AkzoNobel wprowadza na rynek nową powłokę proszkową dla jednośladów
Nowy produkt, będący pierwszym jednowarstwowym lakierem proszkowym firmy dla motocykli, może pomóc klientom przyspieszyć wzrost wydajności, bez uszczerbku dla wykonania i estetyki.
Interpon A3000 koncentruje się w szczególności na kluczowym rynku indyjskim, na którym znajduje się ponad 200 milionów pojazdów dwukołowych! Szacuje się, że tylko w ubiegłym roku w Indiach sprzedano ponad 18 milionów jednośladów! Nowa powłoka proszkowa jednak będzie dostępna nie tylko w Indiach, ale i na całym świecie.
"Nowa gama produktów Interpon zapewnia producentom motocykli i ich dostawcom idealne połączenie zrównoważonego rozwoju, trwałości i stylu w ich nowoczesnych projektach" – wyjaśnia Jeff Jirak, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. "Dzięki systemowi jednowarstwowemu możemy pomóc obniżyć koszty naszym klientom, bowiem czas aplikacji jest znacznie krótszy. To z kolei przyczynia się także do zmniejszenia śladu węglowego".
Dostępny w szerokiej gamie kolorów i efektów metalicznych, Interpon A3000 został zaprojektowany
w celu ochrony i wzmocnienia części karoserii, kół i wykończenia każdego pojazdu dwukołowego, zgodnie z poziomami osiągów określonymi, przetestowanymi i zatwierdzonymi przez producentów OEM. Wpisuje się również w trend designu „naked”, w którym widoczny jest silnik oraz inne części motocykla (takie jak rama nadwozia, zbiornik paliwa, dźwignie hamulców i głowice cylindrów).
Jedną z kluczowych cech tej gamy produktów jest jego trwałość. Pomaga zapobiegać korozji, przeciwdziała uszkodzeniom powodowanym przez paliwo, olej i inne chemikalia oraz zapewnia wysoką odporność na odpryski kamieni i kamyków – wszystko to sprawia, że pojazdy dłużej wyglądają lepiej.
Dostępna będzie również wersja niskoenergetyczna, umożliwiająca utwardzanie proszku
w niższej temperaturze i dalsze zmniejszanie zużycia energii. Odgrywa to ważną rolę
w osiągnięciu przez firmę ambitnego celu, jakim jest zmniejszenie o połowę emisji dwutlenku węgla
w całym łańcuchu wartości do 2030 roku.
Aby dowiedzieć się więcej o farbach proszkowych AkzoNobel, odwiedź stronę https://www.interpon.com/nl/en/products/automotive/interpon-a
Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III
Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Smarować, czy nie smarować? Kierowcy nadal popełniają ten błąd! Poradnik
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję
Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.
Firma
Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie
Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.