Aplikacja iTaxi zintegrowana z HMS dołącza do Huawei AppGallery
iTaxi, aplikacja do zamawiania taksówek, dołączyła do Huawei AppGallery i jest dostępna dla użytkowników najnowszych smartfonów Huawei opartych o Huawei Mobile Services, autorski ekosystem marki. Jest to możliwe dzięki pełnej integracji aplikacji iTaxi z HMS.
Integracja z HMS oznacza, że aplikację iTaxi można pobrać z Huawei AppGallery na najnowsze smartfony z portfolio marki – Huawei Mate 30 Pro, smartfony z serii P40, nowe telefony z serii Y – Y5p i Y6p oraz innowacyjny, składany smartfon Mate Xs. O HMS oparte są także najnowsze tablety Huawei – MatePad Pro i MatePad T8. Dostępna jest także w AppGallery na starszych modelach urządzeń opartych o Google Mobile Services.
– Pozyskanie aplikacji iTaxi do AppGallery, także dla smartfonów z HMS, to kolejny dowód na to, że nasz ekosystem rośnie w siłę. Konsekwentnie realizujemy daną naszym użytkownikom obietnicę, że znajdą w AppGallery szeroką paletę aplikacji ułatwiających im codzienne życie, w tym bardzo ważną grupę aplikacji transportowych. Dostępność aplikacji iTaxi na pewno ucieszy użytkowników naszych najnowszych smartfonów z serii P40 i nowych modeli serii Y - mówi Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
– Udostępniliśmy aplikację iTaxi w Huawei AppGallery, ponieważ jako platforma do zamawiania przejazdów, chcemy być dostępni dla wszystkich, którzy chcą bezpiecznie i wygodnie poruszać się na terenie całej Polski. Jak wiemy, w chwili obecnej zapewnienie jak największego bezpieczeństwa podróży zarówno w mieście, jak i na trasach międzymiastowych, jest kluczowe – a my to z powodzeniem realizujemy od początku epidemii. Dołączenie do AppGallery było również jednym z elementów strategii rozwoju firmy, zakładającej stanie się liderem usług związanych z podróżowaniem. Wierzę, że wychodząc naprzeciw użytkownikom najnowszych modeli telefonów Huawei, w znaczący sposób ułatwimy im podróżowanie – mówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
iTaxi to aplikacja do zamawiania taksówek, która zintegrowała się z Huawei Mobile Services i jest dostępna w Huawei AppGallery. W sklepie z aplikacjami Huawei w tej chwili znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, w skład którego wchodzą też takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.
iTaxi to polska platforma technologiczna łącząca taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, która działa na rynku od ponad 7 lat obejmując swoim zasięgiem największe miasta w Polsce. Firma kieruje ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych, zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Marketer Roku, Laur Konsumenta, Dobry Wzór czy certyfikat Rzetelna Firma. Została też dostrzeżona w konkursie branżowym – Mobile Trends Awards 2018 oraz znalazła się na liście „Top Polish startups to follow in 2020”, przygotowanej przez portal Sifted, należący do Financial Times.
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie – awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach. Huawei Consumer Business Group jest jedną z trzech grup biznesowych Huawei i odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze.
Trwa Black Week – zgarnij rabaty od marek ZTE i nubia
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.