Komunikaty PR

Zrównoważone rozwiązania od DPD Polska i SwipBox

2024-11-18  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. Zewnętrzne urządzenia SwipBox Infinity, stanowiące element sieci DPD Pickup, wyróżniają się ekologiczną konstrukcją, innowacyjnymi rozwiązaniami modułowymi i niskim wpływem na lokalne środowisko, w tym brak emisji światła (zanieczyszczenia świetlnego). Automaty zaprojektowano tak, aby mogły wkomponować się w miejskie przestrzenie i infrastrukturę, nie zakłócając komfortu mieszkańców.

W miejskim krajobrazie nie brakuje technologii w sposób intensywny emitujących światło – dotyczy to zarówno wielkopowierzchniowych billboardów, jak i mniejszych, ale gęsto zlokalizowanych automatów paczkowych, które działają również po zmroku.

Dostrzegamy, że wielu użytkowników skarży się na nadmierną emisję światła niebieskiego, które może powodować np. zaburzenia snu. W SwipBox postanowiliśmy to zmienić. Nasze automaty nie emitują światła, ponieważ interfejs został przeniesiony na telefon użytkownika. Naszym priorytetem od początku było zapewnienie rozwiązań, które są odpowiedzialne i przyjazne dla otoczenia. Nie tylko dbamy o wygodę i szybki dostęp do usług kurierskich, ale także o to, by nasze automaty były neutralne wobec otoczenia – zarówno pod kątem rozmiarów, kolorystyki, jak i zanieczyszczenia światłem. Projektując nasze rozwiązania, myślimy o człowieku i o komforcie okolicznych mieszkańców – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Kluczowe cechy automatów paczkowych SwipBox Infinity, takie jak modułowa konstrukcja, zasilanie bateryjne i brak potrzeby podłączenia do sieci elektrycznej, pozwalają na ich instalację w miejscach dotychczas niedostępnych, bez ingerencji w otoczenie. Urządzenia nie wymagają rozległych prac instalacyjnych, a ich kompaktowy rozmiar sprawia, że mogą być ustawione w przestrzeniach o ograniczonej powierzchni – przy klatkach schodowych, na osiedlach mieszkaniowych czy w innych lokalizacjach użyteczności publicznej, w których zbyt intensywne oświetlenie mogłoby być uciążliwe.

Dla nas ważne jest, aby technologia, którą oferujemy, była odpowiedzią na realne potrzeby ludzi i tworzyła realną wartość. Od lat rozwijamy nasze usługi dostaw kurierskich i sieć DPD Pickup w taki sposób, aby dostosować je do warunków miejskich i wiejskich, dbając o komfort sąsiadujących mieszkańców. Mamy na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo, co przejawia się w każdym etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań. DPD Pickup to sieć, która ma być nie tylko funkcjonalna, ale i wspierać nasze ambitne cele środowiskowe NET-ZERO 2040 – dodaje dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej w DPD Polska.

Projekt SwipBox Infinity z założenia wspiera ideę zrównoważonego rozwoju, co oznacza minimalizowanie wpływu na środowisko i optymalizację zasobów. Modułowa budowa urządzeń daje możliwość łatwej rozbudowy i szybkiego dostosowania pojemności automatów do zmieniających się potrzeb użytkowników, bez potrzeby tworzenia nowych, masywnych instalacji. Przenośność tych urządzeń pozwala na elastyczne rozmieszczanie, co jest dużą zaletą, szczególnie w lokalizacjach sezonowych lub na obszarach o dynamicznym rozwoju infrastruktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Polityka

Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.