ASICS otwiera najnowocześniejszy obiekt treningowy dla czołowych sportowców
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Chojo Camp Europe we Font-Romeu we Francji to pierwsze europejskie centrum treningowe ASICS. Marka nie ustaje w wysiłkach, by wspierać swoich sportowców poprzez kreowanie najlepszej oferty produktów oraz dbanie o ich ciało i umysł. Ośrodek w Pirenejach został zaprojektowany tak, aby pomóc biegaczom notować jak najlepsze wyniki i dopingować ich w dążeniach do osiągnięcia osobistego szczytu formy.
Obiekt, zarządzany przez Dave'a Klinka, pomieści w przytulnych, górskich domkach jednocześnie około 20 sportowców ASICS – biegaczy krótko- i długodystansowych – oferując im dostęp do bieżni lekkoatletycznej, komory hipoksyjnej, siłowni, sali fitness oraz basenu regeneracyjnego. Nad atletami czuwać będzie zespół fizjoterapeutów, psychologów i lekarzy, aby zapewnić im najwyższej jakości wsparcie, aby optymalnie czuć się i trenować.
Cieszymy się, że możemy otworzyć Chojo Camp Europe. Fizyczne i psychiczne samopoczucie naszych sportowców zawsze było ważne dla marki ASICS. Wspieraliśmy ich produktami, opieką fizyczną, taką jak fizjoterapia, rozwiązaniami z zakresu zdrowia psychicznego, a teraz także własną przestrzenią do przygotowań do zawodów. Chojo Camp to fantastyczna okazja dla naszych sportowców do spotkania się i trenowania w możliwie najlepszych warunkach. Patrząc w przyszłość na tegoroczne mistrzostwa świata w Budapeszcie i kolejne w Paryżu, jesteśmy przekonani, że pomoże to naszym ambasadorom przygotować się do osiągnięcia szczytowej formy – mówi Olivier Mignon, Director of Sports Marketing, ASICS EMEA.
Do założenia swojej bazy we Font-Romeu na dłuższy okres przygotowują się już takie wybitne nazwiska, jak Eilish McColgan, Sarah Lathi i Mo Katir, by trenować się do nadchodzących startów w Budapeszcie. Kolejni sportowcy dołączać będą na krótszy pobyt – od teraz – przez całą fazę przygotowań do Paryża. Udział w obozie potwierdzili również polscy ambasadorzy marki, Adam Nowicki, Izabela Paszkiewicz, Arkadiusz Gardzielewski oraz Joanna Mazur.
To wspaniałe, że ASICS wspiera swoich sportowców takimi rozwiązaniami. Zawsze byłam fanką treningów wysokościowych, a możliwość posiadania bazy w Europie, blisko miejsca, w którym będę ścigać się latem, jest bezcenna. Nie jest to coś, na co wszyscy sportowcy mają fundusze, ale dzięki Chojo Camp osoby, które normalnie nie miałyby takiej okazji, mogą doświadczyć korzyści treningu wysokościowego. Nie mogę się doczekać sesji na bieżni oraz możliwości spędzenia czasu z innymi ambasadorami marki ASICS – dodaje Eilish McColgan – brytyjska lekkoatletka specjalizująca się w biegach długich, trzykrotna olimpijka.
Znaczenie Chojo
Termin „Chojo” ma długą historię w firmie ASICS. To nikt inny, jak sam założyciel, Kihachiro Onitsuka, często używał tego terminu w rozmowach wewnętrznych oraz w odniesieniu do nowych projektów. Słowo to tłumaczone z języka japońskiego jako „dążenie do szczytu”, znajduje odzwierciedlenie w podejściu ASICS do innowacji produktowych i oferowanych usług.
Poprzez uruchomienie ośrodka treningowego, ASICS wspiera swoich ambasadorów w dążeniu do szczytowych osiągnięć fizycznych, emocjonalnych i umysłowych. Oprócz obiektu w Europie, marka utworzyła również obóz treningowy w Iten w Kenii, aby wspierać rozwój nowych talentów.

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.