Komunikaty PR

Booster sposobem na mróz

2024-01-10  |  18:00
Biuro prasowe

Nawet najlepsze auta mogą zastrajkować na mrozie. Skutecznym zabezpieczeniem przed taką sytuacją jest booster. Dzięki niewielkim gabarytom bez problemu można wozić go w bagażniku, a nawet w schowku. Naładowany do pełna utrzymuje swoją gotowość nawet kilka miesięcy i w sytuacji podbramkowej może okazać się prawdziwym wybawieniem z kłopotów.

Starsze samochody miewają problemy z rozruchem podczas mrozów, ponieważ są już wyeksploatowane. Nowsze – również czasami nie zapalają zimą, ponieważ są tak naszpikowane elektroniką, że nawet kiedy są zaparkowana potrafią rozładować akumulator. W każdym przypadku skutecznym rozwiązaniem zimowych problemów okazuje się booster. Najlepiej taki nowoczesny i automatyczny jak NOCO, który działa w trybie całkowicie „inteligentnym” chroniąc instalację samochodową przed uszkodzeniem. Dobre boostery są zabezpieczone nawet przed omyłkowym, odwrotnym podpięciem przewodów, co wbrew pozorom zdarza się nawet mechanikom.

NOCO – pomocnik uniwersalny

Poszczególne wersje boosterów NOCO różnią się natężeniem prądu w momencie rozruchu akumulatora, ale już podstawowe modele w zupełności wystarczają do tego, aby uruchomić większość samochodów osobowych jeżdżących po naszych drogach. Żeby jeszcze bardziej ułatwić obsługę, NOCO podaje na opakowaniach pojemności silników benzynowych/wysokoprężnych, z którymi radzi sobie dany model. Nie trzeba się zatem absolutnie znać na elektryce.

Najlepiej sprzedający się model na polskim rynku - GB40 obsługuje silniki benzynowe o pojemności do 6 litrów oraz diesle o pojemności do 3 litrów. Nieco droższy, ale również popularny model GBX45 obsługuje silniki o pojemnościach do 6.5 l (benzyna) i 4.0 l (diesel). NOCO oferuje jeszcze mocniejsze boostery ale one są kupowane głównie przez profesjonalistów (mechanicy, operatorzy maszyn budowlanych itp.).

Zawsze da radę

Wiele osób zadaje sobie pytanie: a co jeśli naładowany booster będzie leżał w bagażniku kilka miesięcy i również się rozładuje? Boostery NOCO mogą pozostawać w stanie naładowania w zależności od warunków pogodowych od kilku miesięcy do nawet roku. Istnieje duża szansa, że przy polskich, dość łagodnych mrozach booster wytrzyma naładowany przez okres całej zimy. Stosowana w bosterach NOCO technologia UltraSafe 2.0 efektywniej zarządza wydajnością cieplną (temperatura robocza od -20 do 50 oC) i zabezpiecza żywotność wbudowanej baterii przed degradacją techniczną.

Bardzo ważne jest również to, że częściowe rozładowanie boostera ogranicza jedynie liczbę cykli uruchamiania silnika. Można zatem założyć, że w pełni naładowany booster w zależności od modelu i sposobu wykorzystania wykona 20 do 80 cykli, a taki trochę rozładowany – np. od 2 do 20 cykli, co też daje dużą szansę na uruchomienie silnika. Pamiętajmy, że czasem wystarczy nawet jeden cykl!

Ładowanie w podróży

Boostery można ładować nie tylko w domu, czy w garażu z gniazdka, ale również z samochodowego gniazda zapalniczki. Nic nie stoi zatem na przeszkodzie, aby podczas podróży w góry wziąć booster do kabiny i profilaktycznie podładować – nawet godzina czy dwie jazdy z ładowaniem to dla boostera naprawdę dużo.
 

Ładowanie na szybko

W sytuacji awaryjnej, można postąpić jeszcze inaczej. Jeśli np. potrzebujemy wracać z hotelu, samochód nie zapala, a booster jest rozładowany, można przecież booster dość szybko podładować właśnie w hotelu. Normalnie boostery NOCO potrzebują około godziny do pełnego naładowania (w przypadku topowych modeli ten czas może być nieco dłuższy). W sytuacji awaryjnej wystarczy wpiąć booster NOCO do gniazdka na kilka-kilkanaście minut, aby nadawał się do użytku i zagwarantował od jednego do kilku cykli rozruchu.

Wielu kierowców ceni sobie wszelkie działania profilaktyczne, które mogą zaprocentować w sytuacji awaryjnej. Niektórzy wożą w bagażniku podstawowy zestaw narzędzi, opaski samozaciskowe, linkę do holowania czy latarkę. W tym kontekście warto pomyśleć także o boosterze. To jednorazowy wydatek ma urządzenie, które będzie służyć przez wiele lat. Nowoczesne akumulatory stosowane w boosterach NOCO nie degradują się zbyt szybko, więc najprawdopodobniej jeden booster będzie jeździł z nami w kolejno zmienianych samochodach. - Sławomir Gosławski, NOCO

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III Biuro prasowe
2024-12-23 | 18:00

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Dacia Duster III od momentu swojej premiery zyskała opinię jednego z najciekawszych SUV-ów segmentu. Teraz miłośnicy tego modelu otrzymują kolejną, niezwykle wartościową propozycję
Motoryzacja Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
2024-12-23 | 08:00

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę

To już pewne - międzynarodowy koncern branży motoryzacyjnej zainwestuje w Żagańskiej Strefie Gospodarczej. Mowa o firmie CEFA Poland, będącej częścią grupy Samvardhana
Motoryzacja Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
2024-12-19 | 18:00

Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik

Prawidłowa obsługa kuli haka holowniczego wymaga podstawowej wiedzy technicznej. W zależności od tego, jaki rodzaj głowicy zaczepowej wybierzemy, ma ona wpływ na sposób eksploatacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.