Komunikaty PR

Biznes z Proxinem i na Jeżycach

2023-08-30  |  11:00

Poznańskie Jeżyce to jedno z ulubionych miejsc Poznaniaków. Dzielnica już teraz urzeka swoim pięknem i różnorodnością, a ponadto dynamicznie się rozwija. Warto tutaj zajrzeć i cieszyć się klimatem jeżyckich uliczek, a nawet zamieszkać. To także pewna lokalizacja dla działalności firmy, a takie możliwości stwarza Proxin, proponując lokale usługowe w inwestycji Słowackiego 7.

 

Jeżyce nowym sercem Poznania

Z każdym miesiącem Poznań się zmienia, a wraz z nim poszczególne dzielnice. Poznaniacy bardzo lubią Jeżyce – za różnorodność, dobre położenie i wiele możliwości spędzania wolnego czasu. Zaglądają tutaj także ci, którzy na co dzień mieszkają w innych częściach miasta. Z pewnością przyciąga dobra gastronomia. Lokalne restauracje oferują klasyczny street food, kuchnię gruzińską, kirgijską, turecką, ale też wiele propozycji dla miłośników smaków wegańskich, czy wegetariańskich. Klasyczny przykład to Rynek Rozmaitości Jeżyckich – wydarzenie, podczas którego w czerwcu na Rynku Jeżyckim zaprezentowało się 80 wystawców, z czego aż 30 z branży gastronomicznej. Event cieszył się sporym zainteresowaniem, a kolejne edycje to tylko kwestia czasu. 

Dzielnica Jeżyce trafia do serc swoich mieszkańców i gości nie tylko przez żołądek. W tym „fyrtlu” – bo tak określa się w Poznaniu dzielnicę lub miejsce – znajduje się ponad 50 różnych punktów usługowych, rzemieślniczych, sklepów. Skorzystamy z pomocy szewca, krawca, zegarmistrza, drzewiarza, możemy zajrzeć do kwiaciarni, elektroserwisu, pracowni naprawy mebli, księgarni, czy fryzjera. Wiele z tych zakładów działa z powodzeniem kilkanaście i więcej lat. Poznaniacy wiedzą, że „jak coś załatwić, to najlepiej na Jeżycach”. Powstała nawet „mapa jeżyckiego fyrtla”, promująca lokalne firmy i tradycyjne rzemiosło na stronie poznan.pl.

 

Jak firma, to na Jeżycach

W świetle tych informacji, nie może dziwić, że wiele osób chciałoby w tej części Poznania zamieszkać lub zainwestować i po prostu kupić mieszkanie. Powstają nowe osiedla i z pewnością Jeżyce nadal będą mocno się rozwijać w przyszłości, ponieważ radni miasta Poznania blisko trzy lata temu zaprezentowali nową koncepcję zagospodarowania terenu o łącznej powierzchni 12 tysięcy metrów kwadratowych, czyli Nowych Jeżyc. To także oznacza, że nie zabraknie klientów dziś i w przyszłości. Jeżyce, będące w zasadzie nowym centrum miasta, pozwalają na rozwinięcie firmy. Oprócz lokalizacji, równie ważna jest jakość lokalu, rozumiana jako dostosowanie do wymagań współczesnych biznesów. W nowoczesnych projektach mieszkaniowych, parterowe lokale usługowo – handlowe można aranżować według własnych potrzeb, a proponowane zróżnicowane powierzchnie dostosować do charakterystyki prowadzonej działalności.

 

Duże możliwości zapewnia Proxin, deweloper inwestycji Słowackiego 7. Pod tym adresem powstał kameralny budynek wielorodzinny z 61 mieszkaniami, a ich uzupełnieniem jest 10 lokali usługowych. Każdy znajduje się na parterze, posiada duże przeszklenia zapewniające doświetlenie wnętrz, a także odpowiednią ekspozycję dla gości. – Nasze lokale na sprzedaż prezentują się nowocześnie i stylowo. Idealnie pasują do charakteru otoczenia, a funkcjonalna forma, zgodnie z restrykcyjnymi wymogami, daje możliwość zaadoptowania tych pomieszczeń zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Z proponowanych 10 lokali usługowych w sprzedaży zostało 5 o powierzchni od 55 do 95 mkw. Każdy z nich będzie wizytówką firmy, a to przecież pierwszy element, z którym ma styczność klient, czy partner biznesowy - mówi Piotr Łopatka, członek zarządu firmy Proxin.

 

Zarówno inwestycja Słowackiego 7, jaki i nasze osiedle Nowe Ogrody na Jeżycach gwarantują  dostęp do położonych na parterze lokali handlowo – usługowych. Powstaje mała społeczność przedsiębiorców i mieszkańców, którzy wiele spraw chcą załatwić lokalnie, zwłaszcza, że zmienia się styl życia. Dziś, kiedy część z nas pracuje zdalnie, nie ma potrzeby bycia w samym centrum codziennie. To właśnie lokalnie, blisko domu tworzą się relacje, a właściciele biznesów zyskują grono stałych i zaufanych klientów, którzy z uśmiechem wracają do ulubionych miejsc. To trend znany na Jeżycach od lat – podsumowuje Piotr Łopatka z firmy Proxin.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A. Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym
Dom Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!
2024-12-19 | 09:00

Rewolucyjna świeca jodowa stworzona przez polskich naukowców już dostępna!

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu - niezależne komercyjne centrum badawczo-rozwojowe we współpracy z Gala Group Poland - wiodącym producentem świec w Europie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania

Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.

Prawo

Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich

Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.