Komunikaty PR

Zmiennoogniskowe kamery kopułkowe oferują świetną jakość obrazu i zaawansowane a

2023-06-29  |  14:00
Biuro prasowe

Axis Communications przedstawia nowe modele w rodzinie kamer kopułkowych – AXIS M42 Dome Camera Series. Oferują one inteligentne analizy oparte na głębokim uczeniu, realizowanym lokalnie w samych kamerach.

 

Zmiennoogniskowy obiektyw sprawia, że kamery AXIS M42 pozwalają na dokładne sterowanie polem widzenia. Dzięki funkcjom zdalnego zoomu i regulacji ostrości, zapewniają szczegółowy obraz o wysokiej rozdzielczości wszędzie tam, gdzie jest potrzebny. Wśród urządzeń z tej rodziny znajdziemy modele wyposażone w technologię Wide Dynamic Range (WDR) do obserwacji w niekorzystnym oświetleniu, a także urządzenia z funkcjami Lightfinder i OptimizedIR pozwalające uzyskać ostre, kolorowe obrazy nawet w słabym oświetleniu oraz zaobserwować szczegóły w całkowitej ciemności. Nowy ekonomiczny model 2 MP charakteryzuje się najniższym wykorzystaniem pasma, a model 8 MP zapewnia w razie potrzeby najwyższy poziom szczegółowości Opisywana rodzina obejmuje także model 4 MP, idealny do dozoru ogólnego. 

Inteligentne rozwiązanie

Dzięki modułowi głębokiego uczenia te kamery zmiennoogniskowe oferują zaawansowane analizy przeprowadzane w samym urządzeniu, „na brzegu” sieci. Za pomocą aplikacji AXIS Object Analytics, zawierającej funkcję śledzenia czasu spędzonego na danym obszarze, można wykrywać sytuacje, gdy jakiś obiekt przebywa na zdefiniowanym obszarze dłużej, niż to określił użytkownik — na przykład w celu wykrywania przedłużającej się obecności. Dodatkowo port HDMI i AXIS Face Detector umożliwiają, na przykład, wyświetlanie na ogólnodostępnym monitorze obrazu na żywo z kamery i wyników rozpoznawania twarzy — w celu zniechęcenia do prób kradzieży. Opisywane kamery kopułkowe obsługują też dźwięk i komunikację we/wy przez interfejs AXIS T61 Series.

Te kompaktowe i wszechstronne kamery kopułkowe z obiektywem zmiennoogniskowym można dyskretnie montować w dogodnych miejscach. Szeroka gama akcesoriów pozwala na swobodną instalację wszędzie tam, gdzie wymagany jest dyskretny dozór. Urządzenia chronione są przez sprzętową platformę cyberbezpieczeństwa Axis Edge Vault.

 

 

Najważniejsze cechy:

  • Znakomita jakość obrazu w rozdzielczości nawet 4K 
  • Obiektyw zmiennoogniskowy ze zdalnym zoomem i ustawianiem ostrości
  • WDR i warianty z funkcją OptimizedIR
  • Analizy z głębokim uczeniem 
  • Wyjście HDMI do ogólnodostępnych monitorów
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta Biuro prasowe
2024-11-26 | 11:00

Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta

Wyróżnienie to podkreśla zaangażowanie banku w rozwój nowoczesnych technologii, które wprowadzają nową jakość w personalizacji doświadczeń
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.