Komunikaty PR

5 atrakcyjnych voucherów za pobranie aplikacji z Huawei AppGallery

2020-09-07  |  16:00
Biuro prasowe

Huawei wystartował z akcją, w której do zdobycia jest aż pięć voucherów upoważniających do specjalnych promocji. Oferta dotyczy 4 popularnych aplikacji – eobuwie.pl, odrabiamy.pl, mPay i TIDAL HiFi – i sklepu internetowego huawei.pl. Aby zdobyć voucher, wystarczy regularnie odwiedzać dedykowany sklep z aplikacjami Huawei AppGallery i pobrać z niego trzy z dziewięciu promowanych w danym dniu aplikacji. Akcja potrwa do 27 września.

 

Akcja podzielona jest na pięć rund, a w każdej z nich uczestnik akcji ma do dyspozycji konkretny zestaw aplikacji, z których musi wybrać trzy i je zainstalować. W każdej rundzie pojawi się nowy zestaw, każda z nich będzie tez oferować inny voucher jako nagrodę:

  • 7-8 września - voucher do wykorzystania na eobuwie.pl o wartości 50 zł na zakupy za minimum 100 zł na produkty nieprzecenione. Voucher można wykorzystać do 22 listopada 2020 roku.
  • 9-12 września – voucher upoważniający do 10 miesięcy dostępu do pakietu Premium w aplikacji Odrabiamy.pl o wartości 89 zł. Voucher ważny jest do 12 listopada 2020.
  • 13-14 września – voucher na zakupy w aplikacji mPay (z wyłączeniem doładowań kart SIM i zakupu mVoucherów) o wartości 10 zł. Voucher ważny jest do 16 listopada.
  • 15-17 września – voucher o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym huawei.pl przy zamówieniu za minimum 200 zł. Voucher jest ważny do 20 października.
  • 18-27 września – voucher upoważniający do 6 miesięcy darmowego dostępu do pakietu TIDAL HiFi o wartości 240 zł. Voucher należy odebrać do 30 września, ważność vouchera obowiązuje do 31 grudnia 2020.

 

W pierwszej turze, która trwa od 7 do 8 września, biorą udział aplikacje: eobuwie, Bolt, Allegro, Empik, Guns of Glory, Onet Poczta, Blix, World of Tanks MMO, Jakdojade. Link do zestawu aplikacji w pierwszej rundzie znajduje się tutaj.

 

Linki do kolejnych 4 rund będzie można znaleźć w Huawei AppGallery.

 

Jak odebrać voucher?

Promocja dotyczy zarówno urządzeń Huawei opartych o Huawei Mobile Services, jak i starszych modeli z Google Mobile Services.

 

Po pobraniu trzech aplikacji w ramach jednej rundy, na ekranie pojawi się okno „Odbierz”. Po kliknięciu w nie, voucher automatycznie pojawi się na koncie Huawei AppGallery w zakładce „Nagrody”. Voucher należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych. Data wykorzystania vouchera jest zależna od aplikacji.

 

Ważne, aby pobierane w ramach akcji aplikacje nie były wcześniej instalowane na urządzeniu – odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji podczas trwania oferty nie będzie dawało użytkownikowi prawa do odebrania vouchera. Warunkiem jest również zalogowanie się za pomocą ID Huawei. Osoby, które nie posiadają swojego ID Huawei, mogą je w łatwy sposób założyć wchodząc w „Ustawienia” na smartfonach Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.