Wystartowała II runda finansowa MT Tower
MT Tower, wschodząca platforma lifestylowa i gamingowa działająca w metawersie, ogłosiła rozpoczęcie II rundy finansowej. 9 września rozpoczęła się runda Seed, która potrwa tylko siedem dni i jest dostępna dla szerszej publiczności. Cena jednego tokena na tym etapie wynosi 0,02$. Jednocześnie MT Tower ma za sobą pierwszą udaną rundę strategiczną, która była otwarta wyłącznie dla zamkniętej grupy inwestorów i przyniosła ponad 400 000$. Patrząc na tempo rozwoju projektu, twórcy zakładają, że na początku października wejdą na cztery czołowe giełdy kryptowalut.
MT Tower to projekt metawers pozwalający nawiązywać nowe znajomości i budować relacje między użytkownikami oraz poznawać marki i tworzyć własny świat w wirtualnej przestrzeni. Jego celem jest zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki ludzie doświadczają mediów społecznościowych, tworząc ekosystem z tokenami, rozrywką i angażującymi doświadczeniami.
- Dążymy do łamania zasad tradycyjnych mediów społecznościowych. Chcemy przenieść ludzi w nową, kulturalną i artystyczną platformę, aby mogli stać się twórcami własnego wirtualnej “fejmu” i zyskiwać popularność w metawersie i nie tylko – powiedział Igor Łukasik, CEO MT Tower.
Tokenem, którego będzie można używać w wirtualnym świecie jest MT Coin. Zostanie on sprzedany społeczności w czterech rundach za pomocą własnego launchpada MT Tower. Trwająca od 9 września runda Seed opiewa o 225 milionów tokenów MT. Sprzedaż potrwa wyłącznie siedem dni - do 16 września.
O MT Tower
MT Tower to platforma lifestylowa i gamingowa, która umożliwia użytkownikom budowanie własnych światów, interakcję z markami, nawiązywanie kontaktów społecznościowych i dzielenie się nimi z innymi, zarówno w metawersie, jak i poza nim.
Liczne narzędzia do personalizacji i kastomizacji umożliwią użytkownikom rozwinie swojej kreatywności, która może wykraczać poza to, co jest możliwe w prawdziwym świecie. Dzięki temu gracze będą mogli prowadzić życie jako wirtualny influencer na wszystkich platformach społecznościowych.
Website | Twitter | LinkedIn | Instagram | Telegram | Discord
ZTE Z1320 – stabilne i niezawodne WiFi
Co trzeci Polak uważa, że kompetencje cyfrowe są kluczowe dla rozwoju kariery
Zyxel Networks wprowadza na rynek inteligentne przełączniki zarządzalne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.