Komunikaty PR

Bayer uruchamia konkurs na polecanie kandydatów do pracy w Digital Hubie

2021-10-20  |  17:15
Biuro prasowe

Warszawa, 20 października 2021 – 400 specjalistów IT planuje zatrudnić Bayer do 2022 roku w warszawskim Digital Hubie. Przy ich pozyskiwaniu firma stawia na rekomendacje i uruchamia otwarty konkurs networkingowy, w którym mogą wziąć udział wszyscy chętni - nie tylko pracownicy firmy. Bayer oferuje wszystkim atrakcyjne warunki finansowe. Inicjatywa wystartowała w październiku i potrwa aż do końca 2022 roku.

 

Za zakończoną sukcesem rekrutację na stanowisko specjalisty osoba rekomendująca otrzyma 2 500 PLN, wypłacane po pierwszych trzech miesiącach pracy osoby poleconej. Skuteczna rekomendacja osoby na wyższe stanowisko wiąże się z wynagrodzeniem 4 500 PLN. W przypadku trzech poleceń, które zakończą się sukcesem, rekomendujący uzyska 10 000 złotych. Lista dostępnych stanowisk z możliwością przesłania rekomendacji, a także regulamin dostępne są na stronie https://career.bayer.com.pl/pl/

 

- To konkurs dla tych, którzy zawsze marzyli o zostaniu „head hunterami” bez rezygnowania z obecnej pracy. To nie tylko szansa na polecenie znajomemu stanowiska w świetnej firmie, która dla wielu jest pracodawcą marzeń, ale i otrzymania wynagrodzenia – mówi Łukasz Olejniczak, HR Business Partner Digital Hub - Konkursy networkingowe od lat skutecznie wspierają pozyskiwanie pracowników w firmie Bayer, dlatego postanowiliśmy wykorzystać je w najnowszym projekcie rekrutacyjnym do Digital Hubu. Dzięki tej i innym inicjatywom planujemy do końca roku zatrudnić w tej jednostce 80 pracowników.

 

Digital Hub, uruchomiony w lipcu br. i zlokalizowany w warszawskim biurze firmy, to najnowsza inwestycja firmy Bayer w Polsce. Centrum koncentruje się na opracowywaniu innowacyjnych rozwiązań cyfrowych do zastosowań globalnych, w pierwszym etapie - dla rolnictwa.

 

- Zapraszamy specjalistów IT z doświadczeniem programistycznym, zajmujących się analizą danych, sztuczną inteligencją oraz uczeniem maszynowym - mówi Bogusław Tobiasz, dyrektor Digital Hubu firmy Bayer – Bayer działa w kluczowych obszarach życia każdego człowieka – zdrowia oraz żywności, dlatego nasza praca rzeczywiście przynosi zmianę dla świata: w myśl wizji „Health for All, Hunger for None”. Stwarzamy szanse pracy przy projektach globalnych – z zespołami IT w Niemczech, USA i innych krajach. Oferujemy możliwości rozwoju w różnych obszarach: rozwiązań dla rolnictwa, zdrowia, wspacia biznesu. Cenimy różnorodność i jesteśmy elastyczni – pracownicy mogą przez większość czasu pracować z dowolnego miejsca w Polsce.

 

Aby przyciągnąć specjalistów IT, Bayer podejmuje wiele różnorodnych działań. Obok konkursu są to m.in. otwarte spotkania typu Meetups – szansa na poznanie praktyków i specjalistów zaawansowanych technologii cyfrowych. Firma organizuje ponadto wirtualne Hackathony – ich uczestnicy rozwiązują realne wyzwania biznesowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.