Wstążka, którą można wiele powiedzieć!
Na polski rynek trafiło właśnie urządzenie, które zainteresuje właścicieli kwiaciarni, sklepów jubilerskich, sklepów z winami, delikatesów, centrów prezentowych oraz wiele innych punktów z działalności usługowej.
Drukarka ta, to również narzędzie, które urozmaici i uatrakcyjni ofertę każdego sklepu, podniesie jego prestiż oraz w realny sposób przyczyni się do zwiększenia dochodów. Drukarka, dzięki automatycznie ustawianym logo, może również reklamować sklep na każdej wstążce.
Klient dokonujący zakupów w sklepie dzięki drukarce do wstążek w prosty i szybki sposób zaprojektuje, przygotuje i osobiście wydrukuje spersonalizowaną wstążkę prezentową dla bliskiej osoby. Ma również możliwość wyboru któregoś z domyślnych komunikatów z sześciu głównych kategorii, albo tworzenie własnych wiadomości z tekstem i emotikonami.
Dzięki temu, każdy upominek nabierze bardziej osobistego charakteru.
Sposobów na wykorzystanie wstążki jest wiele.
Sprawdzi się doskonale do przekazania życzeń, pozdrowień, gratulacji czy wyrazów uznania. Może być piękną ozdobą z życzeniami na butelkę z winem, dodatkiem do czekoladek czy bukietu kwiatów.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.druknawstazkach.pl
Produkt jest dostępny w sprzedaży.
Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Raport o zmianach w branży spożywczej, handlowej i HoReCa 2023 opublikowany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.