Komunikaty PR

AXOR na Architect@Work prezentuje dwie nowe kolekcje pryszniców

2023-05-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Ponieważ tematem tegorocznych wystaw, seminariów i dyskusji są „zewnętrza”, czyli towarzyszące wnętrzom zewnętrzne części budynków, prezentacja nowości z oferty AXOR ma szczególny charakter. Gości Architect@Work marka zapozna z dwiema nowymi seriami pryszniców: AXOR Conscious Showers projektu studia PHOENIX oraz AXOR Starck Nature, dziełem żywej legendy designu – Philippe’a Starcka.

Komfort świadomy ekologicznie

Wartość prysznica docenia się zwłaszcza wtedy, gdy korzysta się z niego po intensywnym dniu w pracy albo dużym wysiłku. Jego znaczenia nie sposób przecenić także o poranku, gdy energetyzujący strumień wody budzi nas do życia. Chciałoby się, aby ta miła chwila trwała jak najdłużej! Teraz to łatwiejsze do osiągnięcia niż dotąd, gdyż nowa kolekcja AXOR Conscious Showers godzi tę wyjątkową przyjemność ze świadomym gospodarowaniem zasobami naturalnymi. Zaawansowana technologia gwarantuje wyjątkowo oszczędne wykorzystanie wody (zaledwie 6 l na minutę) przy zapewnieniu najwyższego odczucia komfortu – na tym samym co zawsze, najwyższym poziomie.                   

Gama oferowanych modeli obejmuje prostokątną głowicę prysznicową AXOR 245/185 oraz dwie okrągłe – AXOR 220 i 245. W wariancie EcoSmart+ każda z nich redukuje przepływ do mniej niż 6 litrów wody na minutę przy niemal niezmienionym komforcie. Wszystkie trzy warianty charakteryzują się prostą, uniwersalną formą opracowaną przez renomowane studio projektowe PHOENIX. Warto zwrócić uwagę, że ich nowoczesne, minimalistyczne kształty wzbogaca delikatny grawerunek wzdłuż krawędzi. Wyrafinowana dekoracja wizualnie łączy się z migotliwym strumieniem wody, a jednocześnie tworzy refleksy widoczne w połyskliwych powierzchniach płytek, ceramiki czy luster.

Nowy obszar przyjemności

Już od kilku lat wyraźnie widzimy rosnącą potrzebę bezpośredniego kontaktu człowieka z naturą – nie tylko w weekendy. Coraz więcej osób na ile może, przenosi w plener codzienne aktywności. Szczególnie wyraźnie widać to teraz, gdy wyższe temperatury sprzyjają zarówno wypoczynkowi, jak i pracy na tarasie, w ogrodzie albo w domku letniskowym. W tego rodzaju „zewnętrzach” znakomicie sprawdzi się kolumna prysznicowa  AXOR Starck Nature, opracowana we współpracy z Philippem Starckiem. Solidna i piękna, spełnia wymagania estetycznego, trwałego i niezawodnego produktu do użytku na zewnątrz.

Jej forma wydaje się bliska, dobrze znana? To nie przypadek. Ten model przenosi w plener kultowy design popularnej kolumny prysznicowej Axor Starck. W trosce o niezawodne działanie, nowa kolekcja dostosowuje rozwiązania techniczne do zmienionych warunków. Przykładem jest regulacja temperatury za pomocą mieszacza – w przeciwieństwie do termostatu stosowanego w wariancie wewnętrznym. Nie zmienia się natomiast przyjemność korzystania z prysznica, tym razem na powietrzu. Axor Starck Nature Shower jest dostępny w wersji standardowej lub z główką prysznicową 2jet. Warto zwrócić uwagę na tryb strumienia PowderRain, który sprawia, że woda nie tyle pieni się, co musuje.

Uroda koloru na długo

Obie designerskie serie armatury dostępne są w bogatej gamie wyjątkowo trwałych, błyszczących powierzchni AXOR FinishPlus PVD. Paleta kolorów podkreśla wyrafinowaną, geometryczną prostotę form. Dodatkowo kolumnę prysznicową AXOR Starck Nature można łatwo dostosować do indywidualnych preferencji. Dzięki możliwości zainstalowania rozwiązania prysznicowego „wszystko w jednym” na różnych indywidualnie wybieranych podstawach – od szkła po kamień i od metalu po drewno – prysznic Axor Starck Nature zapewnia swobodę w wyrażaniu swojego własnego stylu. A to przecież jeden z wyznaczników nowoczesnego luksusu.

Spotkajmy się na Architect@Work

O wzornictwie, technologii, zaletach dla użytkownika i możliwościach projektowych, jakie wiążą się z kolekcjami AXOR Conscious Showers oraz AXOR Starck Nature, warto porozmawiać na żywo. Dlatego marka AXOR zaprasza na wydarzenie Architect@Work. Z innymi nowościami od marki AXOR, a także szczegółowymi informacjami na temat pełnej oferty firmy hansgrohe, będzie czekać na stoisku 48. Do zobaczenia 30-31 maja 2023 w Centrum Wystawienniczo-Targowym EXPO XXI – Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14. Szczegóły programu na stronie https://www.architectatwork.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje Biuro prasowe
2024-11-25 | 10:00

Jaki kamień naturalny wybrać na podłogę? Porady i inspiracje

Kamień naturalny od lat cieszy się popularnością jako element wykończeniowy podłogi, łącząc wyjątkowe walory estetyczne z trwałością. Dzięki swojej różnorodności, znajduje
Dom Nowa Murowana z miesiącem korzyści
2024-11-25 | 09:00

Nowa Murowana z miesiącem korzyści

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Od jakiegoś czasu rabaty dotykają każdą branżę, w tym deweloperską. Inwestor, realizujący dwa osiedla pod
Dom Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją
2024-11-07 | 11:00

Bajkowy Dopiewiec przed konkurencją

Scandic Park wprowadził do sprzedaży kolejny etap inwestycji Bajkowy Dopiewiec. Powstaje 10 domów parterowych w zabudowie bliźniaczej. Deweloper proponuje eko rozwiązania, gdzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.