Komunikaty PR

Zwijany smartfon potwierdza słuszność koncepcji Motorola

2023-03-15  |  08:00
Biuro prasowe

15 marca 2022 r.: Motorola jest pionierem w branży mobilnej już od ponad 90 lat. Nieprzerwanie zajmuje czołowe miejsce pod względem innowacyjności - od telefonów z klapką po łączność 5G.

Nowy, koncepcyjny zwijany smartfon to owoc pracy zespołu 312 Labs - wewnętrznej, zajmującej się innowacjami grupy badawczej firmy Motorola. Zrzesza ona specjalistów od produktów, badań, wzornictwa i konstrukcji z całego świata. Zespół 312 Labs bada kilka obszarów najnowszych technologii, w szczególności koncentrując się na opracowywaniu innowacyjnych formatów urządzeń, które zaspokoją potrzeby klientów i dadzą im zupełnie nowe doznania. W najnowszym, koncepcyjnym smartfonie rozwinięte zostały technologie związane z wyświetlaczem oraz rozwiązania mechaniczne znane dotychczas z urządzeń składanych. Nowy koncept wskazuje kierunek rozwoju dynamicznych formatów urządzeń i fascynujące możliwości przyszłych generacji smartfonów.

Wizja zwijanych smartfonów

Motorola postrzega smartfony jako przedłużenie użytkowników - narzędzie, które umożliwia adaptację do otoczenia i łatwe wykonywanie zadań. Obecnie marka inwestuje w technologię pOLED (elastycznych ekranów OLED), gdyż oferuje ona optymalne połączenie obrazu i komfortu. Tę ideę wyraża koncepcja zwijanego smartfona, którego ekran może przybierać trzy różne stany: rozwinięty, kompaktowy i podgląd. Zmieniać je można jednym naciśnięciem przycisku.

Mający zaledwie około 10 cm długości smartfon koncepcyjny można skrócić do mniejszego formatu, co wyróżnia go na tle obecnej generacji urządzeń klasy premium. Ekran o przekątnej 6,5” nadaje się do pracy lub mobilnego gamingu, a skrócony format 5” znacznie ułatwia przenoszenie smartfonu. Urządzenie daje więc nieograniczone możliwości tworzenia treści i rozrywki, będąc jednocześnie niezwykle elastycznym i kompaktowym.  

Najwszechstronniejszy na świecie 5-calowy smartfon koncepcyjny firmy Motorola wyróżnia się następującymi zaletami:

  • Dopasowuje się do sytuacji, umożliwiając wybór między dużym obrazem a komfortem;
  • Dzięki kompaktowym wymiarom idealnie nadaje się do obsługi jedną ręką i mieści się w kieszeni;
  • Rozwija się, oferując duży ekran 6,5” idealny do pracy czy wyświetlania treści multimedialnych;
  • Dostosowuje się kontekstowo, przybierając stan rozwinięty, kompaktowy lub podglądu na podstawie działań lub zamierzeń użytkownika;
  • Wyświetlana zawartość płynnie i dynamicznie dostosowuje się do urządzenia w miarę zwijania i rozwijania;
  • W układzie kompaktowym wyświetlacz z tyłu urządzenia przedstawia krótkie powiadomienia i umożliwia łatwe robienie selfie aparatem wysokiej jakości.

Informacje o 312 Labs

312 Labs z siedzibą w Chicago w stanie Illinois to globalny, wielodyscyplinarny zespół ekspertów branżowych i liderów merytorycznych w dziedzinie zarządzania produktem, badań, wzornictwa i konstrukcji. Nazwa 312 pochodzi od jednego z najbardziej znanych numerów kierunkowych w Chicago i odzwierciedla tradycje innowacyjności Motorola.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Telefony Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie
2025-06-16 | 06:00

Eksperci uspokajają: poziom pola elektromagnetycznego wytwarzanego przez stacje bazowe operatorów komórkowych w Polsce na niskim poziomie

Główny Inspektorat Ochrony Środowiska po raz kolejny potwierdził, że poziom pola elektromagnetycznego (PEM) w środowisku jest bezpieczny we wszystkich regionach kraju. Wyniki
Telefony Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.