Newsy

Dziś premiera Sniper Ghost Warrior 3. To najnowsza odsłona popularnej gry tworzonej przez polskie studio CI Games

2017-04-25  |  06:30

Dziś premiera polskiej wysokobudżetowej produkcji Sniper Ghost Warrior 3 – gry stworzonej przez polskie studio CI Games. Najnowszy tytuł to taktyczna strzelanka z otwartym światem, która będzie wydana na całym świecie i ukaże się na platformach Xbox One, PlayStation 4 oraz PC. Nad grą pracowało ponad 100 osób, dlatego twórcy zapowiadają, że Sniper Ghost Warrior 3 zapewni graczom wiele godzin rozgrywki na najwyższym poziomie.

Sniper Ghost Warrior 3 to gra, w której gracz wciela się w rolę amerykańskiego snajpera Jonathana Northa. Próbuje on przedostać się za linię wroga, by ratować swego zaginionego brata. Akcja rozgrywa się w Gruzji, nieopodal rosyjskiej granicy. Jak podkreślają twórcy, najnowsza odsłona gry była projektem wyjątkowo trudnym do zrealizowania i bardzo czasochłonnym

– Tworząc grę Sniper Ghost Warrior 3, nasza ekipa spędziła nad nią setki tysięcy godzin. Programiści napisali blisko miliona linijek kodu. Jest to nasz największy projekt, więc oba nasze studia w Warszawie i Rzeszowie były bardzo zaangażowane. Dodatkowo nawiązaliśmy współpracę z wieloma zagranicznymi partnerami na całym świecie, od Stanów Zjednoczonych, przez Azję i Australię – mówi agencji informacyjnej Newseria Innowacje Tomasz Pruski, starszy projektant poziomów studia CI Games.

Nad grą pracowało ponad 100 osób, dlatego to zdecydowanie największa produkcja polskiego studia. Twórcy twierdzą, że najnowsza odsłona jest zdecydowanie bardziej ambitna od poprzednich części tej serii, dlatego oczekują pozytywnego przyjęcia tytułu przez fanów. Pomóc ma w tym pełna polska lokalizacja gry.

– Jako polskie studio chcieliśmy stworzyć pełną polską lokalizację gry, więc zaangażowaliśmy ponad 40 osób, które podkładały głos. W projekt zaangażowany był m.in. Piotr Stramowski oraz Zofia Zborowska. Chcieliśmy stworzyć dla polskich fanów coś, co im się spodoba, i myślę, że to nam się udało – twierdzi Tomasz Pruski.

Designer studia CI Games dodaje, że w porównaniu do poprzednich wersji trzecia odsłona Snipera jest produkcją, która została stworzona z o wiele większym rozmachem. Jest większa, okraszona pełną swobodą działania. Co istotne, studio wzięło pod uwagę sugestie graczy, którzy aktywnie udzielali się na forach internetowych powiązanych z tytułem. W konsekwencji gra otrzymała o wiele większy budżet i pod każdym aspektem przewyższa wcześniejsze produkcje. Nic dziwnego, że twórcy zdecydowali się wydać swój produkt we wszystkich zakątkach świata.

– Gra będzie wydana na całym świecie. Stworzyliśmy pełną lokalizację głosową w języku polskim, w języku angielskim, niemieckim i francuskim. Tworzymy też lokalizacje kinowe, czyli z napisami, z tekstem wyświetlanym na ekranie w różnych językach, od hiszpańskiego, przez chiński, a nawet koreański – komentuje Tomasz Pruski.

Twórcy stawiają na fabułę, otwarty świat i bardziej taktyczne podejście do gry, oparte na rozwoju trzech podstawowych drzewek umiejętności snajpera, wojownika i ducha.

– Akcja gry Sniper Ghost Warrior 3 dzieje się na terenie północno-wschodniej Gruzji opanowanej przez separatystów. Wcielamy się w postać Jona Northa, amerykańskiego snajpera, który szuka swojego brata, który został porwany. Chcemy zobaczyć, gdzie on jest, co się z nim stało. Jest to gra, która dzieje się w otwartym świecie. Mamy 3 ogromne mapy, które w trakcie gry będziemy eksplorować. Mamy otwarte podejście do misji, możemy dowolnie podchodzić do celów. Korzystamy też z ogromnego arsenału, który nie tylko ogranicza się tylko do karabinów snajperskich, lecz także mamy też strzelby czy łuki, a nawet możemy skorzystać z drona ­– wymienia zalety gry Tomasz Pruski.

Sniper Ghost Warrior 3 ukaże się na platformach Xbox One, PlayStation 4 i na PC i będzie miał kategorię wiekową od 18 lat. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Transport

Europa zapowiada walkę o bezpieczeństwo lekowe. Wsparcie dla tych inwestycji ma się znaleźć w przyszłym budżecie UE

Zaledwie 23 proc. światowej produkcji farmaceutycznej pokrywa Europa. Bardzo dynamicznie rośnie potencjał wytwórczy Azji i może się ona wysunąć na pozycję lidera. Ministrowie zdrowia krajów Unii Europejskiej są zgodni co do tego, że Europa powinna się stać atrakcyjnym rynkiem inwestycyjnym dla przemysłu farmaceutycznego i dążyć do samowystarczalności w produkcji leków i substancji czynnych niezbędnych do ich wytwarzania. Wciąż jednak przedsiębiorcy napotykają bariery biurokratyczne, a wsparcie krajowe i unijne dla inwestorów jest nadal niewystarczająco atrakcyjne.

Konsument

Za pół roku zacznie obowiązywać w Polsce system kaucyjny. Polacy obawiają się jego uciążliwości

1 października br. w Polsce zacznie obowiązywać system kaucyjny. Nie wszyscy konsumenci zdają sobie sprawę z tego, jakimi regułami będzie się rządzić. Eksperci podkreślają jednak, że podejście społeczeństwa jest pozytywne, choć wdrażaniu systemu towarzyszą pewne obawy. Ich zdaniem nie da się pewnie uniknąć na początku błędów i frustracji, ale pozytywne jest już to, że system zacznie działać.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.