Lexmark uznany za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku

Firma Lexmark została uznana za światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku przez Quocirca, ogólnoświatową firmę analityczną, zajmującą się badaniami rynku druku.
Z raportu The Print Security Landscape 2020 wynika, że bezpieczeństwo infrastruktury druku w środowisku zarówno biurowym, jak i domowym musi być „podstawowym priorytetem” dla użytkownika. Firma Lexmark uznana została za lidera, oferującego kompleksową ofertę produktów i usług w zakresie bezpieczeństwa druku.
W raporcie zostało docenione podejście Lexmarka do bezpiecznego projektowania oraz zaangażowanie firmy w SSDL (Cykl Bezpiecznego Rozwoju Oprogramowania). Jest to seria procesów utworzonych z myślą o wszystkich aspektach bezpieczeństwa związanych z opracowaniem oprogramowania, od planowania przez projekt, do wdrożenia, w tym zapewnianiu wysokiej jakości, zwalnianiu wydruków i utrzymania oprogramowania.
W raporcie odnotowano również, że Lexmark jest pierwszym producentem drukarek, który uzyskał certyfikat ISO 24243 przyznany dla całego urządzenia drukującego. Uznanie potwierdza bezpieczeństwo łańcucha dostaw firmy Lexmark, od etapu projektowania, poprzez produkcję i dystrybucję produktów.
- Uznanie ze strony firmy Quocirca potwierdza głębokie zaangażowanie firmy Lexmark w zapewnianie bezpieczeństwa naszych produktów i narzędzi. - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe. – Jeśmy dumni, że po raz kolejny zostaliśmy liderem w tej dziedzinie, a nasi klienci ufają nam jako sprawdzonemu partnerowi w zakresie bezpieczeństwa druku – dodaje.
Aby dowiedzieć sie więcej: https://www.lexmark.com/en_us/analyst-insights/report-quocirca-print-security-landscape-2021.html

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Zwycięstwo dla całej branży: Axis dodaje obsługę standardu kodowania AV1

Zakłady przemysłowe inwestują w nowoczesne instalacje przeciwpożarowe
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.