ZAOSZCZĘDŹ CZAS DLA SIEBIE I DZIECKA DZIĘKI ZAKUPOM ONLINE Z EVERLI
Większość rodziców zgodzi się, że zakupy z dzieckiem to ogromne wyzwanie. Z niemowlakiem są to wyzwania logistyczne. Zakupy z wózkiem czy bez wózka? A co jeśli się rozpłacze w trakcie stania w kolejce? Ze starszakami, zakupy to dla odmiany okazja do rozwijania swoich umiejętności negocjacyjnych i trening anielskiej cierpliwości. Na szczęście są rozwiązania, które pozwalają na zaoszczędzenie czasu, nerwów, a także pieniędzy. Odpowiedzią jest Everli, które w ramach swojej działalności posiada szereg rozwiązań przyjaznych rodzinom.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Pewnie każdy rodzic zgodzi się, że z dzieckiem, niezależnie od wieku, bardzo trudno zrobić coś od początku do końca, a każda czynność jest przerywana opieką nad najmłodszymi. Z Everli zakupy możesz robić cały dzień, kompletując swój koszyk “na raty” w czasie, kiedy Tobie to odpowiada. Dodatkowo, kupując przez aplikację omijasz wszelkie wątpliwe przyjemności wynikające z wycieczki do sklepu z dzieckiem i masz znacznie więcej czasu na wspólną kreatywną zabawę z - zyskujesz więcej czasu na to, co kochasz.
Przy małym dziecku każda minuta jest cenna - zatem świetnym rozwiązaniem, które oferuje Everli jest dedykowany Szoper czyli osobisty concierge, który w imieniu klientów realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy czegoś brakuje na półce. Jak to działa w praktyce? Wybrałaś mus brzoskwiniowy, którego akurat nie ma. Jeśli sobie życzysz, Szoper zadzwoni i zapyta czy może kupić dla Ciebie zamiennik o zbliżonym smaku i cenie. Co ważne, ten sam Szoper odpowiada także za transport i dostawę - tym samym pozbywasz się wątpliwej przyjemności wnoszenia ciężkich toreb do domu. Bez względu na to czy jesteś w ciąży, masz ze sobą wózek czy urocze trojaczki – dodatkowy bagaż w postaci zakupów znika. Niezależnie od wysokości piętra Szoper Everli wniesie zakupy pod same drzwi. W rubryce szczegóły zamówienia możesz wpisać dodatkowe uwagi i poprosić np. O pozostawienie zakupów pod drzwiami i kontakt na telefon zamiast dzwonienia domofonem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje zakupy pojawią się prawie niezauważone i dostawa nie zakłóci to snu Twojego dziecka.
Rosnąca sprzedaż produktów dla dzieci w Everli może świadczyć może o tym, że coraz więcej rodziców pragnie ułatwić sobie życie i odzyskać nieco wolnego czasu. W pierwszym kwartale 2022 roku, użytkownicy platformy wydali na produkty dla dzieci ponad 1,2 miliona euro. Polscy klienci serwisu mogą wybierać spośród ponad 6 tysięcy pozycji z tej kategorii dostarczanych z ponad 400 sklepów w 45 miastach. Ponadto, szeroki wybór świeżych warzyw, owoców, mięsa czy ryb pozwoli przygotować smaczne i pełnowartościowe posiłki nie tylko dla najmłodszych, ale dla całej rodziny.
Klienci Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zakupy mogą zostać dostarczone bezdotykowo, a płatności mają formę bezgotówkową. Dodatkowym atutem jest realizacja na określoną godzinę, tego samego dnia, a nawet w dwie godziny. Dzięki temu z łatwością dostosujesz dostawę do swojego dnia i obowiązków.
Marka Everli dba o pozytywne doświadczenie klientów na każdym etapie procesu zakupowego, dlatego wraz ze sklepami partnerskimi nieustannie pracuje nad atrakcyjną ofertą promocyjną. Do końca października klienci, którzy zrobią zamówienie przez platformę ze sklepu Auchan otrzymają 25 zł zniżki na zakupy powyżej 220 zł. Dla rodziców dostępne są również promocje cashback na produkty dla dzieci. Klienci regularni przy zakupie trzech produktów objętych promocją otrzymają 3 zł zniżki, a klienci posiadający subskrybcję Plus - 4 zł.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.