Lexmark uznany za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku

Firma Lexmark została uznana za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku przez Quocirca, ogólnoświatową firmę analityczną, zajmującą się badaniami rynku druku.
Z raportu The Print Security Landscape 2020 wynika, że bezpieczeństwo infrastruktury druku w środowisku zarówno biurowym, jak i domowym musi być „podstawowym priorytetem” dla użytkownika. Firma Lexmark uznana została za lidera, oferującego kompleksową ofertę produktów i usług w zakresie bezpieczeństwa druku.
W raporcie zostało docenione podejście Lexmarka do bezpiecznego projektowania oraz zaangażowanie firmy w SSDL (Cykl Bezpiecznego Rozwoju Oprogramowania). Jest to seria procesów utworzonych z myślą o wszystkich aspektach bezpieczeństwa związanych z opracowaniem oprogramowania, od planowania przez projekt, do wdrożenia, w tym zapewnianiu wysokiej jakości, zwalnianiu wydruków i utrzymania oprogramowania.
W raporcie odnotowano również, że Lexmark jest pierwszym producentem drukarek, który uzyskał certyfikat ISO 24243 przyznany dla całego urządzenia drukującego. Uznanie potwierdza bezpieczeństwo łańcucha dostaw firmy Lexmark, od etapu projektowania, poprzez produkcję i dystrybucję produktów.
- Uznanie ze strony firmy Quocirca potwierdza głębokie zaangażowanie firmy Lexmark w zapewnianie bezpieczeństwa naszych produktów i narzędzi. - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. – Jeśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w tej dziedzinie, a nasi klienci ufają nam jako sprawdzonemu partnerowi w zakresie bezpieczeństwa druku – dodaje.
Aby dowiedzieć sie więcej: https://www.lexmark.com/en_us/analyst-insights/report-quocirca-print-security-landscape-2021.html

Zwycięstwo dla całej branży: Axis dodaje obsługę standardu kodowania AV1

Zakłady przemysłowe inwestują w nowoczesne instalacje przeciwpożarowe

DORA uderza w fintechy: Czy nowe przepisy zagrożą innowacyjnym firmom?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.