CUK Ubezpieczenia wspiera agentów inteligentnymi rozwiązaniami
CUK Ubezpieczenia zdecydowanie stawia na nowe technologie w branży ubezpieczeniowej. Zawieranie polisy w placówce multiagencji coraz rzadziej polega na uzupełnianiu formularza,
a zaczyna przypominać robienie zdjęć. Wszystko za sprawą SmartCUK, inteligentnej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich modeli współpracy z multiagencją.
– „Aplikacja SmartCUK to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby nawiązać współpracę z CUK Ubezpieczenia i zależy im na pracy przy użyciu najnowszych narzędzi. CUK Ubezpieczenia daje taką możliwość. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom, wygenerowanie polisy staje się dużo łatwiejsze. Przy użyciu aplikacji agent skanuje kod AZTEC. Dzięki temu do systemu trafiają dane, które są niezbędne do kalkulacji składki za ubezpieczenie. Zautomatyzowanie tego procesu zdecydowanie skraca czas potrzebny na przeliczenie składki. Przy pomocy SmartCUK zajmuje to zaledwie kilku sekund. Jeśli klient oprócz podstawowego ubezpieczenia OC, chce zawrzeć również dodatkowe ubezpieczenie AC, agent nie musi po raz kolejny wprowadzać danych. Są one już zapisane na koncie klienta. Wystarczy tylko również przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia pojazdu, zostaną one przesłane bezpośrednio do wybranego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jest to więc banalnie proste” – informuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej.
Mobilna aplikacja SmartCUK ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę, którą docenią osoby chcące pracować również poza placówką multiagencji. Dzięki temu, że SmartCUK obsługiwana jest przez telefon komórkowy, możliwe jest zrobienie kalkulacji z każdego miejsca, a wprowadzanie części danych poprzez skanowanie bezpośrednio z dokumentów, dodatkowo skraca ten proces. Podnosi to atrakcyjność CUK Ubezpieczenia i pokazuje, że jest to firma otwarta i wychodząca do klientów. „Wprowadzając rozwiązanie SmartCUK zależało nam, aby dać agentom narządzie, które ułatwi im wykonywanie codziennych obowiązków. Chcieliśmy również pokazać, że praca w branży ubezpieczeniowej może być prosta i wolna od niezliczonej ilości dokumentów. Nasza aplikacja ogranicza je właściwie do minimum” – mówi Łukasz Lenkiewicz.
Multiagencja CUK dostarcza swoim partnerom biznesowym najnowsze rozwiązana technologiczne, które są ze sobą w pełni zintegrowane, co pomaga w kompleksowej obsłudze klienta, a także w dużym stopniu automatyzuje pracę agenta.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi
Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.
Firma
Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych
Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.