CUK Ubezpieczenia wspiera agentów inteligentnymi rozwiązaniami
CUK Ubezpieczenia zdecydowanie stawia na nowe technologie w branży ubezpieczeniowej. Zawieranie polisy w placówce multiagencji coraz rzadziej polega na uzupełnianiu formularza,
a zaczyna przypominać robienie zdjęć. Wszystko za sprawą SmartCUK, inteligentnej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich modeli współpracy z multiagencją.
– „Aplikacja SmartCUK to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby nawiązać współpracę z CUK Ubezpieczenia i zależy im na pracy przy użyciu najnowszych narzędzi. CUK Ubezpieczenia daje taką możliwość. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom, wygenerowanie polisy staje się dużo łatwiejsze. Przy użyciu aplikacji agent skanuje kod AZTEC. Dzięki temu do systemu trafiają dane, które są niezbędne do kalkulacji składki za ubezpieczenie. Zautomatyzowanie tego procesu zdecydowanie skraca czas potrzebny na przeliczenie składki. Przy pomocy SmartCUK zajmuje to zaledwie kilku sekund. Jeśli klient oprócz podstawowego ubezpieczenia OC, chce zawrzeć również dodatkowe ubezpieczenie AC, agent nie musi po raz kolejny wprowadzać danych. Są one już zapisane na koncie klienta. Wystarczy tylko również przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia pojazdu, zostaną one przesłane bezpośrednio do wybranego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jest to więc banalnie proste” – informuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej.
Mobilna aplikacja SmartCUK ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę, którą docenią osoby chcące pracować również poza placówką multiagencji. Dzięki temu, że SmartCUK obsługiwana jest przez telefon komórkowy, możliwe jest zrobienie kalkulacji z każdego miejsca, a wprowadzanie części danych poprzez skanowanie bezpośrednio z dokumentów, dodatkowo skraca ten proces. Podnosi to atrakcyjność CUK Ubezpieczenia i pokazuje, że jest to firma otwarta i wychodząca do klientów. „Wprowadzając rozwiązanie SmartCUK zależało nam, aby dać agentom narządzie, które ułatwi im wykonywanie codziennych obowiązków. Chcieliśmy również pokazać, że praca w branży ubezpieczeniowej może być prosta i wolna od niezliczonej ilości dokumentów. Nasza aplikacja ogranicza je właściwie do minimum” – mówi Łukasz Lenkiewicz.
Multiagencja CUK dostarcza swoim partnerom biznesowym najnowsze rozwiązana technologiczne, które są ze sobą w pełni zintegrowane, co pomaga w kompleksowej obsłudze klienta, a także w dużym stopniu automatyzuje pracę agenta.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]
Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Edukacja
Trwa budowa nowoczesnego systemu ostrzegania i alarmowania. Ma być gotowy do końca tego roku

Państwowa Straż Pożarna wdraża nowoczesny system ostrzegania i alarmowania. Obejmie ponad 4 tys. lokalizacji w całej Polsce, a łącznie na ten cel trafi 175 mln zł. Kluczowe zmiany to wymiana syren analogowych na cyfrowe, budowa nowoczesnej infrastruktury komunikacyjnej oraz integracja systemów ostrzegania na poziomie samorządowym i rządowym. Budowa systemu to jeden z elementów ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej. Ma być gotowy do końca 2025 roku.
Konsument
Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.