ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Chojo Camp Europe we Font-Romeu we Francji to pierwsze europejskie centrum treningowe ASICS. Marka nie ustaje w wysiłkach, by wspierać swoich sportowców poprzez kreowanie najlepszej oferty produktów oraz dbanie o ich ciało i umysł. Ośrodek w Pirenejach został zaprojektowany tak, aby pomóc biegaczom notować jak najlepsze wyniki i dopingować ich w dążeniach do osiągnięcia osobistego szczytu formy.
Obiekt, zarządzany przez Dave'a Klinka, pomieści w przytulnych, górskich domkach jednocześnie około 20 sportowców ASICS – biegaczy krótko- i długodystansowych – oferując im dostęp do bieżni lekkoatletycznej, komory hipoksyjnej, siłowni, sali fitness oraz basenu regeneracyjnego. Nad atletami czuwać będzie zespół fizjoterapeutów, psychologów i lekarzy, aby zapewnić im najwyższej jakości wsparcie, aby optymalnie czuć się i trenować.
Cieszymy się, że możemy otworzyć Chojo Camp Europe. Fizyczne i psychiczne samopoczucie naszych sportowców zawsze było ważne dla marki ASICS. Wspieraliśmy ich produktami, opieką fizyczną, taką jak fizjoterapia, rozwiązaniami z zakresu zdrowia psychicznego, a teraz także własną przestrzenią do przygotowań do zawodów. Chojo Camp to fantastyczna okazja dla naszych sportowców do spotkania się i trenowania w możliwie najlepszych warunkach. Patrząc w przyszłość na tegoroczne mistrzostwa świata w Budapeszcie i kolejne w Paryżu, jesteśmy przekonani, że pomoże to naszym ambasadorom przygotować się do osiągnięcia szczytowej formy – mówi Olivier Mignon, Director of Sports Marketing, ASICS EMEA.
Do założenia swojej bazy we Font-Romeu na dłuższy okres przygotowują się już takie wybitne nazwiska, jak Eilish McColgan, Sarah Lathi i Mo Katir, by trenować się do nadchodzących startów w Budapeszcie. Kolejni sportowcy dołączać będą na krótszy pobyt – od teraz – przez całą fazę przygotowań do Paryża. Udział w obozie potwierdzili również polscy ambasadorzy marki, Adam Nowicki, Izabela Paszkiewicz, Arkadiusz Gardzielewski oraz Joanna Mazur.
To wspaniałe, że ASICS wspiera swoich sportowców takimi rozwiązaniami. Zawsze byłam fanką treningów wysokościowych, a możliwość posiadania bazy w Europie, blisko miejsca, w którym będę ścigać się latem, jest bezcenna. Nie jest to coś, na co wszyscy sportowcy mają fundusze, ale dzięki Chojo Camp osoby, które normalnie nie miałyby takiej okazji, mogą doświadczyć korzyści treningu wysokościowego. Nie mogę się doczekać sesji na bieżni oraz możliwości spędzenia czasu z innymi ambasadorami marki ASICS – dodaje Eilish McColgan – brytyjska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długich, trzykrotna olimpijka.
Znaczenie Chojo
Termin „Chojo” ma długą historię w firmie ASICS. To nikt inny, jak sam założyciel, Kihachiro Onitsuka, często używał tego terminu w rozmowach wewnętrznych oraz w odniesieniu do nowych projektów. Słowo to tłumaczone z języka japońskiego jako „dążenie do szczytu”, znajduje odzwierciedlenie w podejściu ASICS do innowacji produktowych i oferowanych usług.
Poprzez uruchomienie ośrodka treningowego, ASICS wspiera swoich ambasadorów w dążeniu do szczytowych osiągnięć fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Oprócz obiektu w Europie, marka utworzyła również obóz treningowy w Iten w Kenii, aby wspierać rozwój nowych talentów.
Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Jubileuszowa, 10. edycja Cracovia Półmaratonu Królewskiego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.