BauApp stawia na deweloperów i wdroży dla nich ponad 200 nowych funkcjonalności
W 2021 roku mobilna aplikacja BauApp wprowadziła ponad 160 nowych usprawnień dla swoich klientów, co m.in. przełożyło się na 250% procentowy wzrost skali działalności firmy. I to nie koniec, bo plany BauApp na 2022 rok są równie ambitne. Firma chce skoncentrować swoją działalność operacyjną w 100% na polskim rynku wprowadzając ponad 200 kolejnych rozwiązań oraz stać się liderem cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce.
– Miniony rok był dla nas bardzo pracowity: podpisaliśmy wiele nowych kontraktów, osiągnęliśmy 250 procentowy wzrost skali naszej działalności w Polsce, a nasze oprogramowanie zostało uznane za najlepsze rozwiązanie proptechowe roku na Proptech Festival 2021. To bardzo satysfakcjonujące rezultaty, jednak nie spoczywamy na laurach. Nasze plany na 2022 rok są bardzo ambitne. Chcemy całkowicie skoncentrować naszą działalność operacyjną na polskim rynku kontynuując cyfryzację firm z sektora budowlanego. Przewidujemy czterokrotne powiększenie polskiego zespołu oraz wyjście na pozycję lidera cyfrowej transformacji sektora budowlanego w Polsce – tłumaczy Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp.
– O sukcesie naszej aplikacji decyduje jej prostota, szybkość wdrożenia i najlepsze wsparcie techniczne. Odpowiadamy na wszystkie potrzeby branży, a nasze rozwiązania są szyte na miarę. W samym tylko 2021 roku zaimplementowaliśmy ponad 160 nowych funkcji, które bezpośrednio wyszły od naszych klientów – powiedział Paweł Smolarek, Dyrektor Techniczny w BauApp.
Dodatkowo w tym roku BauApp wprowadził prostszy sposób rozliczana oparty na opłacie ryczałtowej za projekt. Nie zakłada on żadnych limitów użytkowników co daje olbrzymi komfort w dzieleniu się aplikacją w ramach firmy oraz ze swoimi partnerami przy realizacji projektu. Stała opłata to również prostota w budżetowaniu i przewidywalność kosztów.
– Coraz więcej firm twierdzi, i coraz częściej są to najwięksi gracze z sektora, że nasza aplikacja jest rozwiązaniem, którego potrzebowali. Cieszę się, że dla naszych klientów jesteśmy partnerem w drodze do digitalizacji – dodaje Paweł Smolarek.
Aktualnie BauApp wspólnie z firmą konsultingową współpracującą ze Szkołą Główną Handlową, pod patronatem PropTech HUB, przygotowuje raport sprawdzający zapotrzebowanie technologiczne polskiego przemysłu budowlanego. Celem opracowania jest zbadanie potrzeb polskich deweloperów i firm budowlanych w zakresie cyfryzacji, tak koniecznej dla tego sektora. Wydanie opracowania planowane jest do końca 1 kwartału bieżącego roku.
BauApp służy digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy, w tym na różnych etapach od projektowania przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. Obecnie BauApp na polskim rynku współpracuje z wiodącymi klientami z sektora, a wielu z nich znajduje się w czołówce branży nieruchomości.
Aplikacja BauApp została stworzona, aby optymalizować procesy i ograniczać czas prac administracyjnych firm z branży budowlanej. Rozwiązanie to pozwala pracownikom budowy zmniejszyć ten czas nawet o 20%, dzięki czemu zaledwie w skali jednego tygodnia, przynosi oszczędność równą siedmiu godzin ich pracy. Aplikacja ogranicza także ilość błędów wynikających z pracy na nieaktualnej dokumentacji nawet o 67%, co w efekcie zwiększa efektywność projektu aż o 15%. Aplikacja wykorzystywana jest przez ponad 150 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 strategicznych projektów w regionie.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.