Comfort E – elektryczne ogrzewanie podłogowe od Uponor

Ograniczone miejsce, niskie pomieszczenie lub brak źródeł ciepła, jak piece gazowe – to tylko niektóre z czynników uniemożliwiających montaż tradycyjnych, wodnych systemów ogrzewania podłogowego. Rozwiązaniem są elektryczne maty grzewcze Uponor Comfort E zasilane prądem i przyjazne środowisku.
Powszechnie uważa się, że ogrzewanie elektryczne jest droższe w eksploatacji niż popularne systemy wodne. Jednak niektóre inwestycje uniemożliwiają instalację tradycyjnej podłogówki. Najczęściej spotykaną przeszkodą jest brak kotłowni (np. w przypadku mieszkań w budownictwie wielorodzinnym) czy wysokość pomieszczeń w modernizowanych obiektach. Jeżeli jest zbyt niska, w grę nie wychodzi położenie odpowiedniej warstwy wylewki niezbędnej do efektywnego działania ogrzewania płaszczyznowego. Dzięki maksymalnie cienkiej, zszywanej macie kablowej system może być instalowany również na istniejącym jastrychu pod dowolnie wybranym rodzajem podłogi bez obaw o kilkunastocentrymetrowe zwiększenie wysokości. Montaż Uponor Comfort E powinien być uwzględniony już na etapie budowy domu, jednak często wykonywany jest także podczas remontów. Najlepiej sprawdza się na niewielkich powierzchniach jak kuchnie, łazienki czy korytarze. Jego efektywność zwiększa się w przypadku dobrze zaizolowanych i ocieplonych budynków.
Comfort E jest łatwy w układaniu, a krótki czas nagrzewania zapewnia komfortowe warunki nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. System nadaje się zarówno do suchej, jak i mokrej zabudowy. Instrukcja montażu w formie krótkich filmików video znacznie usprawnia proces instalacji całego systemu.

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu
Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Żywienie
Naukowcy opracowali czynniki wpływające na długowieczność. Decyduje o niej nie tylko dieta i tryb życia, ale też relacje z rodziną

Wiadomo już, że są pewne czynniki, które sprzyjają długowieczności. Aby dożyć 100, a nawet więcej lat trzeba stosować dietę bogatą w warzywa i owoce, odstawić używki, dbać o regularną aktywność fizyczną i zdrowy sen. Niezwykle ważne są także udane relacje rodzinne i towarzyskie. Prof. Grzegorz Dworacki z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu podkreśla, że kluczem do opracowania czynników długowieczności było wyznaczenie na świecie pięciu tzw. niebieskich stref, w których żyje najwięcej zdrowych, sprawnych i zadowolonych z życia stulatków.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.