Komunikaty PR

Zima w AppGallery – atrakcyjne vouchery i zniżki za pobieranie aplikacji

2021-12-10  |  15:10
Biuro prasowe

Huawei wystartował z zimową promocją w swoim sklepie z aplikacjami AppGallery, w której do zdobycia są atrakcyjne vouchery, w tym zniżki w aplikacjach. Promocja potrwa do 28 grudnia.

Użytkownicy sklepu AppGallery, którzy posiadają ID Huawei, po pobraniu 5 aplikacji z listy dostępnej na stronie promocji, będą mogli odebrać jeden z atrakcyjnych voucherów:

  • 30% zniżki na Empik Foto;
  • 15 zł na pierwszy przejazd od Bolt;
  • 30 dni darmowej subskrypcji premium w aplikacji Find My Kids;
  • 40% zniżki na pierwszą, roczną subskrypcję YoWindow;
  • 30 dni za darmo w aplikacji WPS.

Użytkownik może odebrać maksymalnie pięć voucherów, po jednym dla każdej aplikacji podczas trwania promocji.

Szczegóły promocji znajdują się w AppGallery oraz w dostępnym tam regulaminie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Smartfony na komunię w promocyjnych cenach Biuro prasowe
2024-05-08 | 15:18

Smartfony na komunię w promocyjnych cenach

Smartfony ZTE Blade to atrakcyjne cenowo telefony zbalansowanych pod kątem stosunku ceny do jakości. Charakteryzują się estetycznym designem oraz odpowiednio dobranymi do poziomu cen
Telefony Oficjalna premiera nowych smartfonów z serii realme 12 5G już 14 maja
2024-05-08 | 13:00

Oficjalna premiera nowych smartfonów z serii realme 12 5G już 14 maja

Marka realme ma przyjemność ogłosić oficjalną datę premiery swoich nowych smartfonów na polskim rynku. Seria realme 12 5G zostanie zaprezentowana 14 maja i obejmować będzie 3 modele
Telefony Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20
2024-04-19 | 10:31

Premiera dwóch power packów Hama Colour 10 i 20

Firma wprowadza na rynek nową linię powerbanków Colour, które łączą w sobie dużą pojemność akumulatora (10000 i 20000 mAh), nowoczesną niebanalną stylistykę i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Handel

Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób

Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.

Transport

Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie

Ponad 85 mld  euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.