ZAOSZCZĘDŹ CZAS DLA SIEBIE I DZIECKA DZIĘKI ZAKUPOM ONLINE Z EVERLI
Większość rodziców zgodzi się, że zakupy z dzieckiem to ogromne wyzwanie. Z niemowlakiem są to wyzwania logistyczne. Zakupy z wózkiem czy bez wózka? A co jeśli się rozpłacze w trakcie stania w kolejce? Ze starszakami, zakupy to dla odmiany okazja do rozwijania swoich umiejętności negocjacyjnych i trening anielskiej cierpliwości. Na szczęście są rozwiązania, które pozwalają na zaoszczędzenie czasu, nerwów, a także pieniędzy. Odpowiedzią jest Everli, które w ramach swojej działalności posiada szereg rozwiązań przyjaznych rodzinom.
Marka Everli to wiodąca w Europie platforma do zakupów spożywczych online. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w ich życiu: czasu. Pewnie każdy rodzic zgodzi się, że z dzieckiem, niezależnie od wieku, bardzo trudno zrobić coś od początku do końca, a każda czynność jest przerywana opieką nad najmłodszymi. Z Everli zakupy możesz robić cały dzień, kompletując swój koszyk “na raty” w czasie, kiedy Tobie to odpowiada. Dodatkowo, kupując przez aplikację omijasz wszelkie wątpliwe przyjemności wynikające z wycieczki do sklepu z dzieckiem i masz znacznie więcej czasu na wspólną kreatywną zabawę z - zyskujesz więcej czasu na to, co kochasz.
Przy małym dziecku każda minuta jest cenna - zatem świetnym rozwiązaniem, które oferuje Everli jest dedykowany Szoper czyli osobisty concierge, który w imieniu klientów realizuje zakupy, doradza wybór produktów i proponuje zamienniki, gdy czegoś brakuje na półce. Jak to działa w praktyce? Wybrałaś mus brzoskwiniowy, którego akurat nie ma. Jeśli sobie życzysz, Szoper zadzwoni i zapyta czy może kupić dla Ciebie zamiennik o zbliżonym smaku i cenie. Co ważne, ten sam Szoper odpowiada także za transport i dostawę - tym samym pozbywasz się wątpliwej przyjemności wnoszenia ciężkich toreb do domu. Bez względu na to czy jesteś w ciąży, masz ze sobą wózek czy urocze trojaczki – dodatkowy bagaż w postaci zakupów znika. Niezależnie od wysokości piętra Szoper Everli wniesie zakupy pod same drzwi. W rubryce szczegóły zamówienia możesz wpisać dodatkowe uwagi i poprosić np. O pozostawienie zakupów pod drzwiami i kontakt na telefon zamiast dzwonienia domofonem. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoje zakupy pojawią się prawie niezauważone i dostawa nie zakłóci to snu Twojego dziecka.
Rosnąca sprzedaż produktów dla dzieci w Everli może świadczyć może o tym, że coraz więcej rodziców pragnie ułatwić sobie życie i odzyskać nieco wolnego czasu. W pierwszym kwartale 2022 roku, użytkownicy platformy wydali na produkty dla dzieci ponad 1,2 miliona euro. Polscy klienci serwisu mogą wybierać spośród ponad 6 tysięcy pozycji z tej kategorii dostarczanych z ponad 400 sklepów w 45 miastach. Ponadto, szeroki wybór świeżych warzyw, owoców, mięsa czy ryb pozwoli przygotować smaczne i pełnowartościowe posiłki nie tylko dla najmłodszych, ale dla całej rodziny.
Klienci Everli mogą kupować produkty w swoich ulubionych sklepach szybko, wygodnie i bezpiecznie. Zakupy mogą zostać dostarczone bezdotykowo, a płatności mają formę bezgotówkową. Dodatkowym atutem jest realizacja na określoną godzinę, tego samego dnia, a nawet w dwie godziny. Dzięki temu z łatwością dostosujesz dostawę do swojego dnia i obowiązków.
Marka Everli dba o pozytywne doświadczenie klientów na każdym etapie procesu zakupowego, dlatego wraz ze sklepami partnerskimi nieustannie pracuje nad atrakcyjną ofertą promocyjną. Do końca października klienci, którzy zrobią zamówienie przez platformę ze sklepu Auchan otrzymają 25 zł zniżki na zakupy powyżej 220 zł. Dla rodziców dostępne są również promocje cashback na produkty dla dzieci. Klienci regularni przy zakupie trzech produktów objętych promocją otrzymają 3 zł zniżki, a klienci posiadający subskrybcję Plus - 4 zł.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
ZTE MF986D i ZTE MF17B – szybki Internet LTE na wyciągnięcie ręki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Rośnie znaczenie zielonych certyfikatów w nieruchomościach. Przybywa ich również w mieszkaniówce
Trend certyfikowania budynków już od wielu lat jest obecny na rynku komercyjnym i dotyczy głównie biurowców i nieruchomości logistycznych. Teraz coraz mocniej wchodzi także do segmentu mieszkań. Liczba certyfikatów dla tego typu inwestycji rośnie, co ma związek z rosnącą świadomością ekologiczną mieszkańców oraz ich chęcią ograniczania kosztów eksploatacji mieszkań.
Zdrowie
Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
Polacy z jednej strony wykazują już sporą świadomość problemu, jakim są choroby mózgu – jedna czwarta ma w swoim otoczeniu osoby dotknięte takim problemem. Z drugiej strony system nie odpowiada rosnącym potrzebom. Specjalistów jest zbyt mało, więc kolejki do neurologów czy psychiatrów się wydłużają. Alternatywą pozostaje korzystanie z wizyt komercyjnych, ale nie każdego na to stać. Towarzystwa naukowe i organizacje pozarządowe są zgodne co do tego, że potrzebne są nie tylko krajowe strategie, ale i europejski plan dla chorób mózgu.
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.