Agrii Polska stawia na ludzi i wiedzę
Pod koniec lutego, w siedzibie nowego zakładu produkcyjnego Agrii Polska w Aleksandrowie Kujawskim, blisko 140 doradców, wzięło udział w trzydniowym szkoleniu. Celem spotkania było zaprezentowanie nowoczesnej technologii stosowanej w produkcji nawozów dolistnych, poznanie tajników bezpiecznej i stabilnej produkcji nawozów oraz poszerzenie wiedzy w temacie najnowszych formulacji.
W czasach, w których właściciele gospodarstw stają w obliczu zmiennych warunków klimatycznych, politycznych i gospodarczych, a niepewność towarzysząca branży rolnej znacząco wpływa na komunikacje wszystkich marek, Agrii Polska stawia na przejrzystość procesu produkcji i wiedzę przydatną Rolnikom.
- Niezwykle ważne jest, aby Doradca był agronomem, żeby w trakcie rozmów i spotkań z Rolnikiem był dla niego wsparciem. Dlatego inwestujemy w wiedzę, inwestujemy w zakład i nowoczesne laboratorium, żeby produkty z którymi nasi Doradcy idą do Klienta były jak najlepszej jakości, jak najlepiej przyswajane i innowacyjne. – mówi Leszek Skrzypczyk, Dyrektor Zarządzający Agrii Polska.
Podczas cyklu spotkań w mikro grupach, oprócz części teoretycznej, Doradcy Agrii mogli na własne oczy zobaczyć rozwiązania stosowane w technologii produkcji nawozów dolistnych foliQ oraz poznać nowe serwisy oferowane w ramach prac laboratorium chemicznego i nasiennego.
- Wierzymy, że aby dobrze przekazać i zobrazować proces produkcji należy zobaczyć to na własne oczy. Pokazujemy aparaturę, urządzenia do produkcji, miejsce konfekcji. Rozmawiamy o używanych komponentach oraz dodatkach, wspomagających działanie danych nawozów – komentuje spotkanie Dyrektor Działu Nawozów Dolistnych i Biostymulatorów, Kamil Skrobiszewski.
Nowy zakład nawozów dolistnych foliQ to wysokiej klasy hala produkcyjna, magazyn i jedno z najnowocześniejszych laboratoriów w Polsce. Lokalna produkcja, to świadoma inwestycja Agrii Polska w proces, który umożliwia kontrolę na każdym etapie działań, w wyniku którego powstaje skuteczny, wysoko jakościowy produkt. Oficjalne otwarcie zakładu zaplanowano na maj br.
O Agrii Polska:
Agrii Polska należy do grona liderów w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz oraz środków ochrony roślin. Spółka posiada dwie marki własne Nasiona Dalgety i nawozy dolistne foliQ.

Pre-NeurIPS 2024: jak młodzi Polacy prowadzą badania nad AI
Test Myers-Briggs a nauka języków obcych! Rób to, do czego jesteś stworzony!

Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.