Komunikaty PR

Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!

2024-09-06  |  17:07
Biuro prasowe

Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września.

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę[1], a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem[2]. Teraz dzięki wyjątkowej kampanii marki M&M’s® we współpracy z Disneyland® w Paryżu można połączyć czekoladową przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie[3]!

Konsumenci, którzy wezmą udział w loterii mogą wygrać 6 wyjazdów do Disneyland® Paris, każdy dla 4 osób. Nagroda obejmuje przelot lotniczy z wybranego lotniska w Polsce do/z Paryża, transfer z lotniska, zakwaterowanie oraz 2-dniowe bilety do Disneyland® Paris, oferującego moc świetnej zabawy. Dodatkowo do wygrania jest 18 nagród pieniężnych o wartości 500 zł.

Akcja potrwa do 29 września. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zakupić dowolny produkt marki M&M’s® i zarejestrować paragon na stronie https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl poprzez formularz zgłoszeniowy. Jeden uczestnik może dokonać wielokrotnego zgłoszenia na podstawie różnych dowodów zakupu, jednak każdy dowód zakupu może być zgłoszony tylko raz.

Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie. Dedykowane spoty możemy zobaczyć na Facebooku, TikToku, Instagramie oraz YouTube. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja Brandcomm, za planowanie i zakup mediów opowiada EssenceMediacom, natomiast za komunikację PR Garden of Words.

Szczegółowy regulamin loterii M&Ms® znajduje się na stronie: https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl.

 


[1] Dane: Nielsen Media.

[2] Kantar I Usage Panel | IH/CO | Priority Moments | Occasions % I 52 w/e 17 Apr 22.

[3] https://www.worldtravelawards.com/award-europes-leading-theme-park-resort-2023

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.