Zagłosuj w półfinale konkursu Samsung #BespokeDesignedByYou
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
7 lipca br. wystartował globalny konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou, którego celem jest wyłonienie autorów najbardziej kreatywnych projektów panelu frontowego lodówki Bespoke. Do półfinału konkursu zakwalifikowało się 50 prac, w tym aż 10 z Polski. O tym, które z nich przejdą do rozgrywki finałowej zadecydują internauci.
Bespoke to nowa linia lodówek Samsung, które wyróżniają się niespotykanymi dotąd możliwościami w zakresie personalizacji. Lodówki wyposażone zostały w wymienne panele zewnętrzne, dostępne w takich opcjach wykończeniowych jak szkło satynowe, czyste szkło lub metal, a także w wielu atrakcyjnych kolorach, m.in. czerń, błękit, lawenda i beż, dzięki czemu gwarantują perfekcyjne dopasowanie do wnętrza w każdym stylu.
Konkurs Samsung #BespokeDesignedByYou wystartował 7 lipca br. Zadanie dla uczestników polegało na tym, aby wspomniane panele zewnętrzne lodówki Bespoke potraktować jako przestrzeń do wyrażenia własnej twórczości artystycznej. Wyzwanie Samsung podjęło 1768 uczestników, w tym 323 z Polski. Spośród nadesłanych prac jury wybrało 50, które zostały zakwalifikowane do etapu głosowania internautów. Projekty zostaną opublikowane na Instagramie @Samsung_bespoke w piątek 13 sierpnia, a do kolejnej tury przejdzie 15 prac, które do północy 22 sierpnia zdobędzie najwięcej głosów („polubień”). W finale konkursu 3 najbardziej wyjątkowe projekty otrzymają szansę na realizację.
Zwycięzcy konkursu Samsung zostaną wyłonieni podczas obrad jury, a ogłoszenie wyników nastąpi 30 sierpnia na profilu @Samsung_bespoke.
Autorzy najlepszych projektów zostaną uhonorowani wyjątkowymi nagrodami finansowymi oraz rzeczowymi:
1 miejsce – 5000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
- Ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie
- Publikacja w październikowej edycji magazynu Wallpaper (w sprzedaży 9 września 2021)
2 miejsce – 2000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
3 miejsce – 1000 € oraz:
- Lodówka Bespoke z frontem własnego projektu
Dodatkowo
- Autorzy 15 najlepszych projektów zostaną nagrodzeni odkurzaczem Samsung Jet Turbo
- Wszyscy uczestnicy otrzymają roczną cyfrową subskrypcję Wallpaper
Jury konkursu
Prace ocenia jury, któremu przewodzą Kelly Hoppen CBE, wielokrotnie nagradzana brytyjska projektantka wnętrz i elementów wystroju oraz londyński projektant Yinka Ilori. Każdy z projektantów stworzył unikalny projekt panelu lodówki Bespoke, odzwierciedlający ich indywidualny styl, aby zainspirować wszystkich zainteresowanych do działania i podjęcia wyzwania konkursowego.
W składzie jury znaleźli się także: Sarah Douglas - redaktorka naczelna magazynu Wallpaper*, Harry Choi - Senior Vice President Home Appliance w Samsung oraz Felix Heck - Senior Vice President of Design w Samsung UK.
Organizatorem konkursu jest Samsung Electronics Co., Ltd. Więcej informacji o konkursie Samsung #BespokeDesignedByYou, oraz regulamin konkursu można znaleźć pod linkiem: https://www.samsung.com/pl/campaign/BespokeDesignByYou
* Wallpaper to numer jeden wśród magazynów na świecie poświęconych dziedzinie architektury i wnętrz, a także mody, sztuki i współczesnego stylu życia.
Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.
EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!
Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.