30% rabatu na kamerę samochodową w akcji InterRisk
Warszawa, 20 czerwca 2023 r. – Jednym z celów marki Nextbase jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Znajduje to odzwierciedlenie w rozwiązaniach technologicznych, ale również w podejmowanych przez firmę kooperacjach. Doskonałym przykładem jest współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi. Na polskim rynku partnerem marki Nextbase jest InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej wystarczy skorzystać z usług posiadającego
w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk pośrednika ubezpieczeniowego, aby otrzymać 30% zniżki na zakup produktów marki Nextbase. Promocja dotyczy zarówno kamer samochodowych, jak i akcesoriów na dedykowanej podstronie w sklepie internetowym marki. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. Obecna akcje promocyjna trwa do 26 września 2023 roku.
Kamera samochodowa, a bezpieczeństwo
Partnerstwo z InterRisk doskonale komponuje się z globalną strategią marki Nextbase. Według niej kamera samochodowa jest nie tylko urządzeniem rejestrującym trasę, ale również sprzętem, który może znacząco podnieść bezpieczeństwo podróżujących. Większość modeli Nextbase serii 2 (od 322GW wzwyż) posiada funkcję Emergency SOS, która w razie wypadku i braku reakcji ze strony kierowcy automatycznie wezwie na pomoc odpowiednie służby ratunkowe. Otrzymają one wiele danych na temat podróżujących oraz przede wszystkim współrzędne miejsca zdarzenia, włącznie z kierunkiem jazdy samochodu, aby skrócić czas przyjazdu. Marka Nextbase stale rozwija swoje produkty i już niedługo kierowcy będą mogli korzystać z kolejnych ratujących życie i zdrowie rozwiązań.
Nextbase na całym świecie podejmuje wiele inicjatyw, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Z przeprowadzonych na zlecenie marki badań wynika, bowiem że samo posiadanie w pojeździe kamery samochodowej pozytywnie wpływa na sposób zachowania kierującego samochodem.
Współpraca Nextbase i InterRisk w Polsce
Opisywana akcja promocyjna przebiega pod hasłem e-zdrapka Festiwal Nagród InterRisk, powstała z myślą o pośrednikach ubezpieczeniowych. Dzięki współpracy z Nextbase, skorzystać na niej mogą również klienci – wystarczy, że skontaktują się posiadającym w swojej ofercie ubezpieczenia InterRisk agentem, aby zapytać o zniżkę na zakup produktów marki Nextbase. Działanie to jest kontynuacją prowadzonej w roku ubiegłym akcji, która cieszyła się dużą popularnością. W najbliższym czasie kooperacja Nextbase i InterRisk będzie rozszerzana.
W tegorocznej loterii InterRisk przygotował dla pośredników ubezpieczeniowych aż 10 tysięcy nagród, w tym 50 kamer samochodowych Nextbase. Nagrodą Główną jest Hyundai i20.
O Nextbase:
Firma Nextbase jest dynamicznie rozwijającym się liderem na rynku zaawansowanych kamer samochodowych. Jej celem jest wywieranie pozytywnego wpływu sposób, w jaki ludzi podróżują dzięki inteligentnym innowacjom, które podnoszą poziom bezpieczeństwa. Nexbase jest największą marką na rynku zaawansowanych kamer samochodowych na świecie i główną siłą napędową rynku. Posiada ponad 80% udziału w rynku brytyjskim pod względem wielkości (dane GfK) i znaczące udziały w rynku w USA i Europie. W ciągu ostatnich 4 lat sprzedaż wideorejestratorów wzrosła o 850%, co czyni ją jednym z najszybciej rozwijających się sektorów technologii konsumenckich na świecie.
Inteligentne kamery Nextbase zyskały szerokie uznanie recenzentów oraz wiele wyróżnień zagranicznych mediów, w tym Sunday Times, The Daily Mail, The Independent, Forbes, Auto Bild, Computer Bild, T3.
Zwycięstwo dla całej branży: Axis dodaje obsługę standardu kodowania AV1
Zakłady przemysłowe inwestują w nowoczesne instalacje przeciwpożarowe
DORA uderza w fintechy: Czy nowe przepisy zagrożą innowacyjnym firmom?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.