Wyjątkowo mała drukarka C650 zapewnia firmom z branży HoReCa elstyczność druku
Oki Systems Polska
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Firma OKI Europe Ltd ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego niezwykle kompaktowego modelu drukarki – OKI C650. Będzie ona dostępna w 2021 r. C650 to niewielka, łatwa w obsłudze kolorowa drukarka A4 pomagająca hotelom, restauracjom i kawiarniom (HoReCa) na tworzenie komunikacji wizualnej dostosowanej do ich bieżących potrzeb. C650 zapewnia zwrot z inwestycji, profesjonalną jakość druku w kolorze i doskonałe możliwości obsługi nośników oraz szybkość i niezawodność, dzięki czemu nie trzeba korzystać z usług innych dostawców zewnętrznych. Dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji, zapewniającej oszczędność miejsca, drukarka C650 bez problemu zmieści się w biurku lub na biurku na recepcji, pod systemem POS lub na zapleczu.
Drukarka C650 idealnie nadaje się do drukowania nie tylko faktur, formularzy rejestracyjnych i codziennych dokumentów biznesowych, ale także do tworzenia specjalnych materiałów promocyjnych i dodatkowych taki jak m.in. zdatnego do czyszczenia lub jednorazowego użytku menu, naklejek QR na stoły do obsługi klientów bez potrzeby kontaktu, oznakowań, kart lojalnościowych i bonów, banerów wolnostojących i wiszących, a także naklejek podłogowych i okiennych promujących dystans społeczny. Firmy z branży HoReCa nie muszą już polegać na kosztownych i czasochłonnych dostawcach zewnętrznych – mogą szybko dostosować się do rosnącego trendu w zakresie personalizacji lub zmieniających się wytycznych rządowych, zwłaszcza w obecnym środowisku. Co więcej możliwość drukowania na materiałach odpornych na promieniowanie UV, rozdarcia i wodę daje przedsiębiorstwom z sektora HoReCa pełną elastyczność w drukowaniu tego czego potrzebują i kiedy potrzebują.
Dzięki pionierskiej cyfrowej technologii LED firmy OKI, model C650 zapewnia szybkie drukowanie z bogatymi kolorami na nośnikach o gramaturze od 60 g/m2 do 256 g/m2 oraz w formatach od B8 do 1,32 m długości. Drukarka ta drukuje z prędkością 35 stron na minutę, co pozwala przedsiębiorstwom z sektora HoReCa szybko i ekonomicznie reagować na zmieniające się trendy oraz wymagania i drukować potrzebne materiały we własnym zakresie.
Innowacyjna konstrukcja modelu C650 zapewnia pełny dostęp z przodu, co zmniejsza ilość miejsca potrzebnego do obsługi drukarki w porównaniu z urządzeniami o podobnej wielkości. Podczas konserwacji modelu C650 po bokach urządzenia potrzebna jest przestrzeń wynosząca zaledwie 2 cm.
Model C650 wymaga jak najmniejszej konserwacji, dzięki czemu jest zawsze dostępny. Wysokiej jakości komponenty stosowane zamiast tworzyw sztucznych sprawiają, że jest to jedna z najbardziej wytrzymałych drukarek w swojej klasie, co gwarantuje długą i bezproblemową eksploatację. Osobne tonery i trwałe bębny zapewniają wysoką obciążalność i maksymalne wykorzystanie materiałów eksploatacyjnych, co sprawia, że drukarka C650 umożliwia drukowanie ogromnej ilości dokumentów i jest idealna dla przedsiębiorstw z sektora HoReCa wymagających wysokonakładowego i wydajnego druku w kolorze.
„Sektor HoReCa jest jednym z odnoszących największe straty w tych trudnych czasach – firmy zostały zmuszone do szybkiego reagowania na zmieniające się wytyczne”, mówi Javier Lopez, dyrektor generalny ds. rozwiązań wertykalnych w regionie EMEA, OKI Europe Ltd. „Komunikacja wizualna odegra kluczową rolę w pomaganiu firmom w przyciąganiu gości i klientów, promowaniu bezpieczeństwa i przystosowywaniu się do zmieniających się wymagań. Wiele firm jest jednak zależnych od dostawców zewnętrznych, ponieważ obawiają się, że własna drukarka zajmie zbyt dużo cennego miejsca i nie będzie miała potrzebnych możliwości obsługi nośników i profesjonalnej jakości. Model C650 rozwiązuje te problemy i sprawia, że drukowanie we własnym zakresie jest opłacalne dla firm, w których przestrzeń, niezawodność, uniwersalność nośników, jakość druku i łatwość obsługi mają kluczowe znaczenie”.
Firma OKI zaleca używanie ABBYY FineScanner – to pierwszy inteligentny skaner mobilny wykorzystujący sztuczną inteligencję, który umożliwia skanowanie papierowych dokumentów takich jak bony i paragony oraz uzyskiwanie doskonałych kopii cyfrowych do drukowania i przechowywania. Dzięki temu model C650 zyskuje funkcję skanowania, co eliminuje konieczność stosowania osobnego skanera biurkowego lub urządzenia wielofunkcyjnego, które zajmuje cenne miejsce. Klienci mogą także subskrybować usługę The Design Hub obsługiwaną przez Shoppa, która zapewnia kompleksowe rozwiązanie w zakresie projektowania i drukowania. Ta łatwa w obsłudze kreatywna platforma zapewnia firmom z sektora HoReCa możliwość tworzenia w pełni spersonalizowanej komunikacji wizualnej i materiałów marketingowych w profesjonalnej jakości, we własnym zakresie, za pomocą kilku prostych kliknięć. Dzięki niestandardowym profilom multimedialnym osadzonym w ustawieniach drukowania usługi The Design Hub, przedsiębiorstwa mogą natychmiast drukować na różnych typach i rozmiarach nośników za pomocą jednego przycisku – nie trzeba być specjalistą. The Design Hub umożliwia również monitorowanie bieżącego stanu urządzenia C650, w tym poziomu materiałów eksploatacyjnych, oraz automatyczne wysyłanie powiadomienia o konieczności zastosowania nowych materiałów eksploatacyjnych. Dzięki linkom do autoryzowanych partnerów firmy OKI, odbiór materiałów eksploatacyjnych jest równie prosty co ich zakup, co pozwala na nieprzerwane i bezproblemowe drukowanie.
W tych trudnych czasach organizacje i firmy wymagają jak najwięcej wsparcia, a oprócz przedłużonej 3-letniej gwarancji przyznawanej podczas rejestracji produktu w ramach kampanii „Adapt Today” firma OKI oferuje pakiet Business Agility o przybliżonej wartości 500 EUR* przy zakupie modelu C650 i zestawu tonerów CMYK. Pakiet obejmuje bezpłatną** sześciomiesięczną subskrypcję usługi The Design Hub i ABBYY FineScanner Premium, nośniki do zastosowań dla poszczególnych sektorów oraz dostęp do szablonów i grafik. Te narzędzia i zasoby zostały zaprojektowane, aby pomóc firmom z sektora HoReCa szybko dostosować komunikaty i oznakowania klienta do zmieniających się warunków, takich jak przestrzeganie wytycznych rządowych zapewniające bezpieczeństwo klientów i gości oraz reagowanie na zmieniające się trendy rynkowe i społeczne, bez konieczności polegania na dostawcach zewnętrznych.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.oki.com/pl
* Obowiązuje regulamin. Podane wartości są wartościami przybliżonymi.
** Wymagana rejestracja
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.