Comfort E – elektryczne ogrzewanie podłogowe od Uponor

Ograniczone miejsce, niskie pomieszczenie lub brak źródeł ciepła, jak piece gazowe – to tylko niektóre z czynników uniemożliwiających montaż tradycyjnych, wodnych systemów ogrzewania podłogowego. Rozwiązaniem są elektryczne maty grzewcze Uponor Comfort E zasilane prądem i przyjazne środowisku.
Powszechnie uważa się, że ogrzewanie elektryczne jest droższe w eksploatacji niż popularne systemy wodne. Jednak niektóre inwestycje uniemożliwiają instalację tradycyjnej podłogówki. Najczęściej spotykaną przeszkodą jest brak kotłowni (np. w przypadku mieszkań w budownictwie wielorodzinnym) czy wysokość pomieszczeń w modernizowanych obiektach. Jeżeli jest zbyt niska, w grę nie wychodzi położenie odpowiedniej warstwy wylewki niezbędnej do efektywnego działania ogrzewania płaszczyznowego. Dzięki maksymalnie cienkiej, zszywanej macie kablowej system może być instalowany również na istniejącym jastrychu pod dowolnie wybranym rodzajem podłogi bez obaw o kilkunastocentrymetrowe zwiększenie wysokości. Montaż Uponor Comfort E powinien być uwzględniony już na etapie budowy domu, jednak często wykonywany jest także podczas remontów. Najlepiej sprawdza się na niewielkich powierzchniach jak kuchnie, łazienki czy korytarze. Jego efektywność zwiększa się w przypadku dobrze zaizolowanych i ocieplonych budynków.
Comfort E jest łatwy w układaniu, a krótki czas nagrzewania zapewnia komfortowe warunki nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. System nadaje się zarówno do suchej, jak i mokrej zabudowy. Instrukcja montażu w formie krótkich filmików video znacznie usprawnia proces instalacji całego systemu.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.