AkzoNobel wprowadza na rynek nową powłokę proszkową dla jednośladów
Nowy produkt, będący pierwszym jednowarstwowym lakierem proszkowym firmy dla motocykli, może pomóc klientom przyspieszyć wzrost wydajności, bez uszczerbku dla wykonania i estetyki.
Interpon A3000 koncentruje się w szczególności na kluczowym rynku indyjskim, na którym znajduje się ponad 200 milionów pojazdów dwukołowych! Szacuje się, że tylko w ubiegłym roku w Indiach sprzedano ponad 18 milionów jednośladów! Nowa powłoka proszkowa jednak będzie dostępna nie tylko w Indiach, ale i na całym świecie.
"Nowa gama produktów Interpon zapewnia producentom motocykli i ich dostawcom idealne połączenie zrównoważonego rozwoju, trwałości i stylu w ich nowoczesnych projektach" – wyjaśnia Jeff Jirak, dyrektor AkzoNobel Powder Coatings. "Dzięki systemowi jednowarstwowemu możemy pomóc obniżyć koszty naszym klientom, bowiem czas aplikacji jest znacznie krótszy. To z kolei przyczynia się także do zmniejszenia śladu węglowego".
Dostępny w szerokiej gamie kolorów i efektów metalicznych, Interpon A3000 został zaprojektowany
w celu ochrony i wzmocnienia części karoserii, kół i wykończenia każdego pojazdu dwukołowego, zgodnie z poziomami osiągów określonymi, przetestowanymi i zatwierdzonymi przez producentów OEM. Wpisuje się również w trend designu „naked”, w którym widoczny jest silnik oraz inne części motocykla (takie jak rama nadwozia, zbiornik paliwa, dźwignie hamulców i głowice cylindrów).
Jedną z kluczowych cech tej gamy produktów jest jego trwałość. Pomaga zapobiegać korozji, przeciwdziała uszkodzeniom powodowanym przez paliwo, olej i inne chemikalia oraz zapewnia wysoką odporność na odpryski kamieni i kamyków – wszystko to sprawia, że pojazdy dłużej wyglądają lepiej.
Dostępna będzie również wersja niskoenergetyczna, umożliwiająca utwardzanie proszku
w niższej temperaturze i dalsze zmniejszanie zużycia energii. Odgrywa to ważną rolę
w osiągnięciu przez firmę ambitnego celu, jakim jest zmniejszenie o połowę emisji dwutlenku węgla
w całym łańcuchu wartości do 2030 roku.
Aby dowiedzieć się więcej o farbach proszkowych AkzoNobel, odwiedź stronę https://www.interpon.com/nl/en/products/automotive/interpon-a

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Już wkrótce: Hak holowniczy Steinhof do Dacii Duster III

Indyjski gigant zbuduje w Żaganiu fabrykę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.