Komunikaty PR

Zrównoważone rozwiązania od DPD Polska i SwipBox

2024-11-18  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

DPD Polska i SwipBox kontynuują rozwój nowoczesnej sieci automatów paczkowych, łącząc funkcjonalność z dbałością o otoczenie. Zewnętrzne urządzenia SwipBox Infinity, stanowiące element sieci DPD Pickup, wyróżniają się ekologiczną konstrukcją, innowacyjnymi rozwiązaniami modułowymi i niskim wpływem na lokalne środowisko, w tym brak emisji światła (zanieczyszczenia świetlnego). Automaty zaprojektowano tak, aby mogły wkomponować się w miejskie przestrzenie i infrastrukturę, nie zakłócając komfortu mieszkańców.

W miejskim krajobrazie nie brakuje technologii w sposób intensywny emitujących światło – dotyczy to zarówno wielkopowierzchniowych billboardów, jak i mniejszych, ale gęsto zlokalizowanych automatów paczkowych, które działają również po zmroku.

Dostrzegamy, że wielu użytkowników skarży się na nadmierną emisję światła niebieskiego, które może powodować np. zaburzenia snu. W SwipBox postanowiliśmy to zmienić. Nasze automaty nie emitują światła, ponieważ interfejs został przeniesiony na telefon użytkownika. Naszym priorytetem od początku było zapewnienie rozwiązań, które są odpowiedzialne i przyjazne dla otoczenia. Nie tylko dbamy o wygodę i szybki dostęp do usług kurierskich, ale także o to, by nasze automaty były neutralne wobec otoczenia – zarówno pod kątem rozmiarów, kolorystyki, jak i zanieczyszczenia światłem. Projektując nasze rozwiązania, myślimy o człowieku i o komforcie okolicznych mieszkańców – mówi Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.

Kluczowe cechy automatów paczkowych SwipBox Infinity, takie jak modułowa konstrukcja, zasilanie bateryjne i brak potrzeby podłączenia do sieci elektrycznej, pozwalają na ich instalację w miejscach dotychczas niedostępnych, bez ingerencji w otoczenie. Urządzenia nie wymagają rozległych prac instalacyjnych, a ich kompaktowy rozmiar sprawia, że mogą być ustawione w przestrzeniach o ograniczonej powierzchni – przy klatkach schodowych, na osiedlach mieszkaniowych czy w innych lokalizacjach użyteczności publicznej, w których zbyt intensywne oświetlenie mogłoby być uciążliwe.

Dla nas ważne jest, aby technologia, którą oferujemy, była odpowiedzią na realne potrzeby ludzi i tworzyła realną wartość. Od lat rozwijamy nasze usługi dostaw kurierskich i sieć DPD Pickup w taki sposób, aby dostosować je do warunków miejskich i wiejskich, dbając o komfort sąsiadujących mieszkańców. Mamy na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo, co przejawia się w każdym etapie projektowania i wdrażania nowych rozwiązań. DPD Pickup to sieć, która ma być nie tylko funkcjonalna, ale i wspierać nasze ambitne cele środowiskowe NET-ZERO 2040 – dodaje dr Maksymilian Pawłowski, kierownik komunikacji korporacyjnej w DPD Polska.

Projekt SwipBox Infinity z założenia wspiera ideę zrównoważonego rozwoju, co oznacza minimalizowanie wpływu na środowisko i optymalizację zasobów. Modułowa budowa urządzeń daje możliwość łatwej rozbudowy i szybkiego dostosowania pojemności automatów do zmieniających się potrzeb użytkowników, bez potrzeby tworzenia nowych, masywnych instalacji. Przenośność tych urządzeń pozwala na elastyczne rozmieszczanie, co jest dużą zaletą, szczególnie w lokalizacjach sezonowych lub na obszarach o dynamicznym rozwoju infrastruktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Media i PR

Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa

Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.