Bayer nawiązuje współpracę z Prospera Technologies Inc.
Bayer nawiązuje współpracę z Prospera Technologies Inc. w celu opracowania zintegrowanych rozwiązań cyfrowych dla producentów warzyw szklarniowych
|
Monheim, Tel Awiw, 9 lipca 2020 – Bayer, w ramach swojego zobowiązania do wspierania plantatorów - za pośrednictwem rozwiązań cyfrowych - w zrównoważonym zaspokajaniu rosnących globalnych potrzeb, nawiązał strategiczną współpracę z Prospera Technologies Inc., wiodącą firmą specjalizującą się w sztucznej inteligencji, analizie danych i uczeniu maszynowym. Prospera, oferująca rozwiązania dla rynku rolnego, zapewnia transformatywne systemy cyfrowego rolnictwa, przeznaczone dla producentów warzyw szklarniowych na całym świecie, zapewniające dostęp do danych i optymalizujące proces uprawy.
Współpraca łączy możliwości firmy Prospera w zakresie sztucznej inteligencji i analizy danych z doświadczeniem firmy Bayer w zakresie produkcji warzyw, ochronie upraw i transformacji cyfrowej, aby zapewnić kompleksową usługę w chmurze. Pomoże to plantatorom zoptymalizować działania, zwiększając podaż owoców i warzyw o wysokiej jakości.
“W Bayer wierzymy w siłę współpracy, która pozwala wprowadzać bardziej innowacyjne, cyfrowe rozwiązania. Nasza współpraca z Prospera to pierwszy krok w kierunku rozwiązań wykraczających poza zakres nasion dla plantatorów warzyw szklarniowych. Z niecierpliwością oczekujemy na innowacyjne projekty współpracy z klientami, by wypracować nowe sposoby rozwiązania problemów, z którymi plantatorzy mierzą się każdego dnia” – powiedział Chris Moore, Head of Digital Transformation, Bayer’s Vegetable Seeds.
Nowe rozwiązanie pozwoli plantatorom warzyw szklarniowych na podejmowanie bardziej wnikliwych decyzji w optymalnym czasie, co w efekcie pozwoli zapewnić zarówno rentowność działań, jak i zrównoważony charakter ich upraw i operacji. Na przykład korzystanie z platformy wizualizacji i analizy danych firmy Prospera pomoże plantatorom papryki odpowiednio dostosować nawadnianie w zależności od miejsca zlokalizowania uprawy w szklarni, co pozwoli na bardziej efektywne wykorzystanie wody i wesprze zrównoważoną produkcję.
Pierwsze wdrożenie i analizy terenowe rozpoczną się w lipcu 2020 w Meksyku – ważnym rynku z punktu widzenia przełomowych innowacji i globalnej produkcji warzyw. Bayer i Prospera będą współpracować z kilkoma kluczowymi klientami w regionie by zapewnić stałe dostosowywanie systemu, planując - w oparciu o potrzeby producentów i zmieniające się preferencje konsumentów - ekspansję globalną w kolejnych latach.
“Cieszymy się ze współpracy z firmą Bayer, wiodącym na świecie dostawcą nasion warzyw i rozwiązań w zakresie ochrony roślin. Wierzymy, że współpraca może przynieść ogromne korzyści producentom warzyw szklarniowych” – powiedział Daniel Koppel, CEO i współtwórca Prospera Technologies. “Nasze zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji i narzędzia analizy danych, w połączeniu z wiedzą i danymi z firmy Bayer, mają ogromny potencjał, by zmienić sposób uprawy warzyw i pomóc w zrównoważonym wyżywieniu świata, zapewniając świeżą, wartościową żywność.
O firmie Prospera
Prospera Technologies, Inc. dostarcza rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego oraz technologii komputerowych do monitorowania i analizowania wzrostu, rozwoju i kondycji roślin uprawnych. Ostatnio została zaliczona do grona Pionierów Technologii Światowego Forum Ekonomicznego (The World Economic Forum’s Technology Pioneers). Prospera pomaga monitorować wiele zakresów danych, w tym klimatycznych i wizualnych, z pól uprawnych. W przystępnej formie przekazuje je rolnikom za pośrednictwem mobilnych, internetowych rozwiązań. Zespół światowej klasy informatyków, fizyków i agronomów współpracuje z doświadczonymi liderami sektora rolnego, aby odpowiedzieć na ich potrzeby I zrewolucjonizować sposób uprawy żywności. Dalsze informacje: www.prospera.ag.
O firmie Bayer
Firma Bayer to międzynarodowe przedsiębiorstwo, którego działalność skupia się przede wszystkim na obszarach nauk Life Science, jakimi są ochrona zdrowia i produkcja żywności. Jej produkty i usługi mają na celu przyniesienie korzyści ludziom poprzez wspieranie wysiłków zmierzających do przezwyciężenia głównych wyzwań związanych z rosnącą i starzejącą się populacją globalną. Jednocześnie Grupa dąży do poprawy rentowności i tworzenia kapitału poprzez innowacje i wzrost. Bayer przestrzega zasad zrównoważonego rozwoju, a marka Bayer oznacza zaufanie, niezawodność i jakość na całym świecie. W roku podatkowym 2019 Grupa zatrudniała około 104 000 osób, a wartość jej sprzedaży wyniosła 43,5 mld euro. Wydatki inwestycyjne wyniosły 2,9 mld euro, wydatki na badania i rozwój 5,3 mld euro. Dalsze informacje: www.bayer.com
Kontakt - Bayer:
Wojciech Krzywicki, +48 734 181 884
wojciech.krzywicki@bayer.com
Kontakt - Prospera
Emma Ross, +1 479-381-9170
emma@prospera.ag
(2020-0171)
Oświadczenia dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy może zawierać oświadczenia dotyczące przyszłości oparte na bieżących założeniach i prognozach kierownictwa firmy Bayer. Istnieje wiele znanych oraz nieznanych rodzajów ryzyka, niewiadomych oraz innych czynników, które mogą prowadzić do znaczących różnic pomiędzy rzeczywiście osiągniętymi w przyszłości wynikami, sytuacją finansową firmy oraz tempem jej rozwoju a przedstawionymi w niniejszym dokumencie szacunkami. Czynniki te obejmują elementy omówione w publicznie dostępnych sprawozdaniach firmy Bayer, które są dostępne na stronie internetowej spółki pod adresem www.bayer.com. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności za aktualizacje tych stwierdzeń dotyczących przyszłości ani za dostosowanie ich do przyszłych sytuacji lub zdarzeń.
Trwa Black Week – zgarnij rabaty od marek ZTE i nubia
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.