APA Group zaprezentuje nowoczesną stację do paletyzacji na 15. Międzynarodowych
APA Group zaprezentuje nowoczesną stację do paletyzacji na 15. Międzynarodowych Targach Opakowań PACKING INNOVATIONS 2023
APA Group, wiodący dostawca zautomatyzowanych linii technologicznych, ma zaszczyt zaprosić na międzynarodową premierę swojego najnowszego rozwiazania, APAletyzatora, podczas 15. Międzynarodowych Targów Opakowań PACKING INNOVATIONS. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 września w EXPO Kraków, gdzie nowość będzie prezentowana na stoisku P27.
APAletyzator łączy przemysł 3.0 z 4.0
APAletyzator to uniwersalna i ultranowoczesna stacja do paletyzacji. Jest ona wynikiem wieloletnich doświadczeń zebranych przez inżynierów APA Group w najbardziej zaawansowanych zakładach produkcyjnych na świecie. Konstrukcja stacji jest ergonomiczna i mobilna, z uwzględnieniem najnowszych standardów energooszczędności i wydajności.
Co więcej, została zaprojektowana tak, aby można było ją szybko i sprawnie wdrożyć w trybie PLUG&PLAY w każdym zakładzie produkcyjnym.
Co wyróżnia stację na tle dotychczasowych technologii?
Technologia, którą wprowadza APAletyzator, stanowi wyjątkowe połączenie mobilności, elastyczności i możliwości modyfikacji. Dzięki autorskiemu systemowi, stacja może pracować z jedną lub dwoma paletami jednocześnie, co znacząco zwiększa efektywność procesu paletyzacji. Wyposażony w pulpit operatorski z panelem HMI o przekątnej 15,6 cala i funkcją zdalnego dostępu, APAletyzator daje operatorom maksymalną kontrolę i elastyczność.
Uniwersalna aplikacja pozwala na szybkie definiowanie własnych wzorów palet, co sprawia, że operator nie musi posiadać specjalistycznej wiedzy w tym zakresie. Nie tylko kompatybilność z wózkami AGV, ale i obsługa różnych typów palet, zarówno EUR, jak i ISO, zwiększa zakres jego użyteczności.
Co więcej wpisuje się w proces transformacji cyfrowej, ponieważ zintegrowane elementy analityczne oraz algorytmy oparte na sztucznej inteligencji (AI) umożliwiają prognozowanie i optymalizację procesów. Jest to kluczowe dla przedsiębiorstw dążących do zrównoważonego rozwoju, ponieważ te funkcje przyczyniają się również do redukcji emisji CO2.
Spotkanie z projektantami
Interesariusze branży, dziennikarze oraz entuzjaści nowych technologii są serdecznie zapraszani do odwiedzenia stoiska P27, gdzie będą mieli okazję osobiście spotkać się z twórcami APAletyzatora oraz dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu.
Więcej informacji o technologii: https://apagroup.pl/apaletyzator/
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.