Cersanit przedstawia nowe kolekcje łazienkowe w formacie 30x60
Cersanit stale aktualizuje swoje portfolio nietuzinkowych i inspirujących kolekcji. Każdy projekt tworzony jest na filarach wieloletniej tradycji oraz nowoczesnych rozwiązań, a efekt końcowy zawsze zaskakuje. Marka Cersanit chcąc stale proponować swoim klientom świeże i wyjątkowe rozwiązania wprowadza do portfolio nowe kolekcje płytek w popularnym formacie 30x60. Swoją premierę mają także dwa zupełnie nowe szkliwa – PEARL i SUPER MATT.
Kolekcje płytek stworzone dla Ciebie
Marka Cersanit przedstawia nową ofertę kolekcji łazienkowych w popularnym formacie 30x60. Znajdziemy w niej wyjątkowo inspirujące propozycje, które rozkochają w sobie wszystkich fanów designu i najnowszych trendów wnętrzarskich. Nowe propozycje Cersanit to gwarancja zaskakujących rozwiązań i odważnych stylizacji. Dzięki rozszerzeniu oferty, marka uzupełniła dostępny wachlarz aranżacji, odpowiadając na poszukiwane przez Konsumenta inspiracje w różnorodnych stylach. Wśród wszechstronnych kolekcji płytek, swoich ulubieńców znajdą zarówno amatorzy klasyki, jak i szukający nowoczesnych rozwiązań do swojej unikalnej przestrzeni. Dekoracyjne wzory i kolory odzwierciedlą to, co najbardziej intrygujące, a nieoczywiste struktury nadadzą wnętrzu wyjątkowego charakteru. Nawet klasyczne barwy, jak biele, szarości czy połączenia z drewnem do odkrycia są w zupełnie nowej odsłonie.
- Klienci po naszych nowych kolekcjach mogą spodziewać się odważnych, ale zarazem nienachalnych wzorniczo płytek. Oferta jest pełna niespodzianek, intrygujących rozwiązań i charakteru. Znajdziemy tu również nowe struktury, które projektujemy sami - co daje nam gwarancję niepowtarzalności i oryginalności na naszym rynku. Szerokie spektrum barw - od bieli i lubianych szarości po turkusowe tony. Ważną częścią kolekcji są przede wszystkim debiutujące szkliwa PEARL i SUPER MATT. Pojawiły się one po raz pierwszy w ofercie Cersanit i otwierają zupełnie nowe możliwości. Zachęcam do odkrywania wszystkich propozycji i tworzenia swoich łazienek marzeń. – mówi Marcelina Skupińska – autorka nowych wdrożeń 30x60 marki Cersanit.
Wśród nowych kolekcji łazienkowych od Cersanit w formacie 30x60 znajdziemy szeroki wachlarz propozycji. Gresy FARA zaskakują subtelnym urokiem barw i kształtów tworząc wyjątkową harmonię w całym pomieszczeniu. Połyskujące na płytkach w świetle elementy dekoracyjne dodatkowo pogłębiają nastrojową atmosferę, a organiczny charakter całości jeszcze mocniej podkreśli drewnopodobna podłoga, która nawiązuje do naturalnego wydźwięku kolekcji. Gresy HERRA wyróżnia efektowne połączenie industrialnej surowości z klasyką francuskiego designu. To propozycja, która zachwyci każdego. Płytki DEKORINA natomiast definiuje oryginalność uzyskana dzięki potędze koloru. Tu przyciąga mocny akcent kolorystyczny w szlachetnym odcieniu głębokiego turkusu, a niepowtarzalny charakter płytek dodatkowo podkreślają wyraziste motywy przetartego betonu oraz nieregularny, geometryczny motyw patchworka. Kolekcja SAFINA to Art Deco przeniesione do XXI w. Ponadczasowa klasyczna biel matowych płytek wpasuje się w wystrój każdego wnętrza, a dekoracyjny motyw inserto to gwarancja zaskakującego efektu. Niezwykle interesującą kolekcją jest też ARCE - czyli idealna propozycja do budowania odważnych i oryginalnych aranżacji. Przykuwa ona wzrok nieskazitelną bielą przełamaną intrygującymi czarnymi żyłkami. Dodatkowo błyszczące wykończenie powierzchni napełni przestrzeń nutą elegancji i prestiżu. To kolekcja, gwarantująca wyjątkowy wyraz wnętrza, który oczaruje każdego naszego gościa. Te i inne rozwiązania od Cersanit pozwolą Ci stworzyć łazienkę swoich marzeń! Odkryj wszystkie nowe kolekcje, jakie proponuje marka i zakochaj się w nich już dziś!
Nowe szkliwo – po raz pierwszy w ofercie!
Już teraz w ofercie Cersanit na odkrycie czekają też dwa zupełnie nowe szkliwa – PERAL (perłowe) oraz SUPER MATT (wyjątkowo matowe). Oba dostępne w bieli. Szkliwo PEARL o dwóch strukturach przypomina delikatny, lśniący aksamit, który intrygująco rozprasza światło nadając wnętrzu dynamiki oraz charakterystycznej, wyjątkowej energii. Dodatkowo optycznie powiększa pomieszczenie. Szkliwo SUPER MATT zaskakuje efektem elegancji i surowości, który docenią zwolennicy nowoczesnych aranżacji. Geometryczna struktura zaskakuje tu mocnym wykończeniem, idealnie podkreślając indywidualny klimat wnętrza.
Szkliwo PEARL znajdziemy w kolekcji UNA WHITE PEARL od Cersanit. Propozycja z płytką strukturalną Coreset Structure to połączenie ponadczasowej klasycznej białej kolorystyki z harmonijnym motywem na wzór jodełki chevron. Kolekcja oferuje elegancką, lśniącą powierzchnię przywodzącą na myśl lekki aksamit. Struktura Manver natomiast, dostarcza naszej łazience intrygi poprzez zaskakujący asymetryczny motyw w stylu morskich fal, tworząc perfekcyjnie uzupełniające się stylistycznie zestawienie. Odkryj kolekcję UNA WHITE PEARL i wykorzystaj moc perłowej doskonałości w swojej łazience!
Sięgając po kolekcję UNA WHITE SUPER MATT odkrywamy nowe szkliwo SUPER MATT. To propozycja, która zaskakuje nowoczesnością w najczystszej postaci. Idealnie wpasuje się w gusta fanów surowego modernistycznego stylu. Kolekcja to minimalistyczna i oszczędna w formie propozycja, gdzie subtelna biel płytek i mocne matowe wykończenie idealnie podkreślą klimat wnętrza, a geometryczna struktura dodatkowo uwypukli charakter całości. Dekoracyjny motyw nieregularnej bryły tworzy efekt trójwymiarowości, nadając pomieszczeniu głębi. Dodatkowo będzie pięknie prezentować się w akompaniamencie luster oraz srebrnych elementów.
Już teraz sprawdź wszystkie nowości z katalogu marki Cersanit w formacie 30x60 i zrealizuj swój wymarzony projekt.
Budowa podjazdu. Jakie czynniki mają znaczenie?
Sukces inwestycji mieszkalnej – o czym musisz pamiętać?
Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Infrastruktura
Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych
Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.