Komunikaty PR

ASICS uruchamia dedykowany program wsparcia sportowców

2024-07-16  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług cyberbezpieczeństwa, aby zminimalizować narażenie na obraźliwe treści podczas ważnych wydarzeń.

ASICS współpracuje z firmą Signify, zajmującą się nauką o danych, aby pomóc chronić sponsorowanych sportowców przed nękaniem w Internecie i wspierać ich w osiąganiu celów. Marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do opartej na sztucznej inteligencji usługi Threat Matrix firmy Signify, która pomaga zapobiegać nadużyciom w mediach społecznościowych i zarządzać nimi. Usługa ta stworzy internetową tarczę ochronną wokół sportowców, aby zapewnić im bezpieczeństwo i umożliwić angażowanie odbiorców bez obawy o nadużycia.

Nowa inicjatywa jest częścią szerszego programu ASICS „Mind and Body Athlete Support Programme”, oferującego sponsorowanym sportowcom dostęp do wielu usług, poprawiających ich samopoczucie fizyczne i psychiczne, a także projektów związanych z czystym sportem. Dzięki programowi, marka dąży do zapewnienia swoim ambasadorom wyjątkowej usługi, zaprojektowanej w celu wspierania zarówno ich rozwoju osobistego, jak i zawodowego.

Pięć liter w naszej nazwie ma znaczenie. ASICS to akronim łacińskiej sentencji Anima Sana In Corpore Sano, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Właśnie dlatego dbanie o dobre samopoczucie sportowców zawsze leżało u podstaw naszej działalności. Choć z dumą wspieramy naszych ambasadorów w wygrywaniu i biciu rekordów, nie wierzymy w wygrywanie za wszelką cenę. Fizyczne i psychiczne samopoczucie jest ważniejsze niż jakiekolwiek miejsce na podium. Naszym celem jest wspieranie ich w osiąganiu celów wyczynowych bez narażania dobrego samopoczucia. Doskonale zdajemy sobie sprawę z negatywnego wpływu hejtu w Internecie na zdrowie psychiczne, dlatego chcemy chronić naszych sportowców przed nadużyciami w sieci – powiedział Olivier Mignon, Global Head of Sports Marketing w ASICS.

Niestety, nadużycia w Internecie to coś, z czym w dzisiejszych czasach ma do czynienia prawie każdy sportowiec. Zdarzało mi się otrzymywać obraźliwe wiadomości i komentarze zwłaszcza po nieudanych startach. Nie ma zgody na hejt w sieci, tym bardziej że w świecie online niemal każdy może być zupełnie anonimowy. Nowa inicjatywa ASICS w pełni pozwala skupić się nam, sportowcom na tym, co kochamy najbardziej, czyli na rywalizacji w duchu zdrowego ciała oraz umysłu – dodał Adam Nowicki, ambasador ASICS, wielokrotny mistrz Polski w biegach długodystansowych.

Z przyjemnością wspieramy markę ASICS i rodzinę jej sportowców. Wartości firmy oraz jej zaangażowanie w ochronę zdrowia psychicznego sportowców ściśle współgrają z naszą własną misją i tym, co postanowiliśmy osiągnąć, dzięki usłudze Threat Matrix – podsumował Jonathan Hirshler, prezes Signify.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.