Zima w AppGallery – atrakcyjne vouchery i zniżki za pobieranie aplikacji
Huawei wystartował z zimową promocją w swoim sklepie z aplikacjami AppGallery, w której do zdobycia są atrakcyjne vouchery, w tym zniżki w aplikacjach. Promocja potrwa do 28 grudnia.
Użytkownicy sklepu AppGallery, którzy posiadają ID Huawei, po pobraniu 5 aplikacji z listy dostępnej na stronie promocji, będą mogli odebrać jeden z atrakcyjnych voucherów:
- 30% zniżki na Empik Foto;
- 15 zł na pierwszy przejazd od Bolt;
- 30 dni darmowej subskrypcji premium w aplikacji Find My Kids;
- 40% zniżki na pierwszą, roczną subskrypcję YoWindow;
- 30 dni za darmo w aplikacji WPS.
Użytkownik może odebrać maksymalnie pięć voucherów, po jednym dla każdej aplikacji podczas trwania promocji.
Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.
realme przedstawia „White Paper”
Nowoczesne akcesoria marki Hama dla iPhone'a 16. Oto krótki przegląd
Nowości marki Hama na IFA 2024. Głośniki, składane ładowarki i inne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł
J. Lewandowski: Polityka UE potrzebuje deregulacji. Bez tego tracimy w wyścigu z USA i Chinami
Unia Europejska potrzebuje o wiele bardziej skoordynowanej polityki przemysłowej, szybszych decyzji i ogromnych inwestycji, jeśli chce dotrzymać kroku gospodarczo Stanom Zjednoczonym i Chinom – wynika z raportu Mario Draghiego zaprezentowanego na początku września. Zdaniem europosła Janusza Lewandowskiego bez uproszczeń przeregulowanych przepisów Unia będzie tracić na konkurencyjności względem rywali, a firmy będą do nich przenosić swoje siedziby. Dużą rolę w deregulacji może odegrać Polska podczas swojej prezydencji we Wspólnocie.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.