Komunikaty PR

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz.

2021-02-24  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Antti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wypraw wraz z marką Suunto zapraszają na wyjątkowy cykl filmów, które zainspirują każdego miłośnika mocnych wrażeń i zimowych, skandynawskich krajobrazów.

 

Arctic Lines - przygoda zaczyna się teraz

Fiński snowboardzista Antti Autti wraz z marką Suunto przygotowali niezwykły cykl filmów zatytułowanych “Arctic Lines”. To dokumentacja zimowych wypraw - specjalisty w freerideowej jeździe na snowboardzie - po terenach w okolicy koła podbiegunowego. Ich celem jest wędrówka i jazda na 30 kultowych trasach backcountry na północ od koła podbiegunowego. 

Arktyka jest integralną częścią krajów skandynawskich. To właśnie tam wraz z kamerą rusza nasz bohater, odkrywając niesamowite trasy w pobliżu własnego domu. Ekstremalne warunki pogodowe, noc polarna, dzikie tereny północnej Skandynawii, długie wędrówki i wreszcie zjazdy ze szczytów gór - to właśnie “Arctic Lines”. To także historie pełne niesamowitych przygód oraz przydatne rady dla początkujących i zaawansowanych miłośników sportów zimowych.

 

Arcitic Lines - wyprawy z marką Suunto

Wędrówki w ramach “Arctic Lines” nawigują i zabezpieczają produkty marki Suunto. Niezawodne GPSy, możliwość wcześniejszego planowania tras z poziomu aplikacji, alerty pogodowe, trendy barometryczne, informacje o współrzędnych położenia oraz dane dotyczące tętna pomagające dobrze rozplanować wysiłek na trasie. Wszystko to mieści się w nowoczesnych i niezawodnych zegarkach sportowych od Suunto, które zaprojektowane zostały właśnie w Finlandii.

Co więcej, podczas wypraw zegarki te poddawane są przez Anttiego Auttiego i jego ekipę testom w ekstremalnych warunkach. 

Więcej inspirujących porad i historii Arctic Lines na: https://www.suunto.com/pl-pl/

 

Arctic Lines - Suunto 9 Baro

Suunto 9 Baro to multisportowy zegarek z GPS, który został stworzony z myślą o długich wyprawach i wyczerpujących treningach w ekstremalnych warunkach. Wytrzymała bateria, mechanizmy odporne na niskie temperatury i pomiary dokonywane z niezwykłą dokładnością, to gwarancja bezpieczeństwa i komfort podczas długich wędrówek i ekspedycji. 

Suunto 9 Baro posiada funkcję umożliwiającą ciągłe śledzenie aktywności aż do 120 godzin. Ponadto algorytm FusedTrack™ firmy Suunto łączy dane GPS i czujnika ruchu, by zwiększyć dokładność śledzenia i określania dystansu. Zegarek wyposażony jest m.in. w barometr, nadgarstkowy pomiar tętna oraz ponad 80 trybów sportowych. Jego działanie uzupełnia darmowa aplikacja Suunto, w której można na przykład sprawdzić dokładne statystyki z odbytych treningów. Ponadto jest to doskonałe i pełne wspomnień podsumowanie Twoich odbytych wypraw. 

Tak więc do dzieła - Adventure starts here!

-------

 

Oficjalny dystrybutor marki Suunto w Polsce:

Amer Sports Poland Sp. z o. o.

ul. Opolska 110, 31-323 Kraków

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem Biuro prasowe
2024-12-27 | 12:30

ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem

Marka ASICS przedłużyła współpracę z czołowym, polskim biegaczem górskim, Andrzejem Witkiem. Ambasador marki od 2023 roku nadal będzie promować linię trailową –
Sport Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok
2024-11-16 | 12:00

Dołącz do ASICS FrontRunner Poland! Ruszyła rekrutacja na 2025 rok

ASICS FrontRunner otwiera proces rekrutacyjny dla biegaczy, którzy chcą dołączyć do tej globalnej społeczności biegaczy zjednoczonych pasją do sportu i misją promowania zdrowia
Sport ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5
2024-10-28 | 17:30

ASICS wprowadza nowy model butów biegowych NOVABLAST 5

ASICS ogłasza premierę długo oczekiwanego, nowego modelu butów NOVABLAST 5, który już zyskał miano ulubieńca wśród biegaczy. Najnowsze aktualizacje dostarczają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.