Zebra Technologies zaprasza programistów do udziału w konkursie
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
WARSZAWA, Polska – 14 sierpnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła konkurs AI Developer Challenge, aby jeszcze bardziej przyspieszyć rozwój sztucznej inteligencji. Firma chce w ten sposób wspierać klientów w rozwiązywaniu złożonych problemów biznesowych. Konkurs jest otwarty dla nowych i obecnych partnerów będących niezależnymi dostawcami oprogramowania (ISV) w programie Zebra® PartnerConnect.
„Deweloperzy oprogramowania, we współpracy z inżynierami i naukowcami zajmującymi się danymi, rozwijają dziś kluczowe osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji. Z kolei liderzy biznesowi z różnych branż poszukują rozwiązań opartych na AI, które pomogą im zoptymalizować działania operacyjne, usprawnić zarządzanie personelem, zwiększyć przychody i podnieść jakość obsługi klienta. To wyzwanie jest kolejnym krokiem, który podejmujemy, aby we współpracy z wizjonerami wprowadzać innowacje w zakresie transformacji technologicznej” – powiedział Stuart Hubbard, Senior Director, AI and Advanced Development w Zebra Technologies.
Ankieta Stack Overflow z 2023 roku, przeprowadzona wśród ponad 90 000 deweloperów, wykazała, że 70% wszystkich respondentów już korzysta lub planuje korzystać z narzędzi AI w procesach programistycznych, podczas gdy 77% wszystkich badanych miało pozytywne lub bardzo pozytywne nastawienie do narzędzi AI do programowania. Zwiększona produktywność i efektywność, pisanie kodu, tworzenie dokumentacji oraz debugowanie zostały wymienione jako jedne z najważniejszych korzyści wynikających z używania narzędzi AI.
Programiści ISV otrzymają podczas konkursu dostęp do rozwiązań AI firmy Zebra Technologies i innych niezbędnych zasobów, takich jak zestawy do tworzenia oprogramowania (SDK), prywatne fora dyskusyjne, konsultacje z inżynierami i programistami Zebra Technologies. Firma zapewni uczestnikom również niezbędne wsparcie techniczne.
Programiści zostaną poproszeni o stworzenie aplikacji wizyjnej, która będzie zawierać co najmniej jeden model AI dostarczony przez Zebra Technologies oraz zestawy SDK, które można będzie zintegrować z innymi technologiami i narzędziami obsługującymi AI, takimi jak ML Kit od Google czy MediaPipe i AI Hub firmy Qualcomm. Aplikacja może też zawierać zestawy SDK innych firm, ale musi działać na urządzeniu ręcznym Zebra Technologies wyposażonym w chipset Qualcomm 6490.
Rejestracja dla partnerów ISV należących do programu PartnerConnect już się rozpoczęła, a zgłoszenia można przysyłać do 13 września 2024 roku. Szczegółowe informacje znajdują się na specjalnym portalu dla partnerów. Deweloperzy, którzy nie są członkami programu, ale chcieliby wziąć udział, są proszeni o złożenie wniosku o dołączenie do PartnerConnect. Konkurs będzie trwał od 15 września do 15 grudnia 2024 roku, a zwycięzcy zostaną ogłoszeni w styczniu 2025 roku.
KLUCZOWE WNIOSKI
- Zebra uruchomiła pierwszą edycję konkursu AI Developer Challenge, który potrwa od 15 września do 15 grudnia 2024 roku.
- Zadaniem programistów będzie stworzenie aplikacji AI działającej na przenośnych urządzeniach Zebra Technologies. Na zwycięzców czekają nagrody.
- Konkurs jest odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują innowacji oraz tego, że AI przyczyni się do rozwiązywania problemów biznesowych.
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.