Komunikaty PR

ASICS ubierze paraolimpijską reprezentację uchodźców

2024-08-27  |  17:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

ASICS dostarczy oficjalną odzież sportową i obuwie dla ośmiu sportowców oraz dwóch biegaczy-przewodników wybranych do paraolimpijskiej reprezentacji uchodźców. Impreza w Paryżu rozpocznie się 28 sierpnia br.

Oficjalna odzież sportowa ma wzór „Yagasuri”, który reprezentuje determinację i siłę, oraz zawiera symbol Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego w kolorach czerwonym, niebieskim i zielonym. Zastosowany materiał jest lekki, doskonale wchłania wodę oraz jest szybkoschnący.

Paraolimpijska drużyna uchodźców składa się ze sportowców, którzy pokonali ekstremalne przeciwności losu, aby wziąć udział w igrzyskach paraolimpijskich w Paryżu. Będzie to również pierwsza reprezentacja, która przemaszeruje podczas ceremonii otwarcia na Place de la Concorde.

Czujemy się bardziej jak rodzina niż zespół. Między nami jest wiele podobieństw i doskonale się rozumiemy. Możliwość reprezentowania na imprezie czterolecia tak wielu uchodźców i osób z niepełnosprawnościami, jest dla nas wszystkich wielkim wyróżnieniem – mówi Ibrahim Al Hussein, który wystartuje w paratriathlonie.Moim marzeniem jest wywalczenie pierwszego w historii medalu dla paraolimpijskiej drużyny uchodźców. Jeśli tak się stanie, przekaz będzie bardzo mocny. Pokażemy, że nigdy nie należy się poddawać i zawsze trzeba mieć nadzieję na lepsze jutro – dodała Zakia Khudadadi, zawodnika parataekwondo.

Dla nas, jako firmy zaangażowanej społecznie, to wielki honor, że możemy wspierać paraolimpijską reprezentację uchodźców. Możliwość zobaczenia w akcji tych wyjątkowych sportowców, to prawdziwa inspiracja, spełnione marzenie, ale również refleksja nad symbiozą w społeczeństwie. ASICS angażuje się w działania, które przyczyniają się do poprawy zdrowia fizycznego i psychicznego w oparciu o naszą filozofię – „w zdrowym ciele, zdrowych duch”. Konsekwentnie promujemy aktywność fizyczną, która powinna być dostępna dla każdego, bez względu na płeć, pochodzenie czy możliwości ekonomiczne. Sport musi łączyć, a nie dzielić – podsumowuje Yasuhito Hirota, prezes i dyrektor generalny ASICS Corporation.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.