Bref debiutuje w łazience
Utrzymanie maksymalnej czystości w domu stało się sprawą priorytetową. Dlatego tak ważne jest korzystanie z produktów skutecznych i łatwych w użyciu. Taki jest nowy spray do czyszczenia łazienek Bref Bathroom.
Skuteczność działania i wygoda użycia – to największe zalety nowego produktu marki Bref. Bref Bathroom skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając łazienkę czystą i lśniącą. Ergonomiczna butelka została wyposażona w pompkę i umożliwia aplikację w formule sprayu lub piany.
Produkt dostępny jest w dwóch wariantach – Bref Bathroom i Bref Bathroom Pro Nature.
Butelka Bref Bathroom wykonana została w 100% z recyclingu.
Bref Bathroom Pro Nature to zaawansowany technologicznie produkt przyjazny środowisku. 99,9% składników płynu to składniki pochodzenia naturalnego. Butelka wykonana została w 100% z plastiku z recyklingu, z czego w 25% to tzw. Social Plastic. To plastik zebrany z plaż i lądów w celu ograniczenia zanieczyszczenia oceanów. Produkt uzyskał prestiżowy certyfikat Eco Label, który jest głównym europejskim wyróżnieniem przyznawanym wyrobom spełniającym wyższe normy środowiskowe.
Kilka rad od Bref – eksperta ds. nieskazitelnej czystości
-
Zadbaj o swoje dłonie – do sprzątania łazienki załóż gumowe rękawice.
-
Przed sprzątaniem wynieś wszystkie kosmetyki i inne rzeczy z łazienki – będzie ci się łatwiej poruszać.
-
Aby zapobiec rozprzestrzenianiu się bakterii w łazience, opuszczaj deskę klozetową przed spłukaniem wody w toalecie.
-
Używaj Bref Bathroom Spray do mycia łazienki co najmniej raz w tygodniu, aby zapobiec nawarstwianiu się osadów i kamienia.
-
Po sprzątaniu przeznacz oszczędzony czas wyłącznie na przyjemności!
Bref Bathroom Spray to produkt, który skutecznie usuwa kamień oraz osady z mydła i wody, pozostawiając całą łazienkę czystą i lśniącą.
Maksymalna czystość dla Twojego domu!
Gdy Twój dom jest czysty, Ty możesz relaksować się ze swoją rodziną. Dla maksymalnej czystości zwiększ częstotliwość sprzątania.
Produkt jest wygodny w użyciu dzięki ergonomicznej butelce z nowoczesną pompką, która pozwala rozpylać produkt w formie piany lub sprayu.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml
Bref Bathroom ProNature zawiera 99,9% składników naturalnych i zapewnia higieniczną czystość, usuwając kamień oraz brud ze wszystkich powierzchni łazienkowych. Jest przyjazny dla środowiska, co potwierdza certyfikat EU Ecolabel. Butelka wykonana w 100% z przetworzonego plastiku, w tym ≥25% z inicjatywy Social Plastic®, czyli plastiku pozyskanego z oceanów.
Rekomendowana cena promocyjna – 10,99 zł/750 ml

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.