Amazon Music już dostępny w TomTom IndiGO
TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji ogłosił, że Amazon Music jest już dostępny w TomTom IndiGO.
TomTom IndiGO – pierwsze i jedyne na świecie otwarte oprogramowanie cyfrowego kokpitu - oferuje producentom samochodów, integratorom systemów, firmom tworzącym rozwiązania softwarowe i dostawcom treści otwarte i bezpieczne środowisko do opracowywania oprogramowania i aplikacji. Zapewnia producentom samochodów możliwość wyboru, a kierowcom oraz pasażerom przyjemne i bezpieczne doświadczenia z jazdy autem.
Amazon Music zmienia sposób słuchania muzyki, umożliwiając klientom odblokowanie milionów utworów i tysięcy list odtwarzania oraz stacji za pomocą głosu. Dzięki Amazon Music, członkowie Prime mają dostęp do wolnego od reklam odsłuchu dwóch milionów utworów bez dodatkowych kosztów członkostwa. Użytkownicy mogą również korzystać z usługi subskrypcji premium, Amazon Music Unlimited, która zapewnia dostęp do ponad 75 milionów utworów i najnowszych nagrań. Klientom został udostępniony także bezpłatny pakiet z reklamami, w którym można słuchać najlepszych list odtwarzania i stacji na Amazon Music.
„Cieszymy się, że możemy powitać Amazon Music w TomTom IndiGO, dodając wiodącego, globalnego dostawcę muzyki do już silnej i zróżnicowanej grupy partnerów”, powiedział Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive. „Dzięki wsparciu firm takich jak Amazon Music, producenci samochodów mogą wybierać spośród szerokiej gamy gotowych do użycia aplikacji i usług, które można łatwo połączyć za pośrednictwem TomTom IndiGO, aby zaoferować użytkownikom bezproblemowe korzystanie z cyfrowego kokpitu”.
Dzięki rozwiązaniu TomTom dostawcy tacy jak Amazon Music mają nowy sposób na wprowadzenie swoich rozwiązań do kokpitu. Firma TomTom ułatwia programistom rozpoczęcie pracy z TomTom IndiGO, oferując im wszechstronny zestaw do tworzenia oprogramowania, który obejmuje wydajne interfejsy API, dokumentację pomocniczą i przykładowy kod.

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.