5-krotnie więcej sesji webinarowych, a każdy kolejny dzień to podwojenie kont
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Zmiana była tak nagła, że nie wszyscy, którzy od kilku dni korzystają z tego typu rozwiązań czują się w tym pewnie. Dlatego ClickMeeting, polski dostawca rozwiązań webinarowych, przygotował bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami przeznaczonymi dla nauczycieli oraz wszystkich innych osób, które chcą w pełni wykorzystać potencjał nauki i współpracy online.
Obecnie rozwiązania typu webinar są bardzo popularne. Wiele osób tworzy swoje spotkania i wydarzenia online, co widać po statystykach ClickMeeting. Od początku marca firma zanotowała czterokrotny wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników. W tym momencie jest pięć razy więcej wydarzeń założonych przez klientów. To też pięć razy więcej zapytań od klientów z Polski, trzy razy więcej od klientów ze świata i 312% wzrost wejść na strony aplikacji. Dlatego firma dwukrotnie zwiększyła wydajność infrastruktury, żeby klienci mogli jeszcze sprawniej posługiwać się narzędziem. To szczególnie ważne teraz, kiedy zainteresowanie tą metodą seminarium oraz komunikacji rośnie.
Akademia Clickmeeting
W związku z tym firma chce wesprzeć klientów w obsłudze narzędzia. Dla osób, które trochę słabiej radzą sobie z obsługą technologii lub zwyczajnie chcą zdobyć wiedzę i poznać niestandardowe rozwiązania, firma uruchomiła właśnie Akademię ClickMeeting. To miejsce tworzone przez ekspertów, którzy uczą zarówno podstawowych jak i zaawansowanych funkcjonalności webinarów. W ramach Akademi udostępniono bezpłatną bazę wiedzy z uniwersalnymi materiałami i grupę na Facebook, gdzie każdy może dzielić się wiedzą. Oprócz tego odbywają się cykliczne webinary szkoleniowe, po których uczestnicy otrzymają certyfikaty elektroniczne. Powstał też poradnik dla nauczycieli jak rozpocząć nauczanie online. Z pierwszego e-booka można m.in. dowiedzieć się jak prowadzić zajęcia lekcyjne, czyli jak utworzyć rozmowę, przesłać uczestnikom pliki, przygotować testy i ankiety online, włączyć tablicę on-line czy tryb zadawania pytań lub udostępnić ekran.
Z dnia na dzień osoby mające mniejszą styczność z technologiami i rozwiązaniami typu webinar zaczęły z nich korzystać. Dlatego chcemy wspierać i ułatwić im prowadzenie spotkań, lekcji, szkoleń czy wydarzeń za pomocą Akademii Clickmeeting. Nasze narzędzie nie tylko pomaga prowadzić zajęcia lekcyjne czy spotkania zespołów, ale też jest wsparciem marketingowym do rozwijania biznesu oraz organizacji wydarzeń.- dodaje Dominika Paciorkowska, Managing Director z ClickMeeting
Uczelnie wyższe już korzystają z webinarów
Wideokonferencje ułatwiają regularne spotkania firmom, które w tym momencie pracują zdalnie. Narzędzie zdobyło też swoją popularność na uczelniach wyższych, ponieważ pozwala prowadzić zajęcia online. Z ClickMeeting korzystają m.in. uczelnie wyższe: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Politechnika Wrocławska, Politechnika Warszawska, Politechnika Łódzka, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku i w Toruniu i Centrum Edukacji Obywatelskiej, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, a także szkoły prywatne: Profi-Lingua i DaVinci International Schools. Właśnie dlatego zostały też przygotowane poradniki dla nauczycieli i wykładowców, które pozwalają na szybki start z narzędziem.
Studia online prowadzimy od 2018 roku. Głównym powodem przejścia na ten system było wprowadzenie dodatkowej oferty studiów, która pozwoliłaby na elastyczność studiowania oraz umożliwiła dostosowanie programu do konkretnych potrzeb studenta. Obecnie Uczelnia jest przygotowana na przeprowadzanie wszystkich form zajęć w postaci webinariów. - mówi dr Miłosz Gac prodziekan z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku
Webinary wykorzystujemy na uczelni od kilku lat. Z zajęć online korzystają studenci wszystkich rodzajów studiów, aczkolwiek dla studentów niestacjonarnych i podyplomowych jest to najlepsze rozwiązanie. Obecnie możemy przeprowadzić 50 równoległych spotkań, wykładów czy warsztatów w czasie rzeczywistym. - mówi Agnieszka Chrząszcz, zastępczyni dyrektora Centrum e-learningowego Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie
Tofi MET – innowacyjne wsparcie dla hodowców krów
Do 12 października trwa nabór zgłoszeń do konkursu Złoty Medal Chemii 2024!
Smart Vegetables Innovations inwestuje w innowacje i edukację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.