Komunikaty PR

Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!

2024-09-06  |  17:07
Biuro prasowe

Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września.

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę[1], a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem[2]. Teraz dzięki wyjątkowej kampanii marki M&M’s® we współpracy z Disneyland® w Paryżu można połączyć czekoladową przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie[3]!

Konsumenci, którzy wezmą udział w loterii mogą wygrać 6 wyjazdów do Disneyland® Paris, każdy dla 4 osób. Nagroda obejmuje przelot lotniczy z wybranego lotniska w Polsce do/z Paryża, transfer z lotniska, zakwaterowanie oraz 2-dniowe bilety do Disneyland® Paris, oferującego moc świetnej zabawy. Dodatkowo do wygrania jest 18 nagród pieniężnych o wartości 500 zł.

Akcja potrwa do 29 września. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zakupić dowolny produkt marki M&M’s® i zarejestrować paragon na stronie https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl poprzez formularz zgłoszeniowy. Jeden uczestnik może dokonać wielokrotnego zgłoszenia na podstawie różnych dowodów zakupu, jednak każdy dowód zakupu może być zgłoszony tylko raz.

Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie. Dedykowane spoty możemy zobaczyć na Facebooku, TikToku, Instagramie oraz YouTube. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja Brandcomm, za planowanie i zakup mediów opowiada EssenceMediacom, natomiast za komunikację PR Garden of Words.

Szczegółowy regulamin loterii M&Ms® znajduje się na stronie: https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl.

 


[1] Dane: Nielsen Media.

[2] Kantar I Usage Panel | IH/CO | Priority Moments | Occasions % I 52 w/e 17 Apr 22.

[3] https://www.worldtravelawards.com/award-europes-leading-theme-park-resort-2023

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.