Komunikaty PR

WORKsHOW2025: Przyszłość pracy na międzynarodowej konferencji już 15 stycznia 2025!

2024-12-06  |  13:50
Biuro prasowe

WORKsHOW2025 – Konferencja dla liderów i praktyków HR

15 stycznia 2025 odbędzie się międzynarodowa konferencja WORKsHOW2025, która zgromadzi liderów biznesu, ekspertów HR oraz innowatorów z Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Portugalii i Kanady, poświęcona przyszłości pracy.

Wydarzenie skierowane jest do osób zainteresowanych nowoczesnymi modelami pracy, produktywnością oraz budowaniem środowisk pracy sprzyjających równowadze między życiem zawodowym, a osobistym, będzie stanowić platformę wymiany wiedzy o innowacyjnych rozwiązaniach i skutecznych modelach organizacji pracy.

WORKsHOW2025 – Platforma wymiany wiedzy i doświadczeń

Uczestnicy konferencji WORKsHOW2025 będą mieli okazję poznać inspirujące case studies z Polski i zagranicy oraz zapoznać się z najnowszymi trendami w obszarze elastycznych rozwiązań.
Program obejmie tematy takie jak 4-dniowy tydzień pracy, 6 - i 7-godzinne modele pracy, funkcjonowanie samozarządzających się zespołów, a także debaty międzypokoleniowe i wystąpienia światowej klasy ekspertów.

Jednym z prelegentów wydarzenia będzie prof. Brendan Burchell, socjolog z Uniwersytetu w Cambridge, który podzieli się wynikami badań nad 4-dniowym tygodniem pracy – największym tego typu eksperymentem przeprowadzonym w Wielkiej Brytanii.

Przed rozpoczęciem eksperymentu wiele osób zastanawiało się, czy uda się zwiększyć produktywność na tyle, by zrekompensować skrócenie czasu pracy. Jednak to właśnie zaobserwowaliśmy – wyraźny wzrost efektywności, połączony z 65-procentowym spadkiem liczby dni chorobowych i 57-procentowym zmniejszeniem liczby odejść pracowników w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej” – powiedział prof. Burchell. (University of Cambridge, story: Fred Lewsey, 2023)

Newseria – partner medialny WORKsHOW2025

Newseria została partnerem medialnym WORKsHOW2025, by wspólnie przybliżyć uczestnikom wizję pracy przyszłości. Jako lider wśród prywatnych agencji informacyjnych w Polsce, Newseria doskonale wpisuje się w charakter wydarzenia, dostarczając kompleksowe i rzetelne treści w różnych formatach – od tekstu po wideo. Codziennie wspiera media, tworząc wiadomości dla radia, telewizji, prasy oraz portali internetowych, co gwarantuje szeroki zasięg i wysoką jakość przekazu.

Od 2010 roku Newseria konsekwentnie angażuje się w dostarczanie najważniejszych informacji
z obszarów gospodarki, technologii, kultury czy zdrowia. Dzięki tej wszechstronności uczestnicy WORKsHOW2025 mogą liczyć na profesjonalne relacje medialne, które pomogą w przekazywaniu kluczowych treści związanych z przyszłością pracy.

Komentarze organizatorów

„Newseria to idealny partner medialny WORKsHOW 2025, Newseria to wiarygodny partner z szerokim dotarciem do odbiorów poszukujących merytorycznych treści, a taka jest nasza konferencja - skupiona na konkretnych przypadkach firm, prezentowanych przez ich liderów oraz kompleksowych badaniach rynków pracy w Polsce, Wielkiej Brytanii i Portugalii - podkreśliła Tina Sobocińska, HR4Future, inicjatorka i organizatorka konferencji WORKsHOW2025 - Dzięki współpracy z Newseria wspólnie możemy budować świadomość na temat nadchodzących zmian i innowacji w świecie pracy” – dodała Tina Sobocińska.

„Partnerstwo z Newserią to dla WORKsHOW2025 ogromna wartość. Unikalne podejście łączy tradycyjne media z nowoczesnymi narzędziami komunikacji. Ta współpraca pozwala nam nie tylko zwiększyć zasięg, ale również dostarczać uczestnikom i obserwatorom sprawdzone, kompleksowe informacje o trendach kształtujących przyszłość pracy. Dzięki Newserii nasz przekaz będzie nie tylko bardziej widoczny, co jest kluczowe w budowaniu merytorycznej dyskusji na temat transformacji rynku pracy” – zaznaczyła Aleksandra Tobiasz, ekspertka PR i komunikacji, współorganizatorka konferencji, która odpowiada za działania komunikacyjne, oprawę graficzną i relacje z mediami.

WORKsHOW2025 odbędzie się online, zapewni szeroki dostęp czytelnikom i uczestnikom z całego świata. Dla wygody międzynarodowej publiczności, konferencja będzie tłumaczona symultanicznie
na język polski i angielski.

Rejestracja już otwarta na stronie www.workshow2025.pl.

Szczegóły wydarzenia:

  • Data: 15 stycznia 2025
  • Miejsce: Online
  • Godziny: 9:00 - 18:00
  • Rejestracja: www.workshow2025.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nowe horyzonty dla dziedziny czystości technicznej – współpraca NOYEN i ZEISS Biuro prasowe
2024-12-06 | 10:00

Nowe horyzonty dla dziedziny czystości technicznej – współpraca NOYEN i ZEISS

Firma NOYEN, uznany lider w dziedzinie mycia przemysłowego, rozpoczęła współpracę z ZEISS, światowym gigantem w zakresie optyki i metrologii przemysłowej. To
Znamy laureatów II edycji programu BASF Polska „Razem dla Planety
2024-12-03 | 13:00

Znamy laureatów II edycji programu BASF Polska „Razem dla Planety

18 listopada 2024 r. odbyła się Finałowa Gala oraz uroczyste rozdanie nagród w II edycji Programu BASF Polska „Razem dla Planety”. Celem tej inicjatywy
Dialog i Technologia: przyszłość muzeów
2024-11-20 | 12:55

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów   W dniach 14-15 listopada w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się konferencja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.