Komunikaty PR

AXOR na Architect@Work prezentuje dwie nowe kolekcje pryszniców

2023-05-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Ponieważ tematem tegorocznych wystaw, seminariów i dyskusji są „zewnętrza”, czyli towarzyszące wnętrzom zewnętrzne części budynków, prezentacja nowości z oferty AXOR ma szczególny charakter. Gości Architect@Work marka zapozna z dwiema nowymi seriami pryszniców: AXOR Conscious Showers projektu studia PHOENIX oraz AXOR Starck Nature, dziełem żywej legendy designu – Philippe’a Starcka.

Komfort świadomy ekologicznie

Wartość prysznica docenia się zwłaszcza wtedy, gdy korzysta się z niego po intensywnym dniu w pracy albo dużym wysiłku. Jego znaczenia nie sposób przecenić także o poranku, gdy energetyzujący strumień wody budzi nas do życia. Chciałoby się, aby ta miła chwila trwała jak najdłużej! Teraz to łatwiejsze do osiągnięcia niż dotąd, gdyż nowa kolekcja AXOR Conscious Showers godzi tę wyjątkową przyjemność ze świadomym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Zaawansowana technologia gwarantuje wyjątkowo oszczędne wykorzystanie wody (zaledwie 6 l na minutę) przy zapewnieniu najwyższego odczucia komfortu – na tym samym co zawsze, najwyższym poziomie.                   

Gama oferowanych modeli obejmuje prostokątną głowicę prysznicową AXOR 245/185 oraz dwie okrągłe – AXOR 220 i 245. W wariancie EcoSmart+ każda z nich redukuje przepływ do mniej niż 6 litrów wody na minutę przy niemal niezmienionym komforcie. Wszystkie trzy warianty charakteryzują się prostą, uniwersalną formą opracowaną przez renomowane studio projektowe PHOENIX. Warto zwrócić uwagę, że ich nowoczesne, minimalistyczne kształty wzbogaca delikatny grawerunek wzdłuż krawędzi. Wyrafinowana dekoracja wizualnie łączy się z migotliwym strumieniem wody, a jednocześnie tworzy refleksy widoczne w połyskliwych powierzchniach płytek, ceramiki czy luster.

Nowy obszar przyjemności

Już od kilku lat wyraźnie widzimy rosnącą potrzebę bezpośredniego kontaktu człowieka z naturą – nie tylko w weekendy. Coraz więcej osób na ile może, przenosi w plener codzienne aktywności. Szczególnie wyraźnie widać to teraz, gdy wyższe temperatury sprzyjają zarówno wypoczynkowi, jak i pracy na tarasie, w ogrodzie albo w domku letniskowym. W tego rodzaju „zewnętrzach” znakomicie sprawdzi się kolumna prysznicowa  AXOR Starck Nature, opracowana we współpracy z Philippem Starckiem. Solidna i piękna, spełnia wymagania estetycznego, trwałego i niezawodnego produktu do użytku na zewnątrz.

Jej forma wydaje się bliska, dobrze znana? To nie przypadek. Ten model przenosi w plener kultowy design popularnej kolumny prysznicowej Axor Starck. W trosce o niezawodne działanie, nowa kolekcja dostosowuje rozwiązania techniczne do zmienionych warunków. Przykładem jest regulacja temperatury za pomocą mieszacza – w przeciwieństwie do termostatu stosowanego w wariancie wewnętrznym. Nie zmienia się natomiast przyjemność korzystania z prysznica, tym razem na powietrzu. Axor Starck Nature Shower jest dostępny w wersji standardowej lub z główką prysznicową 2jet. Warto zwrócić uwagę na tryb strumienia PowderRain, który sprawia, że woda nie tyle pieni się, co musuje.

Uroda koloru na długo

Obie designerskie serie armatury dostępne są w bogatej gamie wyjątkowo trwałych, błyszczących powierzchni AXOR FinishPlus PVD. Paleta kolorów podkreśla wyrafinowaną, geometryczną prostotę form. Dodatkowo kolumnę prysznicową AXOR Starck Nature można łatwo dostosować do indywidualnych preferencji. Dzięki możliwości zainstalowania rozwiązania prysznicowego „wszystko w jednym” na różnych indywidualnie wybieranych podstawach – od szkła po kamień i od metalu po drewno – prysznic Axor Starck Nature zapewnia swobodę w wyrażaniu swojego własnego stylu. A to przecież jeden z wyznaczników nowoczesnego luksusu.

Spotkajmy się na Architect@Work

O wzornictwie, technologii, zaletach dla użytkownika i możliwościach projektowych, jakie wiążą się z kolekcjami AXOR Conscious Showers oraz AXOR Starck Nature, warto porozmawiać na żywo. Dlatego marka AXOR zaprasza na wydarzenie Architect@Work. Z innymi nowościami od marki AXOR, a także szczegółowymi informacjami na temat pełnej oferty firmy hansgrohe, będzie czekać na stoisku 48. Do zobaczenia 30-31 maja 2023 w Centrum Wystawienniczo-Targowym EXPO XXI – Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14. Szczegóły programu na stronie https://www.architectatwork.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.
2024-12-20 | 01:00

EXTRA POWER 20 – nowe szczytowe źródło ciepła w ofercie Termet S.A.

EXTRA POWER 20 to odpowiedź firmy Termet na typowe problemy z eksploatacją pomp ciepła w okresie najwyższego zapotrzebowania na ciepło. Podczas silnych mrozów, gdy pompa ciepła nie
Dom Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-19 | 14:40

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.