Komunikaty PR

Wykorzystanie świetlików modułowych w oddziale firmy IVECO Siltruck

2023-07-24  |  10:00
Biuro prasowe

Oddział firmy IVECO Siltruck w Żorach zastosował modułowe świetliki dachowe VELUX Commercial w celu optymalizacji światła dziennego oraz zwiększenia atrakcyjności budynku. Te modułowe, płaskie okna przeznaczone do montażu na dachach, których innowacyjna konstrukcja oraz szklana góra umożliwiają dostanie się promieni słonecznych, tworzą przyjazną przestrzeń do pracy i obsługi klientów. 

Firma Siltruck jest autoryzowanym dealerem marki IVECO. W Polsce posiada siedzibę w Skoczowie oraz dwa oddziały, w tym jeden, powyżej wspomniany w Żorach. W swoich obiektach zapewnia klientom kompleksową obsługę sprzedażową i posprzedażową.  

Inwestycja w Żorach powstała w październiku 2022 roku, a za jej projekt odpowiadał Generalny Wykonawca. Pomysł na to, by wykorzystać świetliki modułowe VELUX oraz pasma świetlne Vario Norm powstał już na wczesnym etapie konsultacji z biurem projektowym. Ze względu na kwestie, takie jak m.in. parametry budynku i pomieszczeń czy ogólną koncepcję funkcjonalności, należało odpowiednio dopasować rozwiązania do projektu. Niewątpliwie zaletą świetlików modułowych jest fakt, że ich wszechstronny system umożliwia tworzenie szeregu projektów dla różnych obiektów. (?) Stanowiło to kluczowy element dla ciągu komunikacyjnego na piętrze oraz strefy obsługi klienta na parterze.  Dzięki temu połączono dwie kondygnacje budynku i wpuszczono dużą ilości naturalnego światła dziennego. W projekcie wykorzystano rozwiązanie jednospadowe oraz standardowe świetliki ze sklepieniem łukowym, które są idealne do płaskich dachów przemysłowych i komercyjnych. Doprowadziło to do powstania niesamowitego klimatu w obiekcie, zwiększając także jego walory estetyczne. 

Warto zwrócić również uwagę na fakt, że w parze za zwiększeniem ilości naturalnego światła idzie energooszczędność. Optymalizacja światła dziennego może przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii nawet o 70%. W przypadku przestrzeni, które posiadają do niego optymalny dostęp, możliwe jest obniżenie zużycia energii o 8 kWh/m². 

Modułowe świetliki dachowe VELUX to przede wszystkim komponenty o wysokiej izolacyjności, stabilności termicznej i wytrzymałości. Poddawane rygorystycznym testom dają gwarancję najwyższej jakości oraz zadowolenia klientów.  

Więcej informacji o prefabrykowanych świetlikach modułowych znajdziesz na: www.commercial.velux.pl 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu Biuro prasowe
2024-11-18 | 01:00

Sztuka przekracza bariery dzięki potędze obrazu

Wystawa „World Unseen”, którą już w grudniu będzie można oglądać w Warszawie, pozwala osobom niewidomym i słabowidzącym poznawać świat wizualny za pomocą dotyku i
Infrastruktura Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”
2024-10-09 | 15:00

Zaprojektuj Zmiany Społeczne. Dołącz do „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia 3”

Czy design może zmieniać życie osób w późnej dorosłości? Trwa rekrutacja do III edycji „Generatora Innowacji. Sieci Wsparcia” – projektu, który
Infrastruktura Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce
2024-09-30 | 16:20

Zrównoważone miasto przyszłości — rola mikromobilności w urbanistyce

Współczesne miasta stoją przed wieloma wyzwaniami urbanistycznymi i transportowymi. Wzrost liczby ludności, kongestia (zbyt duża liczba pojazdów), a co za tym idzie korki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.