Komunikaty PR

Clickmeeting odnotowuje 808% wzrostu w Niemczech

2020-05-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Wideokonferencje przeżywają oblężenie w czasach pandemii – tak wynika z najnowszych danych ClickMeeting – polskiej platformy do webinarów. Narzędzie mimo dużej konkurencji na światowym rynku dobrze sobie radzi i notuje kolejne wzrosty. więcej spotkań niż na początku roku. W marcu na platformie ClickMeeting odbyło się ponad 299 tys. wydarzeń, czyli 50% całkowitej ich liczby w całym 2019 roku. To co wyróżnia Clickmeeting spośród innych rozwiązań tego typu to nacisk na ochronę danych użytkowników oraz bezpieczeństwo spotkań online.

 

Webinary to spotkania online, nic więc dziwnego, że w czasie pandemii ta forma zyskała na popularności, a światowi giganci IT notują kolejne rekordy popularności. Tego typu rozwiązań zarówno europejskich, amerykańskich jak i chińskich jest bardzo dużo. Firmy prześcigają się z wdrażaniem kolejnych usprawnień, by przyciągnąć nowych użytkowników. Biznes wideokonferencji nie należy jednak tylko do międzynarodowych gigantów. Z sukcesami działa na nim również polska firma ClickMeeting, która szybko zdobywa klientów na całym świecie.

 

Polska firma zdobywa rynki zagraniczne

Na rynku dostawców wideokonferencji liczą się nie tylko największe firmy. W przypadku Clickmeeting, od stycznia do marca 2020 roku, liczba nowych, płatnych kont wzrosła o kilkaset procent. Największą zmianę widać w Niemczech -  808%, a także we Francji 670%, Wielkiej Brytanii 662%, Stanach Zjednoczonych 476% czy Rosji 465%. Ciekawe zmiany między styczniem, a marcem 2020 roku widać też w liczbie wydarzeń organizowanych na świecie. Tu największy wzrost jest widoczny w Wielkiej Brytanii - aż o 611%, a także Francji 350%, Niemczech 286%, Rosji 214% czy też Stanach Zjednoczonych 163%.

 

- ClickMeeting w tym momencie cieszy się popularnością, której się nie spodziewaliśmy. Pod koniec marca liczba wszystkich kont zwiększyła się o 317% w stosunku do stycznia 2020. Z naszej webinarowej platformy korzystają nie tylko Polacy, choć to 29% naszych klientów, ale też obywatele Stanów Zjednoczonych, Rosji, Niemiec czy Wielkiej Brytanii - mówi Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting

 

Webinary rosną w siłę

Tylko w ciągu jednego miesiąca przy użyciu platformy Clickmeeting odbyło się 299 906 wydarzeń online - dla porównania w ciągu całego 2019 roku za pośrednictwem platformy zrealizowano 627 033 wydarzeń. To oznacza, że w czasie pandemii ludzie na całym świecie chętnie korzystają ze spotkań online. Rosła również liczba uczestników internetowych konferencji. Spotkania zorganizowane na platformie ClickMeeting w marcu zebrały łącznie 3 203 034 osób, podczas gdy całkowita liczba uczestników, którzy dołączyli do wydarzeń online w całym 2019 roku wyniosła 8 504 770.

 

Obecne zainteresowanie zwiększyło nasze inwestycje w infrastrukturę. Kupujemy kolejne serwery, by zwiększyć przestrzeń dyskową, co pozwoli na większą przepustowość. Dzięki temu można między innymi organizować i nagrywać duże wydarzenia.  - dodaje Magdalena Ciszewska, Head of Marketing and Sales z Clickmeeting

 

Bezpieczeństwo w sieci to podstawa

Clickmeeting posiada jasny model biznesowy, w którym walutą nie są dane osobowe. Płatność opiera się na miesięcznym abonamencie pobieranym od organizatora spotkania online. Dostęp dla pozostałych uczestników jest bezpłatny. Wrażliwe dane nie są wykorzystywane do innych celów niż świadczenie usług wideokonferencji, czyli nie są przekazywane partnerom zewnętrznym czy stosowane do profilowanych kampanii reklamowych. Clickmeeting udostępnia też dodatkowe funkcjonalności podnoszące bezpieczeństwo jak na przykład: dostęp poprzez hasło lub token, nagrywanie jedynie wybranych obszarów okna webinarowego, ukrywanie listy uczestników czy manualne zatwierdzanie osób rejestrujących się na webinar. Co istotne platforma jest bezpieczna dla samych urządzeń, bo nie ma możliwości, żeby przez webinar zainfekować wirusem lub złośliwym oprogramowaniem komputer lub smartfon. Wszystko odbywa się bez konieczności instalowania czegokolwiek, spotkania online odbywają się wyłącznie w przeglądarce. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.