CUK Ubezpieczenia wspiera agentów inteligentnymi rozwiązaniami
CUK Ubezpieczenia zdecydowanie stawia na nowe technologie w branży ubezpieczeniowej. Zawieranie polisy w placówce multiagencji coraz rzadziej polega na uzupełnianiu formularza,
a zaczyna przypominać robienie zdjęć. Wszystko za sprawą SmartCUK, inteligentnej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich modeli współpracy z multiagencją.
– „Aplikacja SmartCUK to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby nawiązać współpracę z CUK Ubezpieczenia i zależy im na pracy przy użyciu najnowszych narzędzi. CUK Ubezpieczenia daje taką możliwość. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom, wygenerowanie polisy staje się dużo łatwiejsze. Przy użyciu aplikacji agent skanuje kod AZTEC. Dzięki temu do systemu trafiają dane, które są niezbędne do kalkulacji składki za ubezpieczenie. Zautomatyzowanie tego procesu zdecydowanie skraca czas potrzebny na przeliczenie składki. Przy pomocy SmartCUK zajmuje to zaledwie kilku sekund. Jeśli klient oprócz podstawowego ubezpieczenia OC, chce zawrzeć również dodatkowe ubezpieczenie AC, agent nie musi po raz kolejny wprowadzać danych. Są one już zapisane na koncie klienta. Wystarczy tylko również przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia pojazdu, zostaną one przesłane bezpośrednio do wybranego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jest to więc banalnie proste” – informuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej.
Mobilna aplikacja SmartCUK ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę, którą docenią osoby chcące pracować również poza placówką multiagencji. Dzięki temu, że SmartCUK obsługiwana jest przez telefon komórkowy, możliwe jest zrobienie kalkulacji z każdego miejsca, a wprowadzanie części danych poprzez skanowanie bezpośrednio z dokumentów, dodatkowo skraca ten proces. Podnosi to atrakcyjność CUK Ubezpieczenia i pokazuje, że jest to firma otwarta i wychodząca do klientów. „Wprowadzając rozwiązanie SmartCUK zależało nam, aby dać agentom narządzie, które ułatwi im wykonywanie codziennych obowiązków. Chcieliśmy również pokazać, że praca w branży ubezpieczeniowej może być prosta i wolna od niezliczonej ilości dokumentów. Nasza aplikacja ogranicza je właściwie do minimum” – mówi Łukasz Lenkiewicz.
Multiagencja CUK dostarcza swoim partnerom biznesowym najnowsze rozwiązana technologiczne, które są ze sobą w pełni zintegrowane, co pomaga w kompleksowej obsłudze klienta, a także w dużym stopniu automatyzuje pracę agenta.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Prezent komunijny dla małego gracza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.