Comfort E – elektryczne ogrzewanie podłogowe od Uponor

Ograniczone miejsce, niskie pomieszczenie lub brak źródeł ciepła, jak piece gazowe – to tylko niektóre z czynników uniemożliwiających montaż tradycyjnych, wodnych systemów ogrzewania podłogowego. Rozwiązaniem są elektryczne maty grzewcze Uponor Comfort E zasilane prądem i przyjazne środowisku.
Powszechnie uważa się, że ogrzewanie elektryczne jest droższe w eksploatacji niż popularne systemy wodne. Jednak niektóre inwestycje uniemożliwiają instalację tradycyjnej podłogówki. Najczęściej spotykaną przeszkodą jest brak kotłowni (np. w przypadku mieszkań w budownictwie wielorodzinnym) czy wysokość pomieszczeń w modernizowanych obiektach. Jeżeli jest zbyt niska, w grę nie wychodzi położenie odpowiedniej warstwy wylewki niezbędnej do efektywnego działania ogrzewania płaszczyznowego. Dzięki maksymalnie cienkiej, zszywanej macie kablowej system może być instalowany również na istniejącym jastrychu pod dowolnie wybranym rodzajem podłogi bez obaw o kilkunastocentrymetrowe zwiększenie wysokości. Montaż Uponor Comfort E powinien być uwzględniony już na etapie budowy domu, jednak często wykonywany jest także podczas remontów. Najlepiej sprawdza się na niewielkich powierzchniach jak kuchnie, łazienki czy korytarze. Jego efektywność zwiększa się w przypadku dobrze zaizolowanych i ocieplonych budynków.
Comfort E jest łatwy w układaniu, a krótki czas nagrzewania zapewnia komfortowe warunki nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. System nadaje się zarówno do suchej, jak i mokrej zabudowy. Instrukcja montażu w formie krótkich filmików video znacznie usprawnia proces instalacji całego systemu.

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.