki wnosimy w rozwój branży leasingu w Polsce. To wyróżnienie motywuje mnie do dalszej pracy na rzecz naszych Klientów oraz do dążenia do jeszcze większych sukcesów zawodowych w przyszłości – mówi Bogdan Grzybowski.
Krzysztof Krakowiak ma za sobą ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i rozwoju usług finansowych (m.in. w Fiat Bank Polska S.A.). Pracę w Toyota Bank Polska S.A. rozpoczynał w 2006 roku w Departamencie Sprzedaży i Kontaktu z Klientem jako Kierownik Sprzedaży. W 2016 roku dołączył do Zarządu Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. W kolejnym roku objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank dzieląc swoje zaangażowanie pomiędzy reprezentację spółki leasingowej oraz rozwój sprzedaży w ramach grupy Toyota Financial Services oraz rozwój oferty produktowej w Toyota Leasing. Od 2021 roku pełni funkcję Dyrektora Pionu Sprzedaży, Rozwoju Biznesu i Skarbu oraz Członka Zarządu w Toyota Bank Polska.
- Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia, które już teraz motywuje mnie do dalszych działań. Branża leasingu to obszar, który stale się rozwija, a nasza praca w Toyota Financial Services ma istotny wpływ na kształtowanie tego rynku. Dzięki współpracy z zespołem i zaufaniu naszych Klientów, będziemy kontynuować naszą misję dostarczania innowacyjnych rozwiązań finansowych oraz wspierania rozwoju branży. Wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych klientach – mówi Krzysztof Krakowiak.
Konferencja E-Leasing Day na której przyznano wyróżnienia, jest wydarzeniem organizowanym przez branżę leasingową i dla branży. To unikatowe wydarzenie koordynują i wspierają eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji i Grupy ds. PR, działających przy Związku Polskiego Leasingu.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Raport Bitget Wallet wykazuje, że portfele kryptowalutowe stają się uniwersalnymi centrami finansowymi

Ailleron Innovation Forum 2025: Przyszłość finansów zaczyna się tutaj
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.