Ze Snickers® ogarniesz zimę. Ruszyła nowa kampania outdoorowa kultowej marki!
Snickers® po raz kolejny udowadnia, że głodni nie jesteśmy sobą. Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. Ferie w mieście czy w górach? Już nie musisz się zastanawiać – Snickers® będzie wszędzie.
Pomimo kapryśnej aury sporty zimowe wciąż biją rekordy popularności. Podczas zaledwie godzinnej jazdy na nartach lub snowboardzie można spalić nawet do 500 kcal[1]. Warto więc mieć przy sobie smakowitą, energetyczną przekąskę. O tym, że podczas szaleństw na stoku „głodny nie jesteś sobą”, a nawet zimą w mieście lepiej „ogarnia się” i „nadąża” ze Snickers®, przypomina 700 nośników outdoorowych, rozmieszczonych w największych miastach oraz znanych miejscowościach górskich min. w Zakopanem, Szczyrku czy Krynicy. Kultowy baton chce towarzyszyć nam wszędzie tam, gdzie dawka energii jest ważna – gdy zjeżdżasz, pędzisz przez miasto, czy jedziesz na ferie. Formaty OOH w ramach zimowej kampanii można zobaczyć na stokach narciarskich, przystankach autobusowych (również z niestandardową wersją z lustrami), przy drogach czy w galeriach handlowych. Kampanii towarzyszą trzy dedykowane hasła – najbardziej znane „Głodny nie jesteś sobą” w górach oraz „Nie nadążasz? Zjedz Snickers®!” i „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers®!” w aglomeracjach miejskich.
Marka Snickers® docenia wkład ratowników górskich, którzy z poświęceniem dbają o zdrowie i życie wielbicieli gór. Aby choć trochę wesprzeć ich w codziennej pracy, wymagającej zaangażowania, doświadczenia, ale i energii, podarowała im porcję kultowych batonów. Wszystko po to, aby w szczycie zimowego sezonu ratownicy górscy nie byli głodni i zawsze byli sobą.
Kreacje graficzne zimowej kampanii Snickers stworzył Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR realizuje agencja Garden of Words.
[1] Narodowe Centrum Edukacji Żywieniowej „Ruch – jak, ile i gdzie?”. pzh.gov.pl. Dostęp online: 14.01.2022
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Ochrona środowiska
Fundusze Norweskie wspierają innowacje w polskich firmach. Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro
Ponad 200 projektów dofinansowanych kwotą 92 mln euro – taki jest bilans wsparcia z programu „Rozwój przedsiębiorczości i innowacje” z Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014–2021. Mikro-, małe i średnie firmy mogły za pośrednictwem PARP otrzymać granty na realizację innowacyjnych projektów związanych z ochroną środowiska, jakością wód oraz poprawiających jakość życia. – Firmy, które skorzystały z Funduszy Norweskich, odnotowały korzyści biznesowe, efekty środowiskowe, ale też pozabiznesowe, społeczne – ocenia Maja Wasilewska z PARP.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja nie zastąpi pisarzy. Nie tworzy literatury, tylko książki dla zabicia czasu
Kwestia wykorzystania dzieł pisarzy do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji budzi coraz większe kontrowersje. Część autorów kategorycznie zabrania takiego używania swoich prac, inni godzą się na to w zamian za proponowane przez niektóre wydawnictwa honoraria. Literaci są jednak zgodni co do tego, że teksty pisane przez SI nigdy nie wejdą do kanonu literatury pięknej. Technologia nie stworzy bowiem nowej wartości artystycznej, lecz powieli już istniejące schematy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.